בוסטר התנעה שאלות להבנה

עזוב , כאן לא מבינים שהצרכן קובע את צריכת הזרם

ולא להיפך .
זה כמו שמוכרים כבלי הנעה 500 אמפר לסטרטר שמקס' הוא 1500 W
 
כולם הבינו חוץ מאשר אדון פריצי

שבורחים לו הרבה פריצס עם ריח רע


סתכל איזה הסבר יפה מפורט ומשכיל שרשם לו קרפה [נהניתי לקרוא
] וגם אניגו השקיע לא מעט בהסברים תוך כדי ניסיונות לדיאלוג אבל כשפריצי עצבני משתחררים לו פריצים מלאי עצבים שחוסמים לו את הקליטה. בלי קליטה הוא אינו מסוגל לקלוט את ההסבר ואז התיסכול שלו גדל ומשתחררים עוד יותר פריצים וזה מעגל שבארכאולוגיה קוראים לו VICIOUS CYCLE

זה נשמע הזוי שהפלוצר היה פעם מתרגל בחשמל. זה לא רק חוסר הבקיאות בחומר אלא ...עם כאלה פריצים המתורגלים היו מסכנים...
 
צריך רכב מסיבי כמו הCX5 בשביל העצים. הפיקנטו זה רק לכביש

וחוץ מזה, עבדול, אתה לא חושב נכון. האם לא עדיף להשתלט על מטע הזייתון?
&nbsp
והכי חשוב עבדול, האם אצלכם הזיזו כבר את השעון?
 
אפילו לנד קרוזר זה קטן בעבור עצים

להשתלט ? זה רק בדמיון שלך. בסוף הם יהיו השולטים.
 
האם השעון שלכם עבר כבר ל"שעון חורף" ?

נדמה לי שאני זוכר שאתה בעצמך תיארת מניסיונך את יכולת העמסה הפנטסטי בהונדה סיביק של משהו ארוך [כשמקפלים המושבים ובזכות השימשה הארוכה עם השיפוע... אם זה ככה אז איפה לנד קרוזר ואיפה הסיביק...על פיקנטו בכלל איני מדבר, למרות שאתה צריך לראות איך אני מעמיס אופני גלגלי ''29... על מנשא בפיקנטוצ'וקו... האופניים גדולות מהרכב


להשתלט אלא מה? אתה יודע איזה "מיעוט בטל ב60" היו היהודים כאן לאחר הקמת המדינה היהודית? האם יש ברירה אחרת אלא להשתלט? דוקא אתה רואה אילו מרחבים יש ברוסיה, מחיר הנדל"ן נמוך. למה שהיהודים לא יהנו משפע קרקע? זה מקטין צפיפות אוכלוסין ויש לזה יתרונות בהיבט של רמת החי [בני האדם הם חלק מהחי
] והצומח...

