רכב חדש וביטוח

WarDog

New member
התדרדרת לרמת אידט בהסכת מסקנות?

נהיגה ברכב ידני משפיע רק על הבנה שלך של הכביש וצפיה קצת יותר קדימה(לדעות האם לשמור הילוך או להעביר, ואיך שהשתמש בפחות בבלמים) אך רחוקה שנות אור מהקביעה שהסיכוי שלך לתאונה קטן.
רק לידיעתך חלק נכבד מהתאונות כוללות יותר מרכב אחד ככה שהסיכוי שלך להיות מעורב בתאונה כאשר הגורם זה הרכב השני לא משתנה לפי סוג הרכב שלך.
&nbsp
בנושא הביטוח שלא רכשת, מה היה קורה אם הית מעורב בתאונה ופוצע מישהו?(רמז-היית מקלל את הרגע שלא קנית ביטוח צד ג'/מקיף)
 

enigo

New member
צד ג' לא קשור לפציעה. בזה מטפל ביטוח החובה.

אבל גם לשרוט מרצדס יכול לעלות לו שכר שנתי בקלות.
בדיוק יצא לי לראות תמונות של לקסוס LS החדשה. גריל עצום בעל מבנה מורכב שמשולב עם הפגוש. משהו שיפגע ממש בקלות בכל נשיקת-פח קלה, ואני בספק גדול אם יש מישהו שיצליח לתקן את זה, ודי בטוח שאין חלקים חליפיים בזול. כך שגם סתם תמרון חניה לא טוב יכול להיגמר בנזק של עשרת אלפים שקלים ויותר.
 

WarDog

New member
ב"פוצע מישהו" התכוונתי גם לנזקי רכוש ולא רק גוף, ניסוח שגוי

 
רק ביטוח חובה הוא לניזקי גוף כלשהן.

נהיגה ברכב ידני בעבור מי שבוחר נהיגה כזאת [נסייג זאת לאלה שרוכשים כזה לעצמם למרות שיכולים גם להרשות לעצמם, כלכלית, רכב אוטומט, שאלה רוב רוכשי הידני שאינם נהגים חדשים. אותם נשווה לרוכשי אוטומט שגם הם אינם נהגים חדשים] בהחלט מעידה על מיומנות גבוהה יותר. מי שרוכש מרצונו ומהעדפתו הוא אחד שההילוכים לא מעיקים עליו כהוא זה ונהפוך הוא, הוא או היא יודעים להוציא מזה את המיטב, השופרא דה לה שופרא... ויש לזה השלכות בכל הרבדים כולל הבטיחות.
מיומנות גבוהה ביותר באופן כללי. למה אתה נכנס לרזולוציות מיותרות. המיומנות טובה גם כנגד תאונות. למה יש כאן בכלל וויכוח על זה?
גם אם נילך לקראתך וניצמד להגדרה הצרה יותר שלך ואצטט "...נהיגה ברכב ידני משפיע רק על הבנה שלך של הכביש וצפיה קצת יותר קדימה...", גם אם זה רק זה אז זה מספיק כי רק זה מקרין ליכולת למנוע תאונות, בכל מה שקשור לאשמה שלי כנהג. "הצפייה קדימה" ב"לשונך" היא קריטית לבטיחות ב"לשוני".
אני התייחסתי לנהג הידני הבוגר ולמעורבותו בתאונות דרכים כאשר האשם בו. אם מישהו מחר ייכנס בי מאחור עת אני עומד אחרי מכוניות אחרות בטור ארוך ברמזור אדום, אין זאת אשמתי והביטוח צד ג' שלו, או הוא עצמו אם אין לו ג', יאלץ לשפות אותי.

עכשיו בוא אלך איתך צעד נוסף קדימה ואתייחס לכך ש"אני איני אידיט". אני מודע לכך שמה שרשמתי בשרשור הזה הוא השערה שלי. השערה בלבד שאולי נשמעת לי הגיונית [ולך לא הגיונית בעליל] אך היא עדיין השערה. וזהשנהגי הידני [הפלח של הנהגים הלא חדשים מקירבם שרוכשים ידני מבחירה אישית] הם בטוחים יותר [לגבי נזק לאחרים או לעצמם שהוא קורה עקב אשמתם. שוב אל תתבלבל אל מי שעומד בטור ברמזור וקונילמל נכנס בו מאחור]. רשמתי את זה כאן גם בעבר וגם אז הייתה המולה גדולה כשכל העדר של האוטומטיש התעורר להגן על שמו הטוב...
איך אומרים בעדינות? הלו, תתעוררו. אין לכם כל שם טוב להגן עליו.
אתם גרועים! [אינני מתכוון כמובן אישית אליך. דווקא אתה כנראה בסדר על סמך דברים שאתה רשמת כאן בעבר. ובוודאי שאתה שונה מאידיט שכל שנייה מישהו בכביש הזיבורי מפתיע אותו... והוא כבר התייאש לגמרי...]
 

WarDog

New member
ראה תגובתי מעלה בנושא הנזק.

אני אצטט אותך "הסיכוי שלך להיות מעורב בתאונה הוא קטנטן כי אתה נהג בידני", ואני אומר שזה ממש לא נכון, רק כי כמות התאונות בארץ עם מעורבות גורם חיצוני(הולך רגל, רוכב אפניים/אופנוע ורכב אחר גדולה הרבה יותר מאשר תאונת שבהן מעורב רק רכב אחד לבדו.
ההנחה שהסיכוי "קטנטן" היא הלא נכונה, יש שינוי בסיכוי לתאונה אבל הוא רחוק מאוד מ"קטנטן".
 
הכוונה לתאונה באשמת נהג הידני...

אפילו אני שיש בי ביקורת עצמית רבה על נהיגתי, לא אוכל לבקר את עצמי אם כשאני עומד בטור ארוך של מכוניות ברמזור אדום אז מישהו ינגח בי מאחור.
&nbsp
לזה התכוונתי שהסיכוי קטנטן [באופן יחסי לסיכוי הגדול של נהגי האוטומטישי...
צריך להיות ברור כאן לכולם שתאונות לא קורות אלא הן נגרמות דהיינו בד"כ האשם הוא בגורם האנושי. לא נעים לאוזניים אנושיות אבל זאת המציאות.
 

דר שולץ

New member
מאיפה הסטטסטיקה?אשמח לקרוא

נשמע כמו שטויות במיץ עגבניות.
נהגתי כמה שנים טובות על דיהטסו אפלואז ידנית שנת 1996.
ותאמין לי הסיכוי שיתנגשו בך(לא משהו רציני) או שתשרט הוא אותו סיכוי כמו על אוטומט(כשהרכב השני שמעורב אוטומט) הכל תלוי בנהג ובתנאי הדרך.
אבל בעיקר בנהג בלי קשר לידני/אוטומט.

מה שכן רגל שמאל צריכה להשאר רגועה ולא לקפוץ ולחפש קלאץ' כמו שקרה לי בנסיעת מבחן שעשיתי
 
יש משהו מפריע בניסוח שלך. רשמת ש...

הסיכוי שיתנגשו בי או שאשרט...
שים לב שהדיון כאן הוא לא על השימוש בצד ג' של הזולת [אותו אחד שיתנגש בי או שישרוט את ריכבי]. האם אתה רוכש ביטוח כדי לכסות עצמך למקרה שמישהו אחר נכנס בך?
 

דר שולץ

New member
אז אחרי שבדקתי את הנושא יותר לעומק

מסתבר שצ'מפיון מוטורס עובדים רק עם איתוראן,עשו איתם דיל ועושים מזה עמלות לא רעות בכלל.לגבי כספות הם לא מתקינים בכלל,זה כבר עושים מול הביטוח.
כספת ברזל לא טובה כי היא מחממת את מחשב הרכב וגם לרוב לא תיקנית.
כספת אלמוניום לעומת זאת שמגיעה מחברת CAR SAFE ורב בריח נחשבת עם תקן ולא מחממת את המחשב אם עושים את ההתקנה במקום מורשה ולא אצל חאפר.

הסוכן איתו דיברתי אתמול והיום מבקש 4200 ש"ח חובה+מקיף שזה נשמע סביר.
8500 עבור רכב אחד באמת נשמע יקר.
 

מנחם231

New member
לא הבנתי איזה דיל

צמפיון מוכרים רכב ואיזה עסק יש להם לתת מיגון? הקונה שואל איזה נידרש לרכב שלו ובהתאם מבקש התקנה.
כל רכב נדרש למיגון שונה וגם חברת הביטוח.
עלות 8500 ביטוח זה מוגזם לגמרי.
הסכום הזה מתאים לב.מ.וו או מרצדס.
 

מנחם231

New member
שאני אבין.

סוכן מחוייב לתת הצעת מחיר של הרכב. זה כולל מספר דברים + מיגון.
בהצעה הוא מוסיף איתראן שהרכב לא צריך?
א. זה מייקר את הרכב ב. אם בסוכנות יידעו שזה מה שהוא עושה יהיה לא נעים.
הוא יכול להמליץ לעשות איתוראן מחוץ לעיסקה.אבל איזה קונה מעוניין לבזבז
את הכסף שלו על מוצר שהוא לא צריך וגם לשלם מעל 50 ש"ח לחודש?
אבל שיהיה.
 

enigo

New member
כן, סוכנים מקבלים עמלות על תוספות - כולל מיגונים.

לא ניחוש או הערכה, אלא עובדה. מה שכן, לא יודע אם זה כך בכל המקומות - אבל בחלקם בהחלט.
&nbsp
 

lseugy

New member
אם תוכל לשלוח לי בפרטי את פרטי הסוכן, אשמח. תודה.

 

lseugy

New member
זה לא 8500 (זה מה שדרשו אבל לא הסכמתי). זה 6500 והמעסיק משלם

אז לא כל כך בוער לי. אבל בכל זאת אולי שווה בדיקה ואפילו לבטל ביטוח ולעשות חדש.
 
למעלה