בג'אז בסקןדה פאביה לא נפתח

WarDog

New member
אבדוק גם את זה, למרות שמחברה כמו וולוו ציפית שזה יהיה סטנדרט

למרות שמחברה כמו וולוו ציפית שזה יהיה סטנדרט(בררת מחדל) כי וולוו ידועים בהנדסת הבטיחות שלהם.
 

enigo

New member
יכול להיות שזו ברירת המחדל, ומישהו שינה. אם אני זוכר נכון,

האוטו הספציפי שלך הגיע עם מפרט מוזר, ושונה מרוב המכוניות שהגיעו ארצה, לא? זוכר משהו בסגנון כזה מדיון קודם. אולי זו הסיבה.
 

WarDog

New member
כמו שהבטחתי, בדקתי, אכן הדבר קיים רק היה מנוטרל בהגדרות

מענין שלא נגעתי בהגדרות(פרט להחלפת השפה מאנגלית לרוסית, וכיוון שעון) והמערכת מנוטרלת.
&nbsp
עוד פרטים מענינים שגיליתי על המערכת- מופעלת מ7 קמ"ש(כמו הסיטי-סייפטי), התא מטען לא יפתח גם אם הנהג יוצא מהרכב משמע חייבים לפתוח "ידנית" את הנעילה בעזרת השלט או הכפתור בדלת.
 

מנחם231

New member
כפתור בדלת?

יש לחצן ליד כפתור הדלקת האורות וליד לחצן שפותח מכסה תדלוק. ואיתו פותחים
תא מטען ולא צריך לצאת.
יש עליו תמונה של תא מטען.
 

WarDog

New member
ולמי משניהם הגישה קלה יותר?

הרבה יותר קל לפתוח כל כל הדלתות ותא המטען עם הכפתור שבדלת והוא בולט לעין מאשר לחפש את הכפתור שמוסתר ע"י ההגה.

בכל מקרה זה לא נוח שפתיחת דלת הנהג לא מבטלת את נעילת המטען(כי אז הנהג חייב לחזור וללחוץ על הכפותר).
 

מנחם231

New member
בסוף נדע להפעיל

 

מנחם231

New member
רק הבהרה

הרכב נעול רק למי שרוצה לפתוח מבחוץ. היושבים בפנים פותחים חופשי.
הסידור הזה לא פותר בעיה של ילדים שעלולים לפתוח. לזה קיים כפתור על הדלת
שמזיזים ואז הדלת נעולה וילד לא יכול לפתוח.
 

dani666

New member
ב 208 גם לא שמעתי אותה נדרכת בנסיעה - אבל היא נדרכת (עד ...

.. שביטלתי אותה). עכשיו רק תא המטען ננעל אוטומטית. כנראה שרעש הנעילה מספיק חלש (חזק ככל שנדמה לנו שהוא בעמידה) כדי להבלע ברעשי הנסיעה הרגילים.
 

M o l

New member
באמת? אצלי ב208 שומעים כשהרכב ננעל מעל 10-15 קמ"ש

 

em28

Well-known member
במכוניות של רנו היא נדרכת אחרי דקה - שומעים ורואים את זה

בהונדה הנעילה לא נדרכת.

זה כנראה שונה מיצרן ליצרן.
 
היה לי פעם קרוז בליסינג לתקופה

וזכור לי ששם ניתן היה לפתוח את תא המטען כשהמנוע דולק רק אם שילבתי לP. מנגנון בטיחות.
 
למעלה