עליית מחירי הביטוח לדו"ג, לא מבין מה הכתב משתומם



על זה דיברתי. מידי פעם ניצוצות של חשיבה בריאה

אני מסכים ובנוסף, המלחמה היא גם כלכלית ולא רק צבאית.
חייבים לנסות להוזיל את העלויות אחרת האויב יכניע אותנו צבאית בדרך הכלכלית. אי אפשר שהאוייב יורה טילים שהוא בונה בעלות של $2 ואנחנו משיבים בטילים שעולים מיליונים.
להגבלות המוסריות היחודיות שאנחנו מציבים בפני עצמינו יש מחיר כבד: א. איננו מסיימים את המלחמה. ב. איננו מייצרים הרתעה. ג. היוזמה ההתקפית תמיד בידי הצד השני.
ובנוסף לאלה יש מחיר לעול הכלכלי הקשור לאותן הגבלות מוסריות ייחודיות שהן למעשה אנטי מוסריות כלפי עמינו [לא בכדי אין אומה נוספת שעובדת על פי היגיון ישראלי לא יהודי זה]
המחיר הכלכלי מייקר את רמת החיים כאן, נותר פחות כסף לתחבורה ציבורית, רפואה ציבורית, הזקנה תמשיך לשכב במסדרון, וחינוך [הורה שלא יודע מתמטיקה ברמה של 5 יחידות יצטרך שיעורים פרטיים לצאצאיו...]
היה נותר לחלק מאלה כסף אם היו יורים בחזרה פצצות זולות ולא מדוייקות בדומה לאמל"ח שהצד השני יורה, או רחמנא ליצלן יוזמים ירי מטריד וזול סתם ככה על הצד השני, אבל ככה סתם ליטול ממנו את הבלעדיות על היוזמה ההתקפית?
ומה יהיה על החלום על השלום? כדאי להפעיל מנקודת הזמן 00:30
http://www.iba.org.il/program.aspx?scode=1925446
 
כאשר לא רוצים פתרון הסדרי , זה עולה ביוקר

מלחמות לא פותרות כלום , גם מלחמה מפוארת כמו 67 לא פתרה כלום
גם טרנספר רצחני ב48 לא פתר כלום , הבעיה קיימת .
2 מלחמות בלבנון והחיזבאלה רק השתפר והתעצם , לאחר סוריה
יבוא תורה של ישראל מבחינתו , גם שם מקימים מכשול , כי מפחדים מכיבוש הגליל , מישהו זוכר את קו בר לב ?
 
הנה השלב שאתה מתחיל לאבד גובה. זה היה צפוי

פירוט העובדות שתיארת בחלקים האחרים של השרשור הכל נכון ואז המסקנה שלך שגוייה.
&nbsp
ולמה היא שגוייה? כי אתה מתייחס רק לקטעי היסטוריה קצרים. אם תסתכל לפני 48 תגלה שגם אז רצחו יהודים. הסוד הוא לא פתרון והסדרים אלא האם אתה חזק ואכזר כדי שהצד השני לא יוכל או שלצד השני לא יהיה כדאי ושאם יעז לא יוכל להרים ראש בשנית. אל תיתקע על 48 ועל 67 כאילו זה מדגם מייצג למשהו הקשור ברצח ושינאת יהודים. ההיסטוריה ארוכה משמעותית. יהודים נשחטו בשפע ללא כל קשר לשנים הללו.
&nbsp
מעבר לזה אל תיתקע בקירבם של היהודים. לך אל הגויים, תלמד על המלחמות בתוכם ותסיק מסקנות. סתכל על שחיתות ומלחמות שהעולם מלא מהם גם בין אחרים לבין עצמם. יש סכסוכים רבים כמעט בכל מקום שתתקע סיכה. לא צריך לסמא עיננו שהנה הפתרון יפציע. אם רק תעשה ככה אז יהיה כאן גן עדן. רק כוח ורק חוסן לאומי.
 
מאבד גובה רק לפי טעמך , המצב היום מעיד

שאין פתרון ימני כוחני למצב .
כאשר אני טוען כלפי אנשי ימין מה ההממשלה הזו עשתה עבורך כימני? , הם נאלמים דום ואחר כך כרגיל ממלמלים השמאל אשם .
נו אלו הכללים של הימין , 2 כללים לפתור בעיות , 2 כללים לעלות לשילטון
1. כל דבר פותרים בכוח
2. אין צד שני לסיכסוך
3. ממציאים אוייבים מחץ ומבפנים
4 . הפחדת העם .
אתה כמו כל ימני פועל לפי 2 הכללים הראשונים למרות שהם לא עובדים ולא עבדו אף פעם.
 
