השכרת רכב

השכרת רכב

כרגע אני בלי רכב לאחר שמכרתי.
הבנתי שיש כמה חברות רמאיות שמחייבות כסף אחרי שמחזירים רכב, על נזק שלא נגרם.

איזה חברה להשכרת רכב אמינה בארץ?
ההשכרה כנראה משישי הקרוב עד יום שלישי אחרי חג ראשון של סוכות, תשלום על השכרה כולל חג (ביום שני), נחשב?

תודה.
 

enigo

New member
במקום לסמוך על הגינות, פשוט צלם את הרכב מכל הכיוונים בקבלה

ובהחזרה - או שקנה פטור מהשתתפות עצמית.
 

WarDog

New member
תעשה ביטוח "הכל כלול" ותהיה מכוסה מכל נזק שיגרם.

 
דווקא ממליצים לי לעשות ביטול השתתפות עצמית בהשכרת רכב

כך עשיתי בהשכרת רכב בחו"ל.
 

WarDog

New member
זאת כוונתי, "הכל כלול" מכסה גם את ההשתתפות העצמית

ב"הכל כלול"(או איך שכל חברה קראת לו, אתה משלם יותר לפי יום השכרה אבל מכוסה מפני השתתפות עצמית במקרה תאונה.(אין השתתפות עצמית).
 
תסתובב סביב הרכב מכל הכיוונים ותסמן בנייר כל שריטה הכי קטנה

בדלתות פגושים מכסה מנוע זכוכיות גג ואפילו תבדוק מה המצב למטה תתכופף לראות. את זה לא בודקים אבל לפחות את התחלת הלמטה. ובנוסף אל תסכים לקבל רכב ישן מדי. אם אתה משכיר אז לפחות שתקבל רכב חדש יחסית
אגב ככה בדיוק אני עושה גם בחו"ל. מסתובב מסביב וגם בודק בפנים ואפילו בפנים. זו לא בושה אלא חובה למניעת אי הבנות. ואני גם מסמן כל קישקוש שאני רואה שלא יגידו שאני עשיתי את זה...
 
תודה למגיבים, יום טוב
.

 

חן 1111

Active member
בדרך כלל הם עוברים איתך סביב הרכב ומסמנים נזקים אם יש

תקפיד שיסמנו כל נזק שאתה רואה.
לי אף פעם לא עשו תרגילים כאלה. גם כשהיה נזק קטן, לא אמרו כלום ולא שמעתי מהם יותר. נכון שכשהם מחייבים, זה בסכומים גבוהים.
היה לי ניסיון טוב עם קל אוטו ועם באג'ט.
 
אכן

אני כאמור מסתובב איתו ומוודא שהוא מסמן כל קישקוש.
אבל גם אני יכול להעיד שאני עושה זאת מאז שמעתי כל מיני סיפורים ברשת על שחייבו אנשים על נזקים לא להם.
לי מעולם לא קרה כזה דבר. נהפוך הוא, כל פעם שהחזרתי, היה לי הרושם שהם לא בודקים יותר מדי וזה נראה לי מוזר. כשבדקו המטרה שלהם הייתה לאשר שאין תאונה [ולא התרשמתי שמחפשים שריטה מאיזה מפתח כדוגמה כי אחרת זה מחייב ללכת ולהסתכל בתשומת לב מסביב לרכב]
 
קיבלתי היום המלצה לבדחק גם את Car2go

מנוי לחודש ולוקחים רכב גם לשעה כמה פעמים שצריך בחודש בפחות כסף.
 
אתה מכיר את אופניים2GO ?


זה לעיר או למחוץ לעיר?
אם לעיר אז זה כנראה פתרון טוב BY HOOK OR BY CROOK ואם למחוץ לעיר ייתכן שצריך שילוב של אוטובוסים ואופניים.
למיטב ידיעתי הבגאג' של האוטובוסים מותר לאופניים ללא עלות כיום [לפחות ככה זה עם חברת סופרבוס באיזור ירושלים]
 
כמה כיף שהאופניים יכנסו למחסנים עם בא החורף

הנה רוכבת טיפשה שניסתה לחצות כביש כאילו הוא של אבא שלה
הנהג ניסה להתחמק ממנה
אבל הנהג כאן תמיד אשם לא משנה מה קרה , הרסה לו את החיים
כאן זה לא ישראל , כאן הוא ישב בכלא ,

 
ככה זה ברוסיה?

נשמע הזוי לאור הפראות בכבישים שם בהתאם לדיווחיך כאן על התנועה שם בכבישים.
וגם, נשמע כמו חלום רטוב של מי שיודע לנהוג קרי יודע להימנע מפגיעה ב"חסרי פגושים".
&nbsp
לכמה זמן הנהג הזה יישב אצלכם בכלא?
אתה חייב להיזהר כי לך, בהתחשב במיומנות הנהיגה שיש גבוהות ממנה, יש פוטנציאל גבוה של פגיעה בחסרי פגושים.
&nbsp
בתור מומחה "לחוק הרוסי" מה היה עונשו של נהג המונית שדרס את האופנוען מהשרשור הסמוך בגלל שעבר באור אדום בלי לוודא שאינו דורס תוך התעלמות מהצבע האסור.
 
