כשאתה רושם על 206 שזאת אחת המכוניות הכי נמכרות באירופה בכל ה
בכל הזמנים, זה בעייתי. הרכב כאמור פופולרי באירופה ואפילו מאד פופולרי, אבל שם זה דגם ידני. מה"מיליונים" שנמכרים שם אין "אפילו אחד" שהוא אוטומטיש.
ואילו אצלינו זאת תמונת "הראי". האם זה אותו הרכב? השאלה מקבלת משנה חשיבות כשאחת הטענות המרכזיות בארצינו היא הגיר.
זה לא רק בפיג'ו בשנים של הרכבים שלך אלא זה גם בקיה בימינו אנו. דגם הבנזין הידני היחידי שנמכר כאן זה פיקנטו [ריו בנזין נמכר כאוטומט בלבד. מזל שלעת עתה נמכרים דגמי דיזל ידני]
מתברר כי הציבור ש"סוטה מדרך הישר"
מאלץ את היבואנים לסטות וזה הופך ל VICIOUS CYCLE. את זה היה צריך משרד התחבורה לעצור ע"י חקיקה בעלת משמעויות מוטוריות. ככה שומרים על גחלת של נהגים שיודעים לנהוג ולא רק לשים את 2 הכפות ידיים על ההגה בשעה 12, אבל כשהשרים לא מבינים, וכשהגורמים המקצועיים אינם מקצועיים על מה נותר להלין?
ההתחלה קשורה לאב הקדמון הדו גלגלי. כשלא מספיק מדוושים בילדות ובנערות אז לא מספיק רוכבים על אופנועים בהמשך ואין מספיק שעות ניסיון קלאצ'י אופנועי ו/או ניסיון ברכיבה שמצריך לדעת טוב יותר לחלק תשומת לב, מאשר סתם לנהוג באוטומטיש והתוצאה נכרת על כל שעל של כביש בהמשך.