ברור שלפי טעמי

כל מה שאני רושם זה לטעמי.
אתה כעת לא סתם מאבד גובה אלא אתה בנפילה חופשית. אתה רושם סתם סיסמאות. אתה ציינת את 48 ו67 ולכן רשמתי לך שהיסטורית שחיתת יהודים החלה הרבה הרבה לפני כן. גם בישראל וגם מחוצה לה. ואתה?
1. לא התייחסת על מה שכתבתי לך על כל מה שקרה לפני 48.
2. אני ימני. את זה גם אתה יודע. איפה ראית שאני רשמתי שאין צד שני? ההפך ביג'ו. יש צד שני והוא גדול וחזק ומשתוקק להשלים את המלאכה. אני לא מזלזל ולא מקל ראש באוייב. נראה כאילו אתה משתוקק שאגיד דברים אחרים כדי שתוכל לנגח. אבל זה להתנגח עם עצמך. אל תכניס מילים בפי.
3. אתה מאושר שאין כביכול פתרון ימני. להזכירך 2 דברים: אין פתרון שמאלני כי עובדה ששחטו יהודים הרבה לפני האירועים שאתה מאשים, ואפילו אז זה היה גרוע בהרבה. ובנוסף, אני ימני והממשלה הימנית הזאת [למרות שעדיפה עשרות מונים על סתו שפיר, מירב מיכאלי וגלעונה] לא פועלת באופן מספיק ימני ככה שהדרך הימנית לא נבחנה עדיין.
אתה מחפש פתרונות בליץ. לא תמיד יש כאלה. פתרון לא מוצלח יכול לקלקל בהשוואה "להווה נטול הפתרון". את זה צריך תמיד לזכור.
 
מה קרה לפני 48 לא קשור לכלום , לכן לא התייחסתי

גם מה שקרה לפני 2500 שנה לא רלוונטי
יש מדינת ישראל ( לא ארץ ישראל ) שקמה לאחר 48 , הוכרה על ידי העולם בגבולות 67 . אבל כעת היא המדינה היחידה שאין לה גבול ברור בינה לבין אוייביה מצד מזרח . אוייביה חיים בתוכה , מהם 400000 תושבים ישראלים .
בהצלחה . מדינה דו לאומית עם האוייב בפנים זה פשוט כיף כמו ללכת לפארק מים ביום שרבי.
 
איזה כיף לך שהREWIND אצלך לא עובר ללפני שנת 1948

מבחינתך, ב1948 "נולד העולם" וכלומר, כלום ממה שהיה לפני כן לא רלוונטי למה שאחרי כן... אני לא קונה את זה. אצלי הREWIND הולך אחורה ואני מגלה שמאז סוף המאה ה19 יהודים נתקלו בעויינות ערבית בארץ כי הערבים לא רצו לקבל יישות יהודית ציונית כאן.
&nbsp
בנוסף, כמה דברים: גבולות 48 ו/או 67 שאתה טוען שהוכרו בידי העולם. זה לא נכון. יש חלקים גדולים בעולם שלא מכירים בשום זכות כלשהי של יהודים למדינה. נקווה שזה זמני ויכול להשתנות לטובה.
מדינה יחידה שגבולותיה לא מוכרים? הצחקת אותי. יש המון סכסוכי גבולות. כמעט בלי סוף. זה רק הסמול שאין לו מספיק אויר לנשימה לא יודע לבחון את הדברים נכון.
&nbsp
הערבים שחיים בתוך ישראל כתושבים ישראלים. זה ימשיך להתקיים גם אם תוותר על השטחים ותקים שם מדינה ערבית נקייה מיהודים [יודן ראוס] וכאן תיוותר המדינה הקטנה בגבולות מצ'וקמקים וצפופים ואותם 400000 שמנית יוותרו בה ללא גריעה, אף לא של אחד, ומה תעשה ביום שאח"כ כשידרשו אוטונומיה בגליל שרובו ערבי כיום... ומה יהיה בנגב וכד'...
&nbsp
אני מודה לך על איחולי ה"בהצלחה" שלך...
 
