KIA PICANTO 1000
New member
לא נראה לי הרכב הזה, כלומר נראה לי כקנייה לא חכמה ולא מוצלחת
כמובן שזה תלוי במחיר אבל אני הייתי מוותר בלי קשר למחיר כי אין מציאות: הפוקוס 2.0L הזה התדרדר במצבו.
ראשית יש המון ליקויים. היו 2 בעלים ואתה אמור להיות השלישי אם תרכוש. כל בעלים תרם את חלקו "לעיוותים החיצוניים". הראשון "חטף מאחור" והחליף דלת ופגוש אחוריים ואילו הזוג השני חטפו מלפנים והוחלף מכסה המנוע, וכמובן ים של מעיכות ומכות מסביב ואפילו התחלה של נקודות חלודה. למה לרכוש רכב מוזנח. למה בכלל לקחת לבדיקה רכב שבצדדים שלו יש כל כך הרבה פגיעות.
שנית, למרות שהלחץ בצילינדרים תקין, המנוע הוא לא חזות הכל
. הרושם שלי שהאוטו לא מתוחזק טוב, נזילות מהרדיאטור ומחיבורי צינורות. זה למשל תהליך שעלול להוביל בעתיד לראש מנוע...
רעידות מנוע, זויות היגוי, מיסבי גלגלים, ציריות [גומי קרוע? דולף?], סתכל בדף השני שצירפת כל המדדים והמדידות לא תקינים. אין אפילו אחד תקין. האם לא איכפת לך הדבר הזה? למה עשית את הבדיקה? צריך לדעת לקרוא את הנתונים: מבחן החלקה צידית פגום מאחור. בולמי הזעזועים חלשים כולם [כל ה4], מבחן הבלמים [ברקסים]: פגום בציר הקדמי וגם בסרן האחורי. המדידות הללו זה לא כסת"ח אלא דברים שמגובים במספרים. הכסת"ח יכול להיות [כן או לא] דברים ארטילאיים כמו רעש מהטיימינג, שסתומים וכו'. הוא שמע רעש? יש רעש או אין רעש, זה לא רלוונטי. הוא זהיר. מה תעשה לו? או בלאי בדיסקיות של הגיר האוטומט. זה יכול להיות כסת"ח...
וגם זה מוזכר. רעשי שסתומים ורצועת הטיימינג. גם בבדיקה הראשונה טענו שהרצועה פגומה? אני לא יודע האם יש "משהו מאחורי זה" אבל לא רצוי שרצועה כזאת תיקרע במפתיע כי אז זה עלויות מרקיעות שחקים. בנוסף טיפול ברצועה זה דבר יקר יחסית גם אם מבוצע באופן מניעתי בלי שהיא נקרעת בזמן שהמנוע עובד. תברר עלויות.
עכשיו אחרי כל אלה אתה מבין שהמוכרים [הבעלים הנוכחיים] אולי אהבו את ריכבם כמו שאתה אומר אבל יצא להם להתמודד כמעט בלי סוף עם תקלות בעייתיות. 3 פעמים ביקור במוסך ב2014... זה כבר מוסך מורשה והכל מתועד. פעם ראשונה טיפול רגיל ומצבר [שבהמשך, אחרי 1.5 שנים יוחלף שוב ! זה אומר דרשני. האם קרה משהו למערכת החשמל שדופקת המצברים...? אחרי 2000 ק"מ עדיין בשנת 2014, נוצרה לפתע בעייה אקוטית בשסתומי היניקה, ואחרי 4000 ק"מ נוספים רצועות מזגן ומנוע. כנראה נקרעה להם פתאום רצועה כלשהי ?
אח"כ בשנת 2015 , היו 4 ביקורים במוסך! חס וחלילה שלא ישתעממו בחוסר מעש במוסך. על הטיפול השיגרתי אני לא מדבר אבל בביקור השני החליפו בולמי זעזועים מאחור ותושבת מנוע. וזה לא מפריע לרכב לרעוד בסרק כפי שמצאו אצלך בבדיקה וגם לא הפריע להם למצוא בבדיקה שביצעת שכל הבולמי זעזועים חלשים, כל ה4. אלה דברים שמעצבנים. בביקור אחר החליפו המצבר.
בביקור האחרון שב2015 עשו טיפול 90 כשחלפו רק 8000 קמ מהטיפול השיגרתי שלפני כן. האם הטיפול הזה כלל טיימינג? אני ידעתי בעבר שבפורד מחליפים טיימינג לעתים קרובות יותר מאשר מידי 90K
בטיפולים כל כך "מסורים" הייתי מצפה שהרכב יהיה במצב טוב יותר, גם במה שקשור למדידות השונות [דף 2 שלך] ובכלל וכאמור, לא כך הוא.
בסיכום הרכב הזה מוכיח שאפשר לקבל טיפול במוסכים ועדיין להיות רכב מוזנח, עדות לרמת הטיפול הירודה כשבעל הרכב יושב לשתות קפה בחדר ההמתנה ונותן להם לעבוד ללא פיקוח. לא במיוחד איכפת להם במוסך, אי אפשר שלא להגיע למסקנה העצובה הזאת.רכב משנת 2010 שצצות בו בעיות "על ימין ועל שמאל" ואתה מגיע לטיפולים לא שיגרתיים במוסך כאילו זה רכב עתיק ו/או מאד מוזנח. זה כנראה בדיוק התיאור לרכב הזה.
