נתוני יצרנים והאמת , מאזדה טוענים ש CX5

נתוני יצרנים והאמת , מאזדה טוענים ש CX5

2000 סמ"ק 160 כ"ס 1580 קילוגרם מאיץ 0-100 ב 10 שניות .
במחודשת הם אפילו חוצפנים עוד יותר , תוספת של 10 כ"ס והנתון פנטסטי עוד יותר 9.2
אולי בירידה עם רוח גבית . עם נהג ששוקל 40 ק"ג .
בדקתי 3 פעמים
פעם אחת ספרתי 21 - 31 11שניות , נו טוב זה לא מדוייק אבל נותן כוון
פעם שניה בדקתי עם שעון עצר 12 שניות
פעם שלישית בדקתי קצת יותר טוב עם שעון עצר ( טאבלט ) 12.5 שניות
במישור בכביש ישר ויבש
כעת אני נזכר שהספידומטר באופן רגיל לגמרי מזייף ב 4 קמ"ש לפחות כלפי מעלה
אז זה אפילו יותר .
אניגו טען ש אוודי Q3 1400 טורבו 150כ"ס 1500 ק"ג שפולקסווגן טוענים שהוא עושה 9.8 אכן עושה כך , בחלומות הורודים שלהם ,
 

enigo

New member
פשש... בדקת עם שעון על טאבלט! איזו מקצועיות...

סתם שאלה - איך זינקת מהמקום? איך הפעלת את הסטופר? איך עצרת אותו? מה היתה טמ' הצמיגים? מצב הכביש? איך בדקת שהוא מישורי? האם האוטו היה ריק, או שכלי העבודה שלך היו בבגאז'?
וכמה רלבנטית לדעתך מדידה שעשית באוטו כבד יותר, עם מנוע אטמוספרי ותיבת הילוכים אחרת לגמרי לעניין?
וזה עוד לפני שנדון במה שבאמת אמרתי - שעד שלא תמדוד, בצורה אמינה ולא בבדיחה שעשית כאן, תאוצה של Q3, אתה לא יכול להגיד שהנתון של היצרן לא נכון.
 
זינוק עם הרגל עד הסוף וגם אז הסל"ד לא הגיע לתחום האדום

שזה 7000 אלא רק ל 6500 , צמיגים פושרים לאחר נסיעה לא ארוכה במיוחד
תוסיף 30 קילו כבודה
הפעלת טאבלט ? מה יותר קל מזה ? נגיעה להתחלה ונגיעה לעצירת הסטופר
רכב אוטומטי כידוע לך , יד חופשית לגמרי ,
כביש מישורי ובכל זאת בדקתי פעם לכוון אחד ופעם בחזרה , אין הבדל .
אני שוקל 90 קילו , אין מה לעשות בנידון . אם מאזדה שמים רוכב סוסים
במשקל 40 קילו .
נו אז גם סטופר לא מספיק לך , תכלס אני לא מתלונן אין לי שום צורך להגיע לסלד
כזה ולא לתאוצה כזו .
דרך אגב הצלחתי לראות שב 60 קמ"ש זה היה 5 שניות , כמו הרבה רכבים אחרים.
אפשר להרגיש בבירור שזה לא 10 שניות
ושכחת שהספידומטר מזייף ב 4 - 5 קמ"ש , דרך אגב זה גם די קרוב לגובה פני הים בטמפרטורה של 20 מעלות .
 

enigo

New member
זמן התגובה האנושי לבדו מביא לסטיות משמעותיות

עובדה שגם אצלך התקבלו סטיות של חצי שניה.
הדרך לזנק מהר עם רכב אוטומטי היא רגל על הברקס ורגל על הגז במקביל. ייצוב בסל"ד ביניים ואז יציאה לדרך. בדיקת התאוצה המקובלת (יש כמה תקנים) מתבצעת עם נהג במשקל 75 ק"ג, לא 120 ק"ג (המשקל שלך ועוד כבודה), עם צמיגים חדשים ותקינים (וחמים) ומנוע במצב מושלם.
מתי היה הטיפול האחרון ברכב שלך? באילו חלקים השתמשו?
&nbsp
 