ארחיב בהסבר מדוע אתה הזוי

כי לא מעניין אותך מה היה לפני 48.
כלומר בראש הנמלתי שלך זה ששחתו ורצחו יהודים לפני48 גם בישראל של פעם וגם מחוץ לגאוגרפיה הזאת, כל הסיבות ההן שהיו כי שנאו יהודים, קינאו בהם, סלדו מדתם, הוסתו כנגד דתם וכו'.
כל הסיבות הללו נעלמו אחרי קום המדינה ועתה אין יותר שנאת יהודים כמו פעם. נכון אידיטקה? המדינה היהודית פתרה את כל הבעיות נגד היהודים שהיו פעם.
א י ד י ט ק ה ... מה יהיה?
מה לא יעשה היהודון כדי להרגיש טוב יותר עם עצמו. בשליטה. ביכולת לשנות את רף השיטנה כנגדו. יעשה הכל ואפילו יבטל את המדינה היחידה שלו למרות שסטטיסטית שיפרה משמעותית את הפגע בו בכל העולם כולו...
 
לא קשור לכלום, יש קשר רק להסתה של מצביעי ימין

מהקסטה הנמוכה שיכלית. יש אנשי ימין משכילים ועם שכל ואפילו עם טיעונים
שלאוזן לא מנוסה מתקבלים על הדעת ,
הם שולטים במדינת ישראל על ידי מניפולציות על הקסטה הנמוכה .
הבעיה שלהם שהם נתמכים על ידי קהל רחב של אנשים אמוציונליים
חדורי שינאה ושחושבים בצורה אגואיסטית גמורה , כך שזה לא בדיוק מחמיא להם.
כך לא פותרים שום דבר עכשוי על ידי הסתה שהמופתי עזר לנאצים ,
תחליטו , או שהמופתי קשור לעם נחשל ערב רב של אסופת שבטים, או שהוא ברמה שיכול לייעץ לעם הארי העליון . שום דבר לא מתיישב עם ההגיון אצלכם .
 
אתה שואל ואתה מחליט מה התשובה שלי?... למה?

המופתי ישב בברלין בתקפת המלחמה
ואחריה משפט כפושע מלחמה,

למה אתה חוזר על דרישה להחלטה מי ומהם הערבים: זה ברור שהמופתי קשור לעם של לוחמים עזים,והוא ייעץ להיטלר בנושא היהודים והערבים בישראל...
הידעת שבעיתון דבר של פעם פירסמו שהמופתי תיכנן להקים מחנות השמדה ליהודי ישראל בעמק דותן. זה היה לפני 1948 ולפני 1967
מה עבר לו בראש לגבי חלוקת הארץ בין העמים? למה סירב לשקול את זה?
 
בטח שלוחמים עזים ,רק שבששת הימים הם זרקו את הנעליים

אה , הבנתי , 2000 חירניקים עלובים ללא נשק כבד בעזה
עצרו את כל הצבא הישראלי .
 

enigo

New member
מה שעצר את הצבא הישראלי בעזה הוא מה שעוצר כל צבא

בעולם המודרני. הומאניות. מבחינת עוצמה צבאית, לא היתה שום בעיה לשטח את עזה ולמחוק כל התנגדות שם. אבל המחיר בחיי אזרחים היה כזה שהאופציה לא עלתה בכלל על השולחן.
 
זה אחלה פטנט מה שאתה אומר...

יכולים פשוט לצעוד לכאן 2 מליון ערבים מכיוון סוריה. ללא נשק, צעידה וטיפוס על הגדרות. 2 מליון ואסור לירות כי זה לא הומני, כלומר זה לא הומני לשמר מדינה שהיא אטרקטיבית בעיניי שכניה.
 

enigo

New member
זה עבד להודים כבר לפני שבעים שנה. תרצה או לא תרצה, זו עובדה.

 
איזה קאקר אתה. פשוט לא להאמין

אתה משווה את ההודים והבריטים לערבים וליהודים?
לבריטים היה לאן לחזור!
&nbsp
הבעייה אצלך שהבסיס שלך איננו רקוב. אלא הוא איננו קיים ולכן בוקעים ממך אימרות שפר שכאלה. השוואות ביזריות ששייכות לנפשם של אותם היהודים שהם בעצם צוענים אבל אתה מנסה לשחק אותה אדם נאור. אתה מאד נאור. אני מאד חשוך
 

enigo

New member
אתה לא חשוך, אתה פשוט מדבר בססמאות, ומסרב להבין איך העולם

עובד.
וכן, אם שני מליון סורים יחליטו לחצות, לא חמושים, את הגבול - תהיה לנו בעיה. ולא, לירות בהם זו לא אופציה. אם אתה טוען שזו כן אופציה, אז מצבך הרבה יותר גרוע ממה שחשבתי.
 