ברח חוסה, ברח.
כמובן שזה תלוי במחיר אבל אני הייתי מוותר בלי קשר למחיר כי אין מציאות: הפוקוס 2.0L הזה התדרדר במצבו.
ראשית יש המון ליקויים. היו 2 בעלים ואתה אמור להיות השלישי אם תרכוש. כל בעלים תרם את חלקו "לעיוותים החיצוניים". הראשון "חטף מאחור" והחליף דלת ופגוש אחוריים ואילו הזוג השני חטפו מלפנים והוחלף מכסה המנוע, וכמובן ים של מעיכות ומכות מסביב ואפילו התחלה של נקודות חלודה. למה לרכוש רכב מוזנח. למה בכלל לקחת לבדיקה רכב שבצדדים שלו יש כל כך הרבה פגיעות.
שנית, למרות שהלחץ בצילינדרים תקין, המנוע הוא לא חזות הכל
רעידות מנוע, זויות היגוי, מיסבי גלגלים, ציריות [גומי קרוע? דולף?], סתכל בדף השני שצירפת כל המדדים והמדידות לא תקינים. אין אפילו אחד תקין. האם לא איכפת לך הדבר הזה? למה עשית את הבדיקה? צריך לדעת לקרוא את הנתונים: מבחן החלקה צידית פגום מאחור. בולמי הזעזועים חלשים כולם [כל ה4], מבחן הבלמים [ברקסים]: פגום בציר הקדמי וגם בסרן האחורי. המדידות הללו זה לא כסת"ח אלא דברים שמגובים במספרים. הכסת"ח יכול להיות [כן או לא] דברים ארטילאיים כמו רעש מהטיימינג, שסתומים וכו'. הוא שמע רעש? יש רעש או אין רעש, זה לא רלוונטי. הוא זהיר. מה תעשה לו? או בלאי בדיסקיות של הגיר האוטומט. זה יכול להיות כסת"ח...
וגם זה מוזכר. רעשי שסתומים ורצועת הטיימינג. גם בבדיקה הראשונה טענו שהרצועה פגומה? אני לא יודע האם יש "משהו מאחורי זה" אבל לא רצוי שרצועה כזאת תיקרע במפתיע כי אז זה עלויות מרקיעות שחקים. בנוסף טיפול ברצועה זה דבר יקר יחסית גם אם מבוצע באופן מניעתי בלי שהיא נקרעת בזמן שהמנוע עובד. תברר עלויות.
עכשיו אחרי כל אלה אתה מבין שהמוכרים [הבעלים הנוכחיים] אולי אהבו את ריכבם כמו שאתה אומר אבל יצא להם להתמודד כמעט בלי סוף עם תקלות בעייתיות. 3 פעמים ביקור במוסך ב2014... זה כבר מוסך מורשה והכל מתועד. פעם ראשונה טיפול רגיל ומצבר [שבהמשך, אחרי 1.5 שנים יוחלף שוב ! זה אומר דרשני. האם קרה משהו למערכת החשמל שדופקת המצברים...? אחרי 2000 ק"מ עדיין בשנת 2014, נוצרה לפתע בעייה אקוטית בשסתומי היניקה, ואחרי 4000 ק"מ נוספים רצועות מזגן ומנוע. כנראה נקרעה להם פתאום רצועה כלשהי ?
אח"כ בשנת 2015 , היו 4 ביקורים במוסך! חס וחלילה שלא ישתעממו בחוסר מעש במוסך. על הטיפול השיגרתי אני לא מדבר אבל בביקור השני החליפו בולמי זעזועים מאחור ותושבת מנוע. וזה לא מפריע לרכב לרעוד בסרק כפי שמצאו אצלך בבדיקה וגם לא הפריע להם למצוא בבדיקה שביצעת שכל הבולמי זעזועים חלשים, כל ה4. אלה דברים שמעצבנים. בביקור אחר החליפו המצבר.
בביקור האחרון שב2015 עשו טיפול 90 כשחלפו רק 8000 קמ מהטיפול השיגרתי שלפני כן. האם הטיפול הזה כלל טיימינג? אני ידעתי בעבר שבפורד מחליפים טיימינג לעתים קרובות יותר מאשר מידי 90K
בטיפולים כל כך "מסורים" הייתי מצפה שהרכב יהיה במצב טוב יותר, גם במה שקשור למדידות השונות [דף 2 שלך] ובכלל וכאמור, לא כך הוא.
בסיכום הרכב הזה מוכיח שאפשר לקבל טיפול במוסכים ועדיין להיות רכב מוזנח, עדות לרמת הטיפול הירודה כשבעל הרכב יושב לשתות קפה בחדר ההמתנה ונותן להם לעבוד ללא פיקוח. לא במיוחד איכפת להם במוסך, אי אפשר שלא להגיע למסקנה העצובה הזאת.רכב משנת 2010 שצצות בו בעיות "על ימין ועל שמאל" ואתה מגיע לטיפולים לא שיגרתיים במוסך כאילו זה רכב עתיק ו/או מאד מוזנח. זה כנראה בדיוק התיאור לרכב הזה.
ברח חוסה, ברח.