ג'אנט התעקם - האם כיוון פרונט הכרחי?

Guyalki

New member
ג'אנט התעקם - האם כיוון פרונט הכרחי?

שלום,
התעקם לי קצת ג'נט אחד קידמי כתוצאה מעלייה על מדרכה (קיה פיקנטו).
נסעתי מאז מאות קילומטרים בנסיעות בינעירוניות, ואין סימנים שיש בעיה - ההגה לא רועד, יציב כמו תמיד ובשליטה מלאה.
האם הכרחי לבצע כיוון פרונט?
אני לא רוצה לנסוע ברכב לא בטוח, אבל גם לא רוצה לשלם סתם מאות שקלים על בדיקה לא הכרחית.
 
פיקנטו זה ג'יפ ? אני מבין נכון ?

תיישר את הג'נט עם פטיש ותחליף אותו עם הגלגל החמישי
 
אוי לעיניים שקוראות כאלו עצות

מהי שרלטנות. שהוא יכה בפטיש בג'נט? הוא? שאין לו מושג בכלום? שיכה בג'נט שבגלגל שנוסע ללא כל בעיה?...
ומי שרק פער פיו בתימהון עד כה יחל עתה לצחוק כי אתה רוצה שאח"כ יחליף אותו בגלגל החמישי? איזה? הגלגל ספיר הקטן שמנפחים קבוע ל60PSI ושמוגבל ל80 קמ"ש במקסימום? גלגל הספיר בפיקנטו אינו בגודל רגיל.
&nbsp
העצות שלך בורחות ממך ללא בקרה מספקת. מה זה מעיד על מרכז הפיקוד?
 
אפילו גלגל חמישי נורמלי אין בצעצוע שלך ?


הטעות היחידה היא שצריך לעבוד עם שני פטישים ולא עם אחד
בכדי שהמכה תהייה מדוייקת .
אם הוא לא מסוגל לזה הוא לא יעשה זאת ובטח אין לו 2 פטישים
בעצם גם לי אין , יש לי רק 4 פטישי טפסנים ולא פטיש רגיל .
אבל אני לא עולה על מדרכות בפראות אפילו עם רכב פנאי .
 
בוודאי שרק בצעצוע שלי


למעט ג'יפים שזה לגמרי לא מקובל, יש פרייבטים שדווח עליהם כאן שהם מגיעים לגמרי ללא גלגל ספיר אלא עם ערכת תיקון זמנית הכוללת משאבה ופאסט לניפוח הגלגל...
&nbsp
אחרי שספרת עד הגלגל ה5 שאיננו, מצאת כי הטעות היחידה היא 2 פטישים...אין ספק שאתה בטוח שאתה משתפר... כל אחד והקצב/ר שלו

קצרים במרכז הפיקוד יכולים לנבוע משערי מלח זולגים בלא צורך להגיע לפוטנציאל סף. זה הכל תאוריות...
 

חן 1111

Active member
אם אין שום סימנים, כנראה שאין שום בעיה.

ואם כבר, מה שצריך זה לאזן את אותו גלגל. והיה כדאי גם ליישר את הג'נט.
 
האם פגעת במדרכה בנסיעה מהירה?

או שלאט בעת תמרון חנייה? אם לאט אז קשה לי להאמין שעיקמת הג'נט. קרוב לוודאי רק את הטסה מפלסטיק.
תעלה צילום של מה שאתה קורא "הג'נט שהתעקם"
 

Guyalki

New member
מצורפות תמונות. עיקמתי בעת תמרון חנייה.

לא נראה דרמטי, שואל פה כי חבר אמר לי שכדאי לי לבדוק במכון, אבל באמת קצת בספק אם זה לא רק משהו קוסמטי..



 

© DrorZi

New member
לא בדיוק רק הטאסה, שים לב בערך בשעה 12

לא משהו רציני אבל אפשר לנסוע לפנצריה שיסדרו את זה
 

enigo

New member
אני רואה שם, אולי, שפשוף קל של שפת הג'אנט. שום דבר שמצדיק

נסיעה למוסך.
רק כדאי אולי לשים לב שאין בריחת אוויר איטית.
 

מנחם231

New member
המחשב היה תפוס.הנכדה בבית

נכנסתי לשניה ולא שמתי לב שזאת הטסה.
 
:- מזלך שהעלת תמונה. הבעייה היא כפי שחשבתי מלכתחילה, רק בטסה

הג'נט הוא פרפקט.
את הטסה אפשר ליישר ביד. קל מאד. הסיבה היא באזור שעה 12 בתמונה שלך. שם הטסה נדחפה את מתחת לג'נט במקום הפוזיציה הרגילה שלה של כיסוי הג'נט מבחוץ. אם את זה תקפיץ החוצה [עניין של 1-2 ממ בלבד] אז הכל יסתדר. לא צריך שום כלי אלא פשוט למשוך בעדינות מאשור שעה 1-2 ולשחרר את אזור שעה 12.
סתכל על התמונה ותבין
 
אם אתה תתקשה לשחרר את הטסה אז מה שצריך זה

לשחרר קצת את 4 ברגי הגלגל בלי להרים את הרכב על הג'ק.
את הטסה ברכב שלך אפשר לפרק רק אם אתה מוציא את 4 ברגי הגלגל [זה פטנט שמונע נפילה של הטסה במהלך נסיעה או גניבה שלה]. ברגע שזה ישתחרר הטסה תחזור מיידית לצורה תקינה לא מכופפת ותוכל להחזירה למקום...
 

חן 1111

Active member
מה שעקום שם חזק זה רק הטסה.

תנסה ללחוץ אותה חזק אל הגלגל. אולי היא תחזור למקום. גם אם לא, אפשר לקנות 4 טסות ב-100 שקל, ואפשר גם לנסוע בלי.
מה שכן, יש שם עיקום קל בג'נט. אפשר להמשיך לנסוע ככה, אבל אני הייתי נכנס ליתר ביטחון למתקן צמיגים, שיישר את זה בכמה מכות קלות, יבדוק את האיזון, ויבדוק שאין נזק לצמיג.
 
היה לי משהו זהה. זו רק הטסה וטעות אופטית לגבי הג'נט

יש כאן מחלוקת מיותרת
שיפרק הטסה בלי להרים הרכב ובלי להוציא את הגלגל. שיוציא את 4 האומים לגמרי יוציא הטסה ויצלם הגלגל כשהג'נט יחסית חשוף וגם שיצלם את הטסה על 2 צדדיה. תראו שהג'נט נקי.
אחרי כן ירכיב חזרה ללא בעיה כי הטסה היא פלסטיק גמיש ולכן התקפלה בנקודה מסויימת ונכנסה לתוך הג'נט ולכן בנקודה אחרת קפצה החוצה ונוצר כאילו עיוות.
&nbsp
אני חוזר על עמדתי שזאת רק טעות אופטית לגבי עיקום בג'נט
 
למעלה