גגון שורק בנסיעה

u r i el

New member
גגון שורק בנסיעה

הרכבתי על הרכב גגון של THULE והוא שורק בנסיעה.
האם יש איזה פטנט פשוט שיכול למנוע את השריקה ?
 

enigo

New member
אם לא מדובר בגגון שמתחבר לנקודות עיגון קבועות, הייתי מנסה

להזיז את המוט הקדמי מעט קדימה או אחורה.
אם מדובר ברכב עם נקודות עיגון קבועות, אז יש מסיטי רוח שאפשר לקנות. אולי זה יעזור.
 

salachshabati

New member
היכן שהוא נוצר חריץ אוויר שממנו נובעת השריקה.

בחינה ויזואלית ואיטום החריץ יפתרו לך את הבעייה.
 

enigo

New member
לא דווקא. עצם הנוכחות של פס מתכת מעל האוטו עשויה ליצור שריקה

אם הוא ממוקם במקום ספציפי. בגלל זה לטולה, למשל, יש גגונים אירודינמיים, שאמורים להיות שקטים יותר - וגם מסיטי הרוח שהזכרתי.
 

u r i el

New member
במקרה זה - צרת רבים איננה חצי נחמה

אני הולך לנסות להניח שם איזו חתיכת קרטון שתסיט את האוויר הצידה. נראה ....
 
מה אתה מעמיס ? אני רואה שבדרך כלל מעמיסים ארגז

כאילו עוד בגאז נוסף אירודינמי .
כאשר הוא לא בשימוש כדאי להסיר אותו
תנסה להדביק סלוטייפ רחב מעל .
 

u r i el

New member
בינתיים לא העמסתי כלום והוא שורק מאד.

הכנתי את הרכב לקראת ביקור קרובים מחו״ל והבאתם מנתב״ג.
 

mkr

Member
אם זה זמני, תתרגל. רעש זו הבעייה הקטנה.

קח בחשבון עלייה בצריכת הדלק של 5%-8%.
אז תשתמש ותסיר .
 

mkr

Member
בוודאי.

כשהוא עמוס, זה כמו לנסוע עם עוד אדם ברכב (גגונים סטנדרטיים נושאים 70-100 ק"ג).
מה שמגדיל את צריכת הדלק כשהוא ריק זה החיכוך וההתנגדות לזרימת האוויר (וזו גם חלק מהסיבה לרעש/שריקה שאתה שומע).
 

u r i el

New member
אוקיי, תודה.

זה בטח משתנה מגגון לגגון, אלה שמותקנים לאורך הרכב מצד היצרן כנראה שכמעט לא משפיעים, רק הרוחביים וראיתי שניתן להרכיב להם מעיין מגן רוח שמקטין את החיכוך ואמור לבטל את השריקה.
 

mkr

Member
אורכיים לא מרעישים ולא מעלים צריכת דלק. רק רוחביים

 

kitt

New member
גם אורכיים מעלים בקצת את צריכת הדלק (בכל זאת זו

חתיכה של משהו מחוץ לגוף עצמו של הרכב), פשוט הם מחושבים כבר בצריכת הדלק שמפרסם היצרן.
 

fazer

New member
לא ברורה לי אופנת הפסים האורכיים

בסניק הקודמת היו פשוט נקודות עיגון לגגון - נוח, שימושי (למי שצריך), ואוירודינמי בשוטף. בנוכחית יש פסים אורכיים שהייתי מת להעיף, כיון שגגון לא יהיה מותקן שם, ולכן אין להם שום שימוש מלבד איזשהו סוג של "אסטטיקה" מגוחכת.
 
ב x tril , זו החלטה של ניסן להקנות מראה יותר גבוה לרכב

הם כרגיל כישלון מתמשך בעיצוב .
את ה x tril המאופיין עיצובית הם הפכו למשהוא לא מוגדר
בסגנון cx7. של מאזדה .
 

חן 1111

Active member
דווקא מאוד שימושי, כי לא צריך לפרק ולהרכיב.

אפשר להוביל עליהם כל דבר ארוך, כל זמן שהוא לא מעל לאורך הרכב, ובעזרת שני פסים שאני מחזיק בתא המטען אפשר להוביל כל דבר.
וחפצים קלים או רכים אני מניח ביניהם על הגג וקושר אליהם. מאוד נוח.
 
למעלה