אתה באמת קוקו

לא בהכרח מגיעים בהתחלה 2 מליון אבל תזכור את אשתו של אולמרט שהלכה לחלק םרחים לסודנים הראשונים שהגיעו ופרסה שטח אדום ואז הגיע השיטפון.
&nbsp
אין לך מושג איך העולם עובד. אתה מדבר מהירהורי ליבך. ליבך המתוק והחיוור שאין לו מושג איך לשמור על עצמו.
הנה מצאתי את הדרך שבא אתה מוכן בחפץ לב להתאבד. 2 מליונים סורים יעשו לך את זה בחפץ לב אבל מה שמעניין במקרה שלך זאת העצילות נפש. אתה מוכן להקריב חייך בשם האידיאה והמטרה
לזה הטמבלים קוראים נאורות.
&nbsp
האוסטרלים מטביעים ספינות של מהגרים בפוטנציה. האמריקאים יורים במקסיקאים שחוצים ואילו אתה טוען שיש בעייה בלתי פתירה.
אולי תתנדב ללכת למעוזי אייסיס ולבקש מהם שלא יארגנו את צעידת ה2 מליון אל הגדרות שלנו. תתרום משהו למדינתנו. לפחות תנסה. איש נאור עאלק. בפועל אינך שייך לוורטברז
 

enigo

New member
חוץ מססמאות וניסיונות לעלוב, שבעיקר מאירות אותך באור מגוחך

יש לך משהו קונקרטי?
האוסטרלים לא מטביעים ולא הטביעו ספינות עם מהגרים עליהן.
האמריקאים לא ירו, ולא יירו, בהמוני אדם. יש הבדל גדול בין ירי באדם בודד לבין ירי מאסיבי לתוך המון.
הפליטים לא הגיעו הן בגלל אולמרט והסנדוויצ'ים שלה - הם הגיעו כי היינו יעד אטרקטיבי שקל יחסית להגיע אליו. ברגע שהפכנו את המשימה לקשה (ותודה גם ללחימה בסיני שהגבירה משמעותית את הסיכון - אגב דאע"ש)- הזרם התדלדל עד נעצר.
מה יהיה המצב של ישראל, לדעתך, ביום שבו נטבח בדם קר באלף אזרחים לא חמושים? לאו דווקא במישור הבין לאומי, אלא במישור האנושי. האם אתה תהיה מסוגל להסתכל בעצמך במראה אחרי שירית בילד רק כדי שלא יכנס למדינה שלך? אם כן, נראה לי שאתה לקוח בכח של רשויות בריאות הנפש. כי זה משהו שבן אדם נורמאלי לא אמור להיות מסוגל לעשות.
 
לקוח של בריאות הנפש זה מי שיש לו נטיות אובדניות

כמוך.
להזכירך, חיזבאללה ניסו כמה פעמים לחצות הגבול בעבר בכמויות כלומר די במסות אנושיות וכמובן ללא נשק.
התגובה ההחלטית מנעה זאת מהם.
מזל שאתה נפש צ'וקולדה לא היית בתפקיד השומר אז.
לא צריך לירות בכל ה1000 אלא מספיק לירות בכמה מהם והשאר ינוסו לאחור. הירי הוא מודרך מטרה ולא נעשה לשם הירי.
אבל אתה מרים ידיים. יבואו מליונים ואתה סוגר עבורנו את הבסטה. פטתי.
אדם נורמלי שמבין משמעויות וסכנות הוא אינו דומה לאדם "נורמלי" שחי באידיאה פיקס ואשר הוא מוכן לוותר על ישותו העצמאית כי אחרים חפצים בשטח בו הוא חי.
&nbsp
הבסיס אצלך רעוע לכל אורך הדרך. לא בכדי אתה נגד החייל אZריה. לא בכדי רבין כראש ממשלה שיבח חיסול של מחבל אחרי שנוטרל בסצינריו קצת דומה למה שהיה ע"י אזריה.
&nbsp
לך תתוכח עם אידיט. אתם מתאימים. עושים רעש של ויכוח כש2ניכם שמאל קיצוני "נאור"
 

enigo

New member
תזכיר לי מתי חיזבאללה ניסה לחצות את הגדר עם מיליונים? עזוב

מיליונים - מאות אלפים. לא לעשות הפגנה ליד הגדר, אלא ממש לחצות - כמו שפליטים סורים התנפלו על הגדרות בהונגריה.
 
למעלה