הונדה ג'אז

קרוב1

New member
הונדה ג'אז

שלום לחברים המכובדים.
מתלבט לגבי קניית רכב הונדה ג'אז.
1חדשה או בת 3 -לחסוך את ירידת הערך של 3 השנים הראשונות.(רוב בנות ה3 הן היברידיות מליסינג, כ 80k קמ, לא תמיד ידוע איך נהגו בהן בליסינג )
2.חדשה מהונדה או 0 קמ מליסינג.
פער המחירים קטן למיטב הבנתי: 105k שח בסוכנות, 99.5k באוטו סנטר שכמדומני היחיד שמוכר ג'אז בליסינג
3.מלבד יאריס, איזה עוד רכב מומלץ לדעתכם.{נסועה של כ 20k בשנה, מקסימום אמינות, זולה באחזקה, ירידת ערך מינימאלית (עד כמה שיכולה להיות מינימלית ברכב חדש,)מתכוון להחזיק את הרכב לתקופה ארוכה .}
תודה
 

© DrorZi

New member
לא הבנתי את השאלה

גאז משומשת עולה הרבה פחות מחדשה, זו שאלת תקציב קודם כל.
גאז חדשה אין היברידית
מאיפה הגיע השאלה על יאריס עם כל השאלה עוסקת בגאז?
 

קרוב1

New member
השאלה על היאריס, נוגעת להשוואה בין הונדה ג'אז,

לסופר מיני יפנית קרובה:
מה שעלה על דעתי זה טויוטה יאריס, ומזדה 2.
חשבתי האם יש למישהו יש עוד זוית להסתכל על ההחלטה.
נ.ב
לרוב אני מחזיק מכונית הרבה זמן.כמעט עד "מותה". ההחלטה ללכת על חדשה, ברור לי שאינה "כלכלית" כמו שענתה לי הנמלה. אבל הרבה פעמים, קניית מכונית היא לא בחירה רציונלית :)
 
קשה מאוד לענות. מדובר ברכבים טובים ואמינים.

מי מהם יותר טוב? זה עניין של גישה וסדרי עדיפויות. מי שגבוה ירגיש מצויין בהונדה ומוגבל ביאריס. מי שנוסע המון כנראה שהטויוטה תיהיה חסכונית יותר וזולה יותר לאחזקה. מי שאוהב לנהוג ההונדה תיהיה הבחירה שלו. מי שזוחל כל היום בעיר בפקקים יבחר בטויוטה. כך שקשה עד בלתי אפשרי לענות מה יהיה יותר טוב לך.

אתה הולך להחזיק את הרכב שנים אז מן הראוי שתגיע להחלטה לפי מה שחשוב לך.
תתחיל מההיבט הכלכלי-
חישוב העלויות אמור להיות פשוט
בדוק עלויות רכישה עלויות ביטוח וטיפולים תוכל לברר בטלפון אחד למרכז השרות של כל אחד מהרכבים וביטוח באתר וובי או בטלפון לחברת הביטוח או לשוקה. בדוק ירידת ערך ממוצעת לפי המחירון ותוכל לדעת פחות או יותר מהי ירידת הערך. אולי הנתון הזה פחות משמעותי עבורך כמי שיחזיק את הרכב הרבה זמן. בדוק צריכת דלק אמיתית ברשת. הג'אז ההיברידית עושה בפועל 1 ל 17 בנסיעה רגועה ויכולה לעשות גם פחות בנסיעה יותר מאומצת. זה מנסיוני לפחות. אין זכר ל 21 קילומטר לליטר שפורסמו.
אחרי שבדקת עלויות לך ובצע נסיעות מבחן במועמדות. נסיעת מבחן של חצי שעה תוכל לתת לך תחושה מציאותית יותר של הרכב ותוכל להתרשם ממימדיו וביצועיו. ואז בדוק אם יש דברים ששווה להתפשר עליהם בצד הכלכלי ואם צריך בכלל.
 
לקנות רכב ממודלים חדשים זה לא כלכלי בכל מקרה

אם זה מה שמדאיג אותך , אתה צריך לקנות רכב בלא יותר מ 30000- 40000 ש"ח
גם אם יהיו לך תקלות בהתחלה וביקורים במוסך עד שתיישר קו זה יעלה פחות
מאשר להחזיק רכב חדש או בן 3 .
גם אם תוסיף קישקושים , כמו קרוז קונטרול או מולטימדיה בנוסף גם אז זה יהיה יותר זול
ירידת ערך בשקלים קטנה ועלות ביטוחים קטנה . זה שרכב חדש יותר חסכוני בדלק זה לא משמעותי במקרה כזה .
כל זה בהנחה שירידת ערך זה מה שחשוב לך
 

קרוב1

New member
תודה. מלבד ירידת הערך, חשובה לי גם אמינות הרכב.וגם הבטיחות.

במקרה של הונדה ג'אז, 30-40 אלף ש"ח מביאים אותי לרכב משנת 2007-2009. ירידת הערך תהיה פחותה בהרבה כמובן, אולם גם האמינות וגם הבטיחות פחותים.
 

dani666

New member
האמינות לא צריכה להיות בעייה אם תתחזק את המכונית ...

... כאילו היא חדשה (טיפולים בזמן, חלפים איכותיים וכו') ולא תנסה לחסוך כי "המכונית כבר לא שווה את ההשקעה הזו".
&nbsp
בטיחות פחותה - סביר להניח אבל, כנראה יותר בקטע של בקרות אקטיביות למיניהן שנכנסות עכשיו. שיקול שלך עד כמה זה שווה לך את הפרש המחיר.
 

M o l

New member
יצא לי לבצע נסיעת מבחן על הג'אז והיאריס ולדעתי מדובר

במכוניות בינוניות מינוס, במקרה הטוב (תא נוסעים, עידון, שקט, נוחות נסיעה).
 

M o l

New member
לג'אז יש יתרון משמעותי בגזרת המרווח, היא באמת מרווחת מאוד

יחסית לקטגוריה. אם שמים את היתרון הזה בצד אז לדעתי כל אחד מהאופ' הבאות עדיפה:
פיג'ו 208, סיאט איביזה, מאזדה 2, סקודה פאביה, רנו קליאו.
 
למעלה