עדיין לא ברור למה אתה מתכוון.
אתה רוצה לשפר את הרכב שלך כדי להשתתף במרוצים?
מהירות ה-stall הרצויה היא בדרך כלל סיבובי המנוע בהם מתקבל המומנט המקסימלי, או קצת יותר נמוך. כמובן שזה תלוי במנוע, וצריך גם להתאים למשקל הרכב ולשימוש המיועד. לאותו ממיר עם מנוע חזק יותר, תהיה מהירות stall גבוהה יותר. יש גם חשיבות לסיבובי המנוע בהם מתקבל המומנט המקסימלי.
המשמעות במציאות היא הסל"ד שהמנוע יכול להגיע אליו בתחילת האצה בעוצמה מלאה.
אם תתקין ברכב שלך ממיר בעל מהירות stall גבוהה יותר, בהנחה שבחרת נכון, תקבל יותר ביצועים ספורטיביים, אבל פחות נוחות בנהיגה רגילה (יותר החלקה, פחות האצה בסל"ד נמוך).
לגבי הבדיקה, הבדיקה המקובלת היא כמו שכתבת, Foot brake stall test. היא פחות מדויקת כי אם המנוע בסל"ד הזה יתגבר על הבלמים ויתחיל להזיז את הרכב, לא תקבל מדידה נכונה. הבדיקה הנכונה היא עם ציוד מיוחד שממילא אין לך.