התלבטות לגבי רכב חדש...

התלבטות לגבי רכב חדש...

היי כולם,
אני מחפש לרכוש רכש חדש. מתלבט לגבי רכב טוב, חשוב לי שיהיה גם יפה מבחינה עיצובית ועם מנוע יחסית חזק (אבל לא חייב מכונית מירוץ כמובן), אבל מאוד חשוב לי שלא יהיה רכב מנקר עיניים.
מתלבט בין 4 אופציות בצ'מפיון אבל אם יש רעיונות אחרים בנוסף, יתקבלו בשמחה.
1. אאודי Q5
2. אאודי A5 5 דלתות
3. אאודי A5 3 דלתות
4. פולקסווגן שירוקו (החדשה, GTC)
העלות של הרכב פחות חשובה מאשר שלא ייראה יותר מדי מנקר (נניח מרצדס או BMW לא אקנה, גם אם יש להם דגם זול, כי בהגדרה זה יחסית רכבים מנקרים)
כיום נוסע בפולקסווגן שירוקו, ויש לנו רכב משפחתי (סקודה סופרב) כך שאין לי בעיה לקחת לעצמי רכב 3 דלתות שוב כי פתרון לכל המשפחה יש ממילא בנפרד.
מה אתם חושבים על 4 האופציות שכתבתי? אאודי לא ינקר מדי?
רעיונות אחרים?

תודה רבה מראש...

אבנר
 
מפחד מעין הרע ? אין באמת דבר כזה . אני הייתי בוחר Q5

ושם חמסה בתא הכפפות

שירוקו לא מנקר עיניים ? למרות שתצורה כמו של השירוקו
לא נחשבת בעיני כרכב בכלל , די משך אותי להסתכל עליו
באולם התצוגה . כי די מפתיע ש vw המרובעים והמעונבים
ייצרו רכב כזה.
למה Q5 ? כי קרוס אובר טוב , ( יש גרועים כמו הספורטאז' ) יותר נוח מכל מכונית נמוכה.
 
Q5 זה יותר קרוסאובר או יותר ג'יפ?

ולגבי השאלה, ממש לא עניין עין הרע (טפוטפו!) פשוט בתור נציג תעשיית הפיננסים אנחנו מצופים יותר מאחרים כנראה לא לנקר...וגם לא באופי שלי לנקר בלי קשר לציפיות...

אני רוצה רכב יפה (וזה לא בהכרח אומר מנקר - למשל שירוקו לטעמי יפה אך לא מנקרת)

איך ה-A5 3 דלתות בסוגיית מנקר או לא?
 

enigo

New member
אודי אולי קצת פחות צורמת מב.מ.וו או מרצדס, אבל גם היא מותג

יוקרה מזוהה מיד. ומזוהה כיקר.
כדי ללכת עם ולהראות בלי, צריך ללכת לדעתי ליצרני הפרימיום הקטנים יותר - לקסוס, וולוו או אינפיניטי.
ו-Q5 זה רכב פנאי. לא ג'יפ ולא קרוסאובר.
 
אוי לא ! אבל הבחור רוצה את הרכב גם לעבודה

וזה רכב פנאי .

למה cx5 זה קרוס אובר וQ5 זה רכב פנאי ? הם כמעט תאומים בגודל
ובהנעה כפולה .
 

enigo

New member
מי אמר ש-CX5 הוא קרוסאובר? גם הוא רכב פנאי

קרוסאובר הוא דרגה אחת למטה מבחינת נטיית השטח.
 
אמרו המוכרנים במאזדה . יותר בשימוש הן ההגדרות

פרקטניק ודרוז'ניק .
פרקטניק מהמילה פרקט - רכב שהוא לא ממש לשטח
ודרוז'ניק - רכב שטח אמיתי , מהמילה דרך , daroga
 

enigo

New member
אז אתה שואל אותי למה מישהו אחר החליט להגדיר אחרת, ועוד בשפה

אחרת? הרי תרגום מושגים הוא תמיד עניין בעייתי.
שניהם לא רכבי שטח ממש, ל-Q5 יש יכולת שטח קצת יותר גבוהה - אבל לא משהו ששם אותו בקטגוריה אחרת לדעתי.
 

enigo

New member
אני יכול להיות אחראי על מה שאני אומר, לא על מה שאומר איש

מכירות. יצא לי כבר לