חזרתי לעדכן - תוקנה פונטו ספייס 2006

voguemaster

New member
חזרתי לעדכן - תוקנה פונטו ספייס 2006

בהמשך לשירשור שפתחתי אז - בדקתי בכמה וכמה מוסכים. חלקים הציעו לי מחירים סביב ה-4K או קצת יותר. חלקם 2K אבל עם דלת תא מטען ללא צביעה (כי הצבע לא תאם) וכד'.
בסופו של יום - אחרי מאמצי חיפוש לא קטנים שלי בעצמי מצאתי בפירוקיה באזור דלת תא מטען לשנתון הנכון ובצבע הנכון. למעשה, כבר עמדתי לבלוע את הגלולה המרה של צביעת הדלת (עמדתי להתפשר על דלת בצבע אחר). אז גיליתי שיש להם את הצבע שאני צריך. הדלת עלתה 580 ש"ח.

תיקנתי אצל עדני ברעננה - מקום שמתעסק רק בפחחות מול הקניון באיזור התעשיה. הוא לקח 1000 ש"ח כולל מע"מ על טמבון (מצא לי אחד בצבע של הרכב) + מתיחת הפח חזרה וסידור כל הדברים כולל החלפת דלת תא המטען. עשה אחלה עבודה.

התוצאה הסופית עלתה 1600 ש"ח בערך. שמתי אצלו את הרכב בבוקר וכמה שעות אח"כ הוא התקשר להגיד שהוא מוכן. פשוט נהדר.

במוסך מורשה של פיאט רצו כמעט 10K אני מזכיר. כשניסיתי להגיד להם שאומנם צריך למתוח את הפח אבל לא הרבה הם התחילו לספר לי סיפורים על כך שאני לא מבין. אני תמיד שאלתי - אם דלת תא מטען עולה נניח 1000 ש"ח (אחרי רווח שלהם) וטמבון נניח עוד 700 ש"ח (מחיר שלהם) אז תהיתי לאן הולך שאר הכסף. "צחקו" או זילזלו שאני לא מבין כלום ושכדאי לי למכור את הרכב לפירוק במקום להשקיע.
 

kitt

New member
מוסך יבואן גובה לפי שעתון של היצרן, וגם הם צריכים רווח יותר

גדול (לוופלות, פקידה, והבריכה בבית של בעל המוסך ולא לשכוח שהבעלים של סמל"ת צריך לממן מקום לצי הפרארי ושאר היצירות המוטוריות המעניינות שיש לו.
 

voguemaster

New member
מסכים, אבל יש גם אפקט של פלצנות


בכל מקרה, גם המוסכים האחרים הציעו סביב 4K. למעשה, עם קצת עבודת רגליים חסכתי בערך 3000 ש"ח וזה המסר שרציתי להעביר בפוסט הזה, בגדול. שלפעמים כדאי לחקור ולבדוק לבד כי זה חוסך המון כסף.
 
למעלה