יאריס 2003 vs סיריון 2008

ThEmA

New member
אתה מעייף

לא יכול לסבול תגובות נבובות כמו שלך, מאלה שיודעים הכל טוב יותר מכולם ויוצאים בהצהרות הזויות. הייתי מנסה להסביר לך למה, אבל זה בזבוז זמן ובלאי מיותר למקלדת.

למרות הקשקשת, מאחל לך המשך מוצלח עם צמד הפיג'ו - וואו! פעמיים בשנה למילואים בצפון ה-206 נוסעת כמו שד, בהחלט מדד לאיכות ואמינות.

ולפותחת השרשור - מציע לך לבקר ולהתייעץ במספר מוסכים, הן של פיג'ו והן של דייהטסו על מנת להגיע לבד למסקנה במה עדיף לך להשקיע את 20 אלף הש"ח שלך בלי שתופתעי פיננסית בהמשך.
 
כשאתה רושם על 206 שזאת אחת המכוניות הכי נמכרות באירופה בכל ה

בכל הזמנים, זה בעייתי. הרכב כאמור פופולרי באירופה ואפילו מאד פופולרי, אבל שם זה דגם ידני. מה"מיליונים" שנמכרים שם אין "אפילו אחד" שהוא אוטומטיש.
ואילו אצלינו זאת תמונת "הראי". האם זה אותו הרכב? השאלה מקבלת משנה חשיבות כשאחת הטענות המרכזיות בארצינו היא הגיר.

זה לא רק בפיג'ו בשנים של הרכבים שלך אלא זה גם בקיה בימינו אנו. דגם הבנזין הידני היחידי שנמכר כאן זה פיקנטו [ריו בנזין נמכר כאוטומט בלבד. מזל שלעת עתה נמכרים דגמי דיזל ידני]

מתברר כי הציבור ש"סוטה מדרך הישר"
מאלץ את היבואנים לסטות וזה הופך ל VICIOUS CYCLE. את זה היה צריך משרד התחבורה לעצור ע"י חקיקה בעלת משמעויות מוטוריות. ככה שומרים על גחלת של נהגים שיודעים לנהוג ולא רק לשים את 2 הכפות ידיים על ההגה בשעה 12, אבל כשהשרים לא מבינים, וכשהגורמים המקצועיים אינם מקצועיים על מה נותר להלין?
ההתחלה קשורה לאב הקדמון הדו גלגלי. כשלא מספיק מדוושים בילדות ובנערות אז לא מספיק רוכבים על אופנועים בהמשך ואין מספיק שעות ניסיון קלאצ'י אופנועי ו/או ניסיון ברכיבה שמצריך לדעת טוב יותר לחלק תשומת לב, מאשר סתם לנהוג באוטומטיש והתוצאה נכרת על כל שעל של כביש בהמשך.
 
לדעתי ולצערי, הגיר הרגיל הולך להכחד

אני מאמין שתוך עשר שנים הוא בקושי ייוצר וגם השימוש במנוע הדיזל לרכבים פרטיים ילך ויפחת אם לא ייפסק לחלוטין. אולי ישארו ממנו משאיות וטנדרים ורכבי צמ"ה.
העתיד הוא בחשמליות ובהיברידיות.
 
ברכבים חשמליים למשל I3 האלמני יש הילוך קדמי בודד

כאמור למשל I3 של במוו [שעולה מעל ל250,000 שח] מספק כ170 כ"ס ומומנט של כ25קגמ. הם טוענים לתאוצה של כ7 שניות מ0 ל100קמש.
אין העברת הילוכים אלא הילוך בודד קידמי אחד בלבד. אתה לוחץ על הגז האוטו זז קדימה והמנוע החשמלי הולך ומאיץ ככל שאתה לוחץ יותר. כנראה שהמנוע החשמלי מצד אחד חזק מאד ומהצד השני גמיש כדי להסתובב מהר מאד ולסובב מהר מאד את הגלגלים של הרכב. כנראה אין שם בעיות של קו אדום או נצילות בעייתית של שריפת הדלק במנוע בעירה וערך הסלד של המומנט ו/או ההספק...
כשאתה מרים הרגל מהדוושה הברקס נלחץ אוטומטית והאנרגיה הקינטית ממוחזרת [חלקית] לאנרגיה פוטנציאלית חשמלית ע"י הטענת הסוללות. לא ברור לי האם יש דוושת ברקס בנוסף או שהרמת דוושת התאוצה בולמת בקצב הקשור להרמת הרגל.
&nbsp
זה לא קשור לעולם ההילוכים של רכבי מנועי הבעירה הפנימיים
 

ThEmA

New member
ב-REAL TIME לא הייתי עדיין מעודכן כמה AL4 יכולה להוציא מהדעת

תיבה פשוט נוראה ולא רק כשיא כושלת ותוקעת את המכונית בהילוך חירום (במקרה הטוב) או בלי רוורס (במקרה הרע) ולקינוח - בלי תנועה בכלל (במקרה העוד יותר רע). נורת הבקרה של התיבה בקליאו דלקה יותר מכל נורה אחרת במכונית.

ובכן, גם כשהתיבה מתפקדת כפי שתוכננה, היא מתכון בדוק להעלאת לחץ הדם - התכנון המקורי ניסה להוסיף אלמנט של fuzzy logic שיאפשר לתיבה "ללמוד" את אופן הנהיגה ולהעלות או להוריד הילוכים בהתאם לאופן בו המכונית ננהגה בשניות הקודמות - בפועל, העסק עובד גרוע במיוחד ובנסיעה עירונית כל מה שמתחשק לעשות זה לנסוע עם ה- fuzzy logic הזה ולהחליף את המכונית.
 

enigo

New member
ההתנסות שלך שונה מאוד משלי, אם כי אני התנסתי בה אצל סיטרואן

גם באחת ישנה (מ-2004) וגם באחת חדשה יותר (2010). בכל המקרים האמינות היתה הרבה יותר טובה ממה שאתה מתאר (אפס תקיעות - פעם אחת החלפת שסתום - בעיה ידועה בתיבות של לפני 2009. עלות של בערך 1000 שקלים). גם ההתנהגות ממש לא ברמה מטרידה. מדי פעם היא מתנהגת קצת מוזר, אבל מצד שני לפעמים היא מפתיעה עם פעולה חכמה (שמירה על הילוך נמוך בירידה, למשל).
 
למעלה