זה מאוד תלוי
קודם כל, לגבי הוראות משרד התחבורה בעבר. אני מתעסק עם זה שנים. בהצלחה להבין את השפה והגחמות של משרד התחבורה בישראל. זה מורט עצבים. באמת. מזל שאני בן אדם רגוע.
 
עלויות ביררתי ומשמעותית עדיין זול בארץ עם הכל לפי איך שזה נראה כרגע.
אני מחכה שיחזרו אלי מאספיר, מעניין איזה מחיר יסכימו לסגור איתי על בולם ואז אדע להגיד במדויק פערים. בנתיים, עדיף שלא תדע מה הפערים. הם קיצוניים.
 
קודם כל אני עדיין מזמין. הרכב הנוכחי בבנייה. מדובר על קאמרו Z28 שנת 1980.
קשה לי להגיד לך הפרשים כיוון שאני בספק איזה חלקים הייתי מוצא לרכב הזה אם בכלל בארץ.
אני כן יכול להגיד לך אבל שהייתי צריך להחליף את המנורה הקדמית (בקאמרו זה כל הבית נורה) בארה"ב המנורה עלתה לי 11$ בארץ רצו 150 שקל.
שיפוץ משאבת ברקס צילינדר רצו 100-120 שקל, חדשה כזו (לא שיפוץ, חדשה!) בארה"ב עלתה לי 9.99$. (קיט שיפוץ אגב עולה 4.99$).
רפידות ל 2 ברקסים קדמיים - 34$
סנדלים לתופים אחוריים - 16$
לא יודע מחירים לכאלו בארץ אבל תוכל להשוות באופן כללי לברקסים בארץ.
אני יכול להמשיך ולהמשיך...
לגבי החישוב בטוטאל קשה לי להגיד לך - אני ממלא חבילה עד 500$ (הגבול של המכס) ואז שולח. משלוח עולה לי באזור ה 150-200$ ככה שקשה לחלק את זה לכלל החלקים כי כל פעם אני מזמין מספר חלקים שונה.
גם חישוב המיסים וכו' הוא שונה כיוון שלכל מוצר יש מיסים שונים, במיוחד על מוצרים בטיחותיים.
 
יודע להגיד לך שעל החבילה הקודמת שזכורה לי - היא עלתה לי 496$, משלוח עלה 155$ (סה"כ בערך 650$) אחרי חישוב פרטני של כל המוצרים (ומאחר ולא עברתי את גבול ה 500$ של המכס - הסכום מחושב רק על המוצרים אבל המיסים מחושבים על כלל הסכום חבילה+משלוח) שילמתי עליה עוד 850 מיסים שונים ועוד 200 שקל של עמלות מגוחכות...
אבל שוב, במקרה שלי, מלבד שאני בטוח שמשמעותית זול לי להזמין מחו"ל, בספק אם הייתי מוצא את החלקים שאני צריך בארץ בלי כאב ראש...