אכן הרגשתי שהמדידה לא הייתה טובה

לכן ביצעתי עוד אחת ולכן נוספה עוד חצי שניה
צמיגים חדשים האורגינלים , הם עובדים רק בקייץ בחורף יש סט אחר
על פי רוב במהירויות נמוכות עירוניות .
טיפול 30000 מקצועי במוסך היבואן ,לפני 5000 ק"מ .
בסדר יכול להיות שמאזדה לוחצים על הברקס ואז יוצאים לדרך
אבל זה לא מה שנהגים עושים בדרך כלל .
מישהוא אחר היה מתאכזב מהממצא הזה , לי זה לא משנה , כולם מגיעים ליעדם
באותו הזמן פחות או יותר בנסיעות עד 200 ק"מ , הבדלי הזמן לא מצדיקים
השתוללות בכביש .
נדמה לי שמאזדה אומרים קצת פחות מ 10 שניות , אבל אני לא בטוח .
 

enigo

New member
אז מדידה מדויקת יותר, עם מנוע בשיאו, ולא הרבה אחרי הטיפול

שתבוצע בצורה הנכונה - בהחלט עשויה להביא אותך לעשר שניות, כמו שאמר היצרן. ואם מאזדה מדייקים, אז נופלת ההקשה הקלושה שלך לגבי ה-Q3.
 
нет , לא , NO , לא יגיע ל 10 שניות

אתה יכול להוריד חצי שניה על אי דיוק בבדיקה לא יותר
12 שניות במקסימום .
היה עוד טסט שבחן את הרכב ומצא 13 שניות אבל זה לא היה בגובה פני
הים
 

WarDog

New member
זמן תגובת האדם הינו בין 0.5 ל1 שניות,

ולכן יש לך לפחות 1 שניות מיותרות במדידה שבהן עוד לא הספקת להגיב(לזה שהתחלת את הסטופר ולזה שכבר עברת את המהירות).
אז הינה שוב הלכה התאוריה שלך.
 

enigo

New member
מכיוון שכבר עשיתי רשימה של כל הבעיות במדידה שלך, השלילה

המוחלטת שלך מגוחכת בערך כמו מתודיקת הבדיקה שלך, ולא ממש שווה התייחסות.
 
זה די מדוייק ורחוק בהרבה ממה שהיצרן אומר

אפילו לא צריך מדידה לשם כך
אני יודע כי בבורה שהייתה לי היצרן אמר 13 ובדקתי ואכן הוא צדק .
המאזדה מרגישה די דומה .
אין לי חשק לבדוק כאשר אני מתחיל עם רגל על הברקס
גם בבורה לא בדקתי עם רגל על הברקס .
לדעתי זה סוג של עבודה בעיניים אם הם עושים כך .
 

WarDog

New member
במיוחד בשבילך עשיתי חיפוש בYT בנושא תאוצת CX5

כנראה שהמנוע שונה וגם
תוצאה בסביבות ה9 שניות(מ0.05 עד 0.14)
https://www.youtube.com/watch?v=MT4q17ODsLg
לא מדידה מדויקת אבל יותר מדויק מאשר לתפעל סטופר ולנהוג בוזמנית.
&nbsp
ואני כבר לא מדבר על מנועי ה2.2 וה2.5 שמראים תוצאות טובות יותר.
&nbsp
"מישהוא אחר היה מתאכזב מהממצא הזה , לי זה לא משנה" אז מה אכפת לך מה אומרים במאזדה?
 
זה לא ה CX5 שלי , לי אין "ספורט מוד "

שלי מודל 2014 , או אפילו 2013 לפני מתיחת הפנים הקטנטונת
לי זה לא חשוב , עד כמה שאני מבין מרשיון הרכב זה 2014
אני בחרתי את סוג הרכב אבל אשתי עשתה את הקניה .
במודלים החדשים כבר לא מוכרים את המנוע 2000 כאן , רק 2500 , בצדק , כי התוספת היא רק 2500 ש"ח . מהעלות של לפני שנתיים .
הרובל נפל מ 35 ל 65 לדולר , אבל המחיר ברובלים ירד , לך תבין .
הויכוח היה על הנתון של אוודי Q3 שלפי נתוני הכוח והמשקל שלו
אני טענתי שאודי גם מייפים את נתון התאוצה . אין מצב ל 9.2 . 0-100
 

WarDog

New member
אז תוסיף עוד שניה לנתון בסרטון, תקבל כ10 שניות

ובהתחשב שהבדיקה רחוקה מלהיות "בנתוני מעבדה" אז הרכב מראה נתונים קרובים למה שהיצרן אומר ואפילו טובים יותר.
 
ובכל זאת הרכב עייף , באמת זקוק ל 2500 ולא ל 2000

לי זה לא קריטי , העיקר שהוא נוח ברמות , ליגת על .
 
למעלה