נוזל בלמים, האם פג תוקפו?

prizman

New member
יש לך בעיה בחשבון כנראה,

אם תספור אז רוב התגובות הן לא שלי.
לא זכור לי שאני אמור להוכיח לך משהו, כן זכור לי שלקשקש סתם זה לא מעשה נבון וזה מה שאתה עושה.
 

חן 1111

Active member
יש לי בעיה בחשבון אז ספרתי עם חרוזים...

עד עכשיו חלוקת התגובות היא:
דניאל (פותח השרשור) - 4 תגובות
פריזמן - 6
בי רו - 4
איזוגי - 3
חן 1111 - 4
וורדוג - 1
מנחם - 1
כך שעובדתית לך היו הכי הרבה תגובות, חלקן לעניין וחלקן ירידה על משתתפים אחרים. בנוסף אתה היחיד שממליץ המלצה די מסוכנת, להתעלם בכלל מתאריך התוקף, וזאת בלי שום סימוכין מקצועיים או מדעיים.
 


שמע, אתה יודע שאני מאד מעריך אותך, מלא בידע וללא ספק בעל התנהגות מאד אצילית כאן, כנראה הכי אצילית, וידעתי גם שיש לך הומור מאד איכותי אבל תעשה טובה, תן סימן אזהרה, משהו שיכין את הנולד...
בצהריים, הייתה לי הפוגה בעבודה. הפוגה קצרה, רק לכמה דקות וקראתי אותך וכמעט נחנקתי בניסיון הנואש להסתיר את הצחוק. אף אחד אצלינו לא קורא את הפורום הזה ורק אני נחנק באמצע התעסקות כביכול סתמית עם המחשב והכל בגללך.
ראיתי את הכותרת שלך וישר חייכתי. האצבע לחצה על העכבר למרות שהמוח הזהיר: "זה לא המקום וזה לא הזמן"
ואז קראתי מה יצא בספירה עם החרוזים...ונחנקתי
זה סוג של מזוכיזם: אני מתפוצץ מצחוק ונחנק בניסיון להסתיר את זה... אין ספק שאני אוהב סבל מהסוג הזה...
 

prizman

New member
עדיין יוצא שרוב התגובות הן לא שלי,

אתה חלש בעברית כנראה. קח את המחרוזת שלך שוב ותספור.
6 מול 16 זה ממש לא רוב במתימטיקה שאני מכיר.
לפחות את פיקנטו אתה מצליח להצחיק, אשריך שאלו מעריציך.
תלמד קצת יותר על פגות תוקף, זה יעזור לך יותר מאשר כתיבת
דברים לא מבוססים.
 
פריצי, 6/16 זה יותר מ1/16, וזה גם יותר מ3/16 וזה אפילו יותר

4/16
חן1111 בדרכו המתוחכמת וההומוריסטית ניסה להציב בפניך מראה, אבל INSIGHT זה לא משהו שאתה טוב בו פלוץMAN. היכולות שלך פריץמן מתמקדות ב... פ ר י צ י ם ... ואתה, בהעדר שליטה מוחלטת בשסגור התחתון ממשיך לשחרר אותם למרות שהם פגי תוקף
 

WarDog

New member
כמאט פג תוקף זה לא פג תוקף.

אני אישית לא חושב שתהיה בעיה אם תשתמש בנוזל הזה עכשיו(או באפריל), כי בכל מקרה יוחלף לך הנוזל בעוד כמה טיפולים(תלוי בהוראות היצרן).
בכל מקרה הנוזל אמור להחזיק מעמד כמה שנים טובות בין החלפות, ובוודאות שהיצרן במפעל לא ממלא נוזל שהתוקף שלו זה בדיוק עד הטיפול המתוכנן של ההחלפה אלא את הנוזל עם התאריך תפוגה הקרוב ביותר שיש לו במחסן.(הרי לא נותנים לך את התאריך תפוגה של הנוזלים עם קבלת הרכב ).
&nbsp
בנוסף, כמו שאמרו כבר צריך לבדוק למה אתה בכלל צריך את הנוזל עכשיו, אם זה לצורך בדיקה למציאת נזילה(כי חסר לך נוזל) אז כנראה שתגלה את התקלה לפני שיפוג התוקף ובכל מקרה ימלאו בנוזל שיש להם.
 

daniel22001

New member
תודה לחברים על הדיון הפורה והמעניין, ולשאלה מדוע אני צריך

את הנוזל בלמים
אין לי בעיה כלשהי, אלא פשוט בשביל הטיפול הבא ברכב, אני מביא את את החלפים והנוזלים (מה שמאפשר לי לקבל דברים באיכות טובה יותר מאשר במוסך, ובפחות מחיר).
גם אני הייתי סבור שלא צריכה להיות בעיה עם נוזל בלמים שעוד מעט פג התוקף, אלא שמאחר ומדובר בכל זאת בנוזל שמשמש מערכת בטיחותית חשובה, רציתי להיות רגוע בעניין.

תודה לכולם
 
נקודה נוספת שפוספסה בדיון הסוער למרות שהיא בעקיפין

נושקת לנושא החשוב שהעלית היא:
המיכל של הדוט 4 חייב להיות "סגור למהדרין" עד המועד של הטיפול שלך, כלומר חייב להיפתח לראשונה לכבוד ריכבך. אסור להשתמש בנוזל שנפתח בעבר לרכב אחר ושאתה תקבל קופסה פתוחה אפילו רק כדי להשלים נפח עבור ריכבך.
הסיבה הוזכרה כאן בעבר והיא ספיחת הלחות [שבאויר עבור הקופסה הפתוחה] והחומר הכולל מים משנה תכונותיו והופך להיות ספוגי יותר.
המונח ספוגי מכוון לתכונה שהנוזל במקום להעביר את הלחץ בדוושה אל הקאליפר באופן שידחף את דיסקית הברקס באופן ליניארי עובד אחרת כלומר בהתחלה אתה לוחץ על הדוושה וחלק משמעותי ממהלך הדוושה מתבזבז על בניית לחץ נוזל מספיק גבוה על מנת שיוכל לדחוף את דיסקית הברקס אל הצלחת, כלומר בפועל אתה לוחץ ברקס אבל מקבל נאדה וזה לא רצוי בהיבט הבטיחותי.
 
למעלה