שמע אקטואליה היישר מסופ"ש האחרון. אנחנו מנסים להשכיל את המשפחה כמיטב יכולתינו הדלה, והפעם, בסוף השבוע האחרון טיילנו בחרמון. שילבנו בטיול גאוגרפיה, טופוגרפיה, צומח, היסטוריה צבאית החל ממלחמת ששת הימים [החרמון נכבש ביום ה...7 של מלחמת 6 הימים ], המשך במלחמת יוםהכיפורים בגיזרת החרמון ורמת הגולן, והערכות צבאית במוצבי החרמון דהיום.
הגענו אפילו ל...פוליטיקה של מלחמת האזרחים בסוריה. הכל מוביל לחשיבות הכוח ביכולת ההישרדות.
התברר כי החרמון הישראלי כ2200מ. החרמון הסורי כ2800מ. שטח החרמון הוא כשטח כל רמת הגולן! אבל פחות מ10% מהשטח בידי ישראל. מהחרמון רואים את כל רמת הגולן, רואים את חיפה [האוניברסיטה והטכניון], רואים חלק לא קטן מסוריה עד לפאתי דמשק. ראינו ושמענו את ההפצצות בסוריה ואיחלנו הצלחה לכל הצדדים.
מתברר כי לפני כשנה במג'דל שאמס ניסו פלסטינים מסוריה [פלסטין היא חלק מסוריה הגדולה] להבקיע את הגדר לתוך ישראל. החיילים לא ידעו כיצד להגיב וככה, כמה אלפים מהם חדרו ללא נשקים ורצו קדימה. חלק הסתתרו בבתים במג'דל שאמס וחלק הגיעו אפילו רחוק בהרבה.... לקחו כמה שבועות עד שטפסו את כולם והחזירום לסוריה. האחרון נתפס במסעדת הפיתות המפורסמת אבולעפיה ביפו
.
כעבור כמה שבועות ניסו שוב כמה אלפים לחצות את הגדר אלא שהפעם הייתה נחישות [ולמידת לקחים] בצד הישראלי. 8 הראשונים שנגעו בגדר נורו והחזירו נשמתם לבורא עולם והאחרים שבו על עיקבותיהם....מאז לא בוצעו ניסיונות חדירה נוספים. בהמשך ניבנתה גדר וחומה שיקשו על חדירה נוספת מרמת הגולן.
מהחרמון ראינו שטח נרחב גדול בצד הסורי [ביום טוב רואים את פאתי דמשק. אנחנו לא ראינו כל כך רחוק עקב ריאות לא טובה... ערפל] אבל אספר לך דווקא על אל חאדר, כפר דרוזי בסוריה למרגלות החרמון, צפונית למג'דל שאמס שעליו הצדדים הלוחמים בסוריה החליטו לוותר. הוא כיום מחוץ למעגל הלחימה. זה בזכות ההרתעה של ישראל למען הדרוזים הסוריים.
העולם שלנו מלא במשתלטים. מי שחלש מיידית נתפס ע"י החזקים. החלש לא נותר בוואקום. אם הם יהיו חזקים הם בוודאות ישתלטו. אל תשכח שביום בו ישראל תפרק את הצבא הישראלי, זה יהיה היום בו כל הישראלים ישחטו כאן. ולהבדיל, ביום שהחמאס או חיזבאללה יפורקו, לא יאונה כלום לתושבי עזה או לשיעים לבנון. תמיד תזכור את זה כדי להבין מה חשיבות הכוח.
אבל, אל תחשוב שהעוצמה הרוסית אינה מסייעת בהרתעת אוייבי רוסיה. גם עליהם לא חסרים איומים.
 
כאן לא משחקים עם השעון , ממילא בקיץ כמעט ואין לילה

וגם הלילה שיש 5-6 שעות הוא לא ממש חשוך .
השתלטות דמוגרפית , הרי גם כעת ישראל לא שולטת על כל השטח
נשארו כמה אחוזים בודדים בכדי לסגור עניין
תתעלם מהעובדה שישראל הייתה בעמק ועם שרמנים מעפנים כבשה ב 3 ימים את כל רמת הגולן בנחיתות טופוגרפית , במינימום אבידות .
לפני קום המדינה גם הערבים לא היו במספרים גדולים כאן .
ביב 6 שנים שולט למה לא נעשה שום צעד ימני ?
 
