פורד פוקום 2005

A123415

New member
פורד פוקום 2005

מסרתי רכב לתיקון במוסך מורשה של פורד . הבעיה הרכב לא מתניע אין ניצות. מסרתי את הרכב בתאריך 10 ליולי 2016 וקבלתי אותו אתמול 24 באוגוסט ,וזאת בגלל שאני הלכתי ולקחתי אותו . .תמיד הוא טען " אני אתקשר שהאוטו יהיה מוכן "לפי החשבונית תיקון מעגל מחשב ניהול מנוע , איתור תקלה מערכת ניהול מנוע וסליל הסתה מק' סה"כ התיקון קרוב לשלושת אלפים ש"ח האוטו היה עם קודן - הקודן לא עובד - ניתק אותו אפשר להתניע את הרכב בלי קודן . לדבריו לקח הרבה זמן כי הוא שלח את המחשב של האוטו שלוש פעמים למעבדה . לפני זה לקחתי את הרכב למוסך קטן מאוד האוטו היה אצליהם שמונה ימים והם לא הצליחו לתקן אותו וזה בגלל שאין להם ציוד לבדיקת תקלות מסוג זה - לא מטפלים בסוג זה של רכבים - מאותו מוסך מרחק של פחות מקילומטר גררתי את האוטו למוסך המורשה רציתי לדעת אם המוסך הישן הוא רשם את מספר הקילוטרז - אין לי תיעוד המוסך הישן לא רשם את מספר הקילומטרז - החשש שלי שהוא השתמש באוטו לצרכים שלו אחרת אני לא מבין למה זה לקח חודש ושבוע אם אני לא הייתי לוקח את האוטו בהפתעה אתמול ביוזמתי יכל להיות שזה היה לוקח עוד חודש . בחשבונית טוען שיש בעיה בחיישן של ABS אני אתקן במוסך אחר . דברתי עם אדם שמבין הרבה מאד ברכבים הוא לא מאמין שלקח למוסך חודש ושבוע לתקן . הבת שלי אומרת לי הייתה צריך לקחת את האוטו אחרי יומיים או שהוא יודע או שלא. גם אני לא יודע אם העלות עלתה 500 ש"ח או באמת 3000 ש"ח אני לא מתמצא . ניסיתי לברר חוות דעת על המוסך - אין גם הוא לא רשום במדרג לסיכום אני לא בוכה על חלב שגלש מה אתם חושבים אלמד מהטעויות בפעם הבאה - תודה
 

חן 1111

Active member
מה כתוב בחשבונית? איזה חלקים הוחלפו

ומה מחיר החלקים ומה מחיר העבודה?
 

A123415

New member
פורד פוקום 2005

בעל המוסך טען שמדובר בבעיה קשה ולכן הוא שלח את הרכב בגרר אחרי חודש שהיה אצלו בחשבונית רשום כדלקמן :עבודות חוץ 1 קוד עבודה H3O עבודות תיקון מעגל מחשב ניהול מנוע RZ
2 עבודות חוץ קוד עבודה H3O איתור תקלה מעאכת ניהול מנוע פ/ה מחשב , סידור צמת חוטים ראשית פ/ה סליל הצתה ובד' מע' ניהול מנוע עבודות חוץ 3 קוד עבודה H30 סליל הצתה מק' זה כל החשבונית לא רשום כלום יום לפני זה הוא טילפן אלי הוא אמר לי שהרכב עייף וממליץ לי למכור אותו עוד חודש ואתמול הוא טען שהרכב בסדר גמור . בחשבונית הוא רושם פורד פוקום 2000 כאשר מדובר בפורד פוקוס 2005 . היום נסעתי ברכב הרכב לא נוסע טוב . לפני שמסרתי את הרכב הרכב נסע מצוין - ממש חיה על הכביש אני לא יודע מה הוא עשה שם אני מקווה שהוא לא החליף חלקים אני מאד מקווה שאני טועה .
 

A123415

New member
לטענתו לא החליף כלום רק שיפץ

לטענתו לא החליף כלום רק שיפץ וזה עלה קרוב לשלושת אלפים ש"ח . מה דעתכם האם כדאי להגיש תלונה נגדו באיגוד המוסכים על זה שהאוטו היה אצלו חודש ושבוע ימים ואם לא הייתי מגיע למוסך בהפתעה ולוקח את האוטו ספק אם הייתי רואה אותו חזרה . שימו לב מדובר במוסך מורשה של היבואן מה אתם חושבים ? או פשוט לשכוח מהפרשה.
 
מספרים על איגוד המוסכים שאין מצב שיגבה אותך

ככה שתלונה שם היא לדעתי מיותרת.
הייתי אומר לך ש"אם האוטו לא נוסע טוב אז לך אל המתקן ותתלונן על זה..." אבל במקרה שלך ההתנהלות שלך הייתה מאד מוזרה. כביכול, אתה לחלוטין לא זקוק למכונית. יתרה מזה, כנראה הרכב הזה אינו דרוש בכלל במשפחה שלך. אני לא מוצא הסבר אחר לחוסר ההתעניינות כמעט חודשיים [למרות שהוא אמר שהוא יתקשר]
זה יחד עם העובדה שאתה לא מבין כלום ב"בפנוכו של האוטו" זה אומר שאם תפנה אליו הוא עלול "לנפנף אותך בקלילות בלך ובוא, וזה לא קשור וההוא גם לא קשור...וכד' וכד'..."
בנוסף יש את הנתון שהם ממילא לא ידעו לטפל לבד ושלחו למוסך אחר לטפל ברכב, ככה שגם אם תתלונן אצלם הם יצטרכו לערב את המוסך המתקן [הם היו חלקית לפחות, סתם דוורים, שגבו ממך את עמלת הCOMMISSION]...
&nbsp
כשמישהו אומר לך שתמתין בשקט עד שהוא ייצור קשר זה סימן מעולה שאינו מבין מה הבעיה ואיך לתקן. זה לא מקום טוב לתקן אצלו.
להבא תתעניין ולהבא תהיה מעורב ולהבא אל תשלם עד שאתה לא רואה שהתיקון בוצע לשביעות רצונך...
לדעתי אתה יכול לפנות אליהם ולדרוש שיתקנו כהלכה בלי לקלקל דברים בדרך, אבל זה לא יהיה פשוט. לצערך, כבר התברר לך שהם לא סובלים ממקצועיות יתר. זה ידרוש ממך להיות שם כל הזמן על הרכב ולוות את התיקון. בעצם, די תמונת ראי לאפטיות בגלגול הראשון.
 