בתאונה בין כלי רכב אני עדיין לא יודע

בתאונה בין כלי רכב להולך רגל , בכל מקרה הלך על הנהג או הרוכב
להולכי רגל יש זכות קדימה אבסולוטית בכביש בכל מקום ובכל מצב
כך אמר הצאר .
פגיעה בהולך רגל תגרור ישיבה בכלא ורבאק זה הצד החלש שלי
כי אני מורגל מישראל שאין הולכי רגל בכל מקום והם נזהרים כאשר הם חוצים את הכביש , כאן המטומטמים אפילו לא מסתכלים שמאלה וימינה, הכביש של אבא שלהם .
אני עובד על עצמי בקטע הזה וטוב שאשתי מזהירה אותי תמיד מהולכי רגל .
כי הנטיה הטבעית היא להמשיך לנסוע קדימה .
 
"אהבתי" את הנטיה הטבעית שלך

כפי שרשמת בשורה האחרונה...
כלומר אתה רואה הולך רגל ורוצה להמשיך לנהוג קדימה בלי להאט ?
בהתנהגות המוטורית שלך נשארת ישראלי על פי הגדרתך בכל שסה גידיך ורמח איבריך [למרות שיש בזה הכללה. יש עוד כמוני שהם אנשי העולם הגדול בהיבט המוטורי ואשר אינם מתחככים ככה בחדווה בחסרי הפגושים למיניהם]

אני רוכב לעתים על אופניים ומשתדל תמיד לרכב רחוק מרכבים, כמה שיותר רחוק. לעתים בקונסטלציות כביש כשזה בלתי אפשרי, אני מוצא עצמי בכל זאת בכביש ישר דו נתיבי עם מסלול בודד לכל כיוון ללא גדר הפרדה וללא שוליים בכלל...זה כביש לא פשוט מבחינת רכיבה על אופניים ולאחרונה מצאתי עצמי משלב אותו במסלול בשעות שהכביש לא מאד עמוס. עדיין אינני יודע איך "לאכול אותו" כי אני מרגיש חוסר ביטחון מסויים...
שמתי לב שבעיקר נהגות עוקפות מאד קרוב וללא שולי ביטחון. אולי הן פחות מודעות? משגע אותי שאחרי כק"מ אני חולף על הרכבים שתקועים בעומס מוטורי, איזה חוסר אחריות וחוסר יכולת ראיית הנולד, העומס קיים שם כל הזמן... חריג זה יהיה אם לא יהיה שם עומס...


אחד הפתרונות זה רכיבה נגד הכיוון בצד הנגדי. אין לי הסבר אבל בד"כ זה מרחיק ממך את המכוניות. משום מה כשרואים פנים "זה אחרת" וגם הרוכב רואה טוב יותר את המתחככים בו...
 
יצא משפט קטוע וסתום לגבי הנהגות הלא מודעות

דיברתי על הנהגות שעוקפות את הרוכב
בכביש שתיארתי תוך השארת שולי ביטחון צרים מדי.
הסברתי שהן פחות מודעות וההמשך היה קטוע.
הכוונה לא מודעות מספיק לרוכב, למגבלות דו גלגלי, למגבלות מצב הכביש בצידו הימני וכד' אבל מודעות יותר מדי לקו ההפרדה בין הנתיבים למרות שהנתיב הנגדי ריק [עד לאופק הנראה לעין
].
זה קצת מתחבר לגישה המוטורית ההפוכה של חלק מנהגי ונהגות ארצינו, היכן שצריך להיזהר נוסעים כמו אידיט קדימה ללא היסוס, והפוך, היכן שצריך לזרום, שם הם מתגלים במערומיהם, מלאים בהיסוסים ובמיגבלות עקב מיומנות רעועה, ובהשלכה למקרה הזה, לקדש את קו ההפרדה ולהתעלם מהצפיפות המסוכנת שנוצרת בצד אחד שלו כאשר מעבר לקו הצפיפות לא קיימת וההתפשטות הזמנית לשם הייתה משפרת מאד את הבטיחות...

כמובן שמשולב בזה חוסר ההבנה של הבטיחות של חסרי הפגושים באשר הם.
 
כן , אני רואה הולך רגל בצד הכביש ולא בא לי לעצור

כי נהיגה זו התקדמות קדימה . זו המטרה
לא נראה לך דבילי החוק לתת זכות קדימה להולכי רגל בכביש ?
 