אידיט אתה טועה לגבי הכיבוש של החרמון

קל זה לא היה. במינימום אבידות זה גם כן לא היה
לנחיתות הטופוגרפית המשמעותית היה מחיר כבד בשדה הקרב. הגובה של רמת הגולן הוא בערך 1000 מטר מעל לגובה פני הים. הגובה של החרמון הוא 1000 מטר נוספים מעל לרמת הגולן [קרי 2000 מטר מעל הים]
במלחמת 6 הימים החרמון נכבש ביום ה7 ממש לפני כניסת הפסקת האש לתוקפה החליטו במטכ"ל שהחרמון היא נקודה אסטרטגית חשובה ושלחו מסוק שלצערינו יכל לנחות רק [וגם זה בקושי] בפיסגה הנמוכה של החרמון עקב תנאי רוחות חזקות. במלחמת 6 הימים זה באמת היה קל. נחתו ותקעו את דגל ישראל.
אבל ממלחמת יום הכיפורים אתה לומד מה המשמעות של נחיתות טופוגרפית.
היה ניסיון 1 שלא צלח והמון חיילים מתו שם. הסיוע הארטילרי פגע גם בהמון ישראלים. וניתנה פקודה לסגת. את המתים פינו רק בתום המלחמה. זה היה בלתי אפשרי לטפס ולנצח.
לקראת הניסיון ה2 שהיה לקראת תום מלחמת יום הכיפורים, [ככה למדתי בסיור בחרמון בסופ"ש] שנשלחו צנחנים לעומק החרמון נחתו שם, הרחק ב"חרמון הסורי" והתוכנית הייתה לאגף לאחור בחזרה אל ה"חרמון הישראלי" [מהטופוגרפיה הגבוהה ולהפתיע את הסורים מאחור, מה שהיה אמור להיות פשוט וקל יחסית מההיבט הצבאי] ואולם גאווה בזוייה של גנרלים מנעה את הביצוע הזה ותחת זאת נתנו לגולני את זכות הראשונים לכבוש את ההר כי מהם הוא נכבש ביום המלחמה הראשון. שוב, גם בניסיון השני, זה היה מאד קשה ורבים שילמו בחייהם. בשלבי הכיבוש של ההר היה שוב צורך בעזרה ארטילרית והארטילריה פגעה גם הפעם בחיילים המטפסים על ההר ולא רק בסורים שהמתינו להם מחופרים ביתרון טופוגרפי אדיר!
זה מה שנקרא אידיט, מלחמת גנרלים מטופשת כשהחפ"שים משלמים עליה בחייהם. שיקול לא נבון של ניהול המלחמה שגבה מחיר יקר מפז. המחיר של טעויות בשדה הקרב הם היקרות ביותר. לא ידוע לי מה היה עונשו של העקשן הגאוותן בסיום הקרב אבל לטעמי היה צריך הענישו למען ילמדו הגנרלים שיש הערכה לביצוע המשימה בדרך חכמה על פני ביצוע בדרך קשה של "ראש בקיר".
גם למסרים הללו יש חשיבות גדולה.
 

karpe

New member
אל תמהר להתווכח

&nbsp
על דברים שנראה שאתה לא ממש מבין בהם..
הבוסטרים האלה באופן שהפתיע גם אותי - אכן עובדים. יש לי גם אחד כזה שנקנה באליאקספרס ב-50$, והתניע כמה פעמים רכבים שהמצבר שלהם היה גמור ברמה שהסטרטר לא הסתובב בכלל.
הבוסטר מסוגל לאסוף את כל הקיבולת זרם שלו לפיק נקודתי של זרם גבוה להתנעה.
כלומר במקום לטעון סלולרי ב-1A במשך 8 שעות הוא נותן את ה200A שצריך להתנעה למשך זמן מאד קצר שדרוש להתנעה (יכול להחזיק משהו כמו 20 שניות בזרם 200A).
תחשוב על פלאש במצלמות - סוללה קטנה וחלשה שטוענת קבל במשך זמן ארוך יחסית, ואז ברגע הצילום כל המטען מתפרק בזמן קצר ומאפשר עוצמה גבוהה מאד לנורה.
יש יציאה נפרדת של USB לטעינת מכשירים ב-5V, ויש יציאה אחרת לכבלים שהולכים למצבר עם מתח של 12V.
 

the annonymous

New member
יש לי בבית חור כזה בקיר שגם

מטעין סלולארי, גם מפעיל מיקסר ואפילו מסוגל לעשות את זה במקביל עם מתאם מיוחד.
 
למעלה