A123415

New member
הייתי איתו בקשר כל יומיים

&nbsp
אני מטבעי לא מאמין לאף אחד ולסדר אותי קשה מאד בלשון המעטה התקשרתי אליו כמעט כל יומיים . הפתעתי אותו למרות שהוא טען שאני אבוא לקחת את האוטו מתי שהוא יסיים את העבודה . אני פשוט באתי ולקחתי את האוטו
אני לא מאמין לאף אחד לפני מספר שנים הייתה לי נזילה בצינור שמחבר את המשאה של הרדיאטור אחד העובדים הראה לי את הבעיה של הצינור השארתי את האוטו במוסך והלכתי לעבודה . אחרי בערך שעתיים התקשרו אלי מהמוסך וטענו ששני צינורות התפוצצו והם רוצים 1650 ש"ח אמרתי לבעל המוסך לא לגעת באוטו התקשרו אלי פעם שניה והם הורידו את המחיר ב-400 ש"ח יטענו שהם יתקינו צינורות לא מקוריים לא הסכמתי ואחרי חמי שעה גררתי את האוטו למוסך בקיבוץ אייל המוסכניק טען שהוא רואה בעייה בצינור אחד בלבד העלות התיקון כולל מעמ 165 ש"ח
עד היום אין בעייה עם הצינור . אני לא יודע אם התיקון עלה 100 ש"ח או כמעט 3000 ש"ח דבר נוסף יכל להיות שתיקן את הרכב ביום הראשון והשתמש בו אין לי את הרישום של הקילומטרז ביום הראשון בעל המוסך לא תיקן הכל אני הולך לתקן לפי ההמלצות של מידרג
 

enigo

New member
הימור טוב יותר יהיה ליצור קשר עם היבואן בעניין הזה

מחלקת השירות שלהם רכשה מוניטין טוב בהליכה לקראת הלקוח.
 
לצערי לא ראיתי אצלם שום הליכה לקראת הלקוח

אני לא בטוח שהבנתי את ההודעה המקורית אבל מחלקת שרות שמבקרת ובודקת את המוסכים המורשים מאפשרת המצאות של רכב במשך תקופה כזו במוסך מבלי לשאול שאלות?

באופן אישי, אני לא סומך על היבואן הזה בכלל ואמנע בעתיד מלקנות כל רכב שהם מייבאים.
 

enigo

New member
הוא לא היה במוסך של היבואן, אלא במוסך מורשה. אתה באמת חושב

שמחלקת השירות יכולה, או בכלל אמורה, לעשות ספירות מלאי בכל המוסכים המורשים ולבדוק מי נמצא איפה ולכמה זמן? תהיה ריאלי.
מניסיוני, מחלקת השירות של דלק מוטורס היא מהיותר נדיבות ומתחשבות בענף, ובניגוד למקובל הולכות לקראת הלקוח גם בפעמים שבהן לדעתי האשמה היתה בבירור בצד הלקוח. ובכל מקרה, פניה אליהם לא עולה כסף, אז למה לא?
 
א. לא ברור לי ההבדל בין מוסך יבואן למוסך מורשה

ב. אני לא חושב שזו תפקידה של מחלקת שרות לבצע את הבדיקות האלה אני משוכנע בכך. מערכות לניהול תורי קריאות שרות הן הבסיס של מתן שרות ואחד המדדים שם הוא תמיד הזמן לסגירת קריאה. עוברים פעם ביום ומסננים את את הקריאות לפי הזמן בתור. כמה זה קשה? במצב כזה קריאה שפתוחה מעל שלושה ימים אמורה להופיע באדום בולט.
הם אמורים לשמור על רמת שרות במוסכים המורשים. זו אמירה כללית כמובן לא רק להם ספציפית.
 

enigo

New member
סעיף א. הוא הבעיה בתיזה שבנית

מוסך יבואן הוא מוסך בבעלות היבואן. מוסך מורשה יבואן הוא מוסך שאינו בבעלות היבואן (לפחות לא בעלות מלאה), אלא רק עומד בדרישות של היבואן ממוסך שרוצה להצטרף לרשת שלו - החל מדרישות בתחום הנדל"ן (שטח מוסך, מספר ליפטים, קיום חדר המתנה וכן הלאה) וכלה כמובן בדרישות בתחום המקצועי (הכשרות מכונאים, ציוד ועוד).
מוסכים מורשי יבואן אינם מחוברים בצורה מלאה למחשבי היבואן. הם יכולים לפתוח הזמנות לחלקים, כמובן, ובחלק מהמקרים יש גם פונקציות נוספות, אבל ברוב המקרים שיצא לי לראות, אין חיבור ברמת ניהול מערכת התורים.
 
אם זה המצב אז הוא צריך להשתפר

לדעתי סטנדרטים של יצרן צריכים בסוף לפגוש את הלקוח.גם אם מקבלים שרות ממוסך מורשה שאינו בבעלות היבואן.
 
למעלה