יכולתך להבין דברים מחוץ לקופסה איננה דלה אלא היא לא קיימת

התכונה הזאת הייחודית לך גם מקשה להקנות לך דרכים על מנת ש"תימנע מפגיעה בחסר טמבון, זה או אחר...
&nbsp
סיפרתי לך על ניסיוני כרוכב ועל אלו שעקפו. האם הבנת מה הפואנטה? תעקוף בקשת גדולה שבאמצעותה תתרחק מהרוכב אופניים או מהולך הרגל שהולך בשוליים. אתה מבין את הפואנטה? אל תמשיך ישר מתוך תקווה מטופשת ש"יהיה בסדר" אלא תעזור למצב "להיות בסדר". זה פשוט שבעתיים אם הנתיב הנגדי או הנתיב הסמוך ריק. אם זה ככה אז דריסת נטול הפגושים היא רק כי אינך יודע להשתמש בהגה בספקטרום הנידרש.
אגב, גם אם הנתיב הסמוך אינו פנוי זה לא תירוץ. אבל אז זה דורש יותר מיומנות מהנהג/ת אז תתחיל לפחות ביישום הקונספט "חיים לנטול הפגושים" במיגבלות היכולת והמיומנות שלך ובהמשך כשתתרגל לקונספט אז אולי תידע להילחם על מקומך בנתיב הסמוך [גם אם הוא אינו שומם] שעל מנת לברוח מנטול פגושים בשול או בימין הנתיב הימני...
&nbsp
אף אחד לא אוהב לעצור סתם אבל כשאתה מדבר על הולך רגל בצד הדרך האם אתה מבין מה הוא עושה שם?
אם הוא הולך בשול כי זאת דרך בינעירונית ללא מדרכה זה משהו אחד
אם כוונתו לחצות את הכביש ואין מעבר חצייה סמוך אז זה דבר אחר
אם הוא מתקן את הרכב שלו שנתקע זה משהו אחר.
&nbsp
בכל מקרה אני מסכים עם אישתך ועם הקונספט המוטורי שמדבר על חוסר טולרנטיות למי שפוגע בחסר טמבונים. תגיד LOUD AND CLEAR שלך מתחשק לדרוס הולך רגל שמעיז לחצות דווקא כשאתה נוהג שם ולא איכפת לך שאין מעבר חצייה. אתה רואה אותו מרחוק אבל לא בא לך להשקיע מינימום השקעה, לאפשר לו מעבר של הכביש.
דווקא הבדלי הגישה שלך ושל אישתך מתחברים לוויכוחים שהיו כאן בעבר. כמדומני שגם אניגו וגם חן או רק אחד מהם הקלו ראש בחשיבות הענישה כגורם מונע תאונות. הם טענו [אם אני זוכר נכון] שהתאונה לא נגרמת בכוונה אלא אדם בטעות פיספס רמזור או תמרור או שלא ראה אופנוען מתקרב, אז הנה מגיע אתה ומסביר בבירור שזה לא פיספוס ולא נעליים אלא פשוט לא בא לך לעצור. מבחינתך שייזהר החלש קרי זה שהוא נטול הפגושים.
כשאנחנו מגלים עכשיו לראשונה
זקיימת אופציה שלנהג לא יתחשק לעצור למרות שהסכנה ברורה לו, אז ברור לכולנו שהחינוך ע"י ענישה מרתיעה הוא משמעותי בחשיבותו לשמירת החיים של משתמשי הכביש השונים ואי אפשר לבטל את החשיבות של זה.
&nbsp
לתשומת הלב של מי שחשב אחרת.
&nbsp
אז נשאלת השאלה הבאה שכנראה תעלה ע"י "מתנגדי הקו המשפטי הזה", יש כאלה שמפספסים ולא כולם "שמים ז%^" אז איך נידע והתשובה לזה שלא תמיד ניתן לדעת ועל כן אין ברירה אלא לשפוט על פי מדרג החומרה של התוצאה או הנזק. מעבר לכך שחוקים ותקנות אינם קדושים אלא החיים קדושים. החוקים והתקנות שונים במקומות שונים [אני תמיד נותן את הדוגמה של פנייה שמאלה כשהאור ירוק אבל למרות אור ירוק יש במקביל גם אור ירוק לבאים ממול בנהיגה ישר...אלה שיש להם אור ירוק לפנות שמאלה חייבים לתת זכות קדימה למגיעים ממולם ללמדך שאור ירוק זה לא אומר שהזכות שלך היא אבסולוטית]
&nbsp
פעם ראיתי רכב של חברת חשמל נהוג בידי הנהג עובד החברה [כנראה?] ולצידו ברכב עוד אנשים [לבושים אם אני זוכר נכון כמו בדרך לבילוי...כנראה השתמשו ברכב כרכב ת"ש וזה לא עקרוני...אינני בטוח על הפרט הזה אבל אני זוכר שהוא לא היה לבד ברכב] והוא דרס סבא זקן שעבר את הכביש בקצב הליכה של צב.
הסבא הזקן שנעזר במקל והלך לאט "הצליח להפתיע אותו" בכביש ישר בן 3 נתיבים, הפגיעה בו הייתה במרכז הכביש, והיא הייתה בעוצמה שמכסה המנוע התכופף קלות והשימשה הקדמית נשברה כאשר הסבא הוטח בעוצמה למרחק של כמה עשרות מטרים...
הנהג היה מוכן להישבע שנהג במהירות 15 קמ"ש ושלא ראה את הסבא בכלל.
עכשיו אחרי שחשפת בפנינו את הסוד הגדול שלא מתחשק לך לעצור, עכשיו ברור כי אתה לא היחיד אלא יש עוד נטולי חשק כמוך.
 
למעלה