דעתך היא דעתך
ובתור אדם זר, מבלי להעליב, היא לא כזו מעניינת
רבים אמרו לי שהרכב הזה ימשוך הרבה תשומת לב, צרות עין וגם תופעות חיוביות כמו פירגון, גם היום אגב, שהרכב על הליפט קורה שלפעמים הדלת פתוחה ואנשים נכנסים לשאול או להצטלם. אבל בסופו של דבר, הרכב הוא לעצמי. אף פעם אהבתי את תופעת העדר אגב.
 
יכלתי לפרט לך רבות על האימפקט של הסלולרי שברשותך, הצרכנות שלך כאזרח "מערבי" וכו' וכו'. האימפקט שלך הרבה יותר הרסני מהרכב שלי. פשוט ההרס שאתה עושה רחוק מהעין שלך אז נוח לך לבחון את האחר.
"רכב טיפש" מעיד על בעליו, לדעתך, אבל בינינו,לראות אתכם, בעלי הרכבים הממוצעים\ חכמים עומדים בפקקים שעות, בין אוטובוסים וגרוטאות מעשנות משנות ה90 ולא טורחים להתנייד בתחבורה ציבורית או שיתוף נסיעות... אתם לא נראים כאלו חכמים. מניח שההבדל הוא במודעות או סתם שדווקא צורם לך בעין רכבים כאלה. זה בסדר ולגיטימי.
 
ולעניינו, אין לי ליפט בבית, יש לי מוסך שלם
ומסכים עם מה ש Enigo אמר, נשמע שאין לך הכרות עם רכבים אמריקאים מהשנים ההן. רכבים אמריקאים הזיעו, מזיעים ותמיד יזיעו. גם שבוע אחרי שיצאו מהמפעל.
תהיה בטוח שלא יהיה אחד בארץ שישפץ את הרכב הזו ברמה יותר גבוה ממה שיקבל בידיים שלי והמכונאי שלי, אם היית חבר במועדון ה-5 או חבר בקהילת האספנים, היית מבין שגם יש לי חותמת להצהרה הזו.
 
ולא, 208GTI היא אולי ספורטיבית, אבל לא רכב ספורט.
הקודמת שלי הייתה קאמרו SS אבל חדשה. מניח שהאלטרנטיבה הייתה משהו בסגנון. ממש לא בקטגוריה של ה 208. לא הייתי לוקח צרפתית וסביר להניח שגם לא הנעה קדמית.
אבל יש עוד פרוייקטים אחרים בדרך והלכתי יותר על הנאה מאשר על סטוק של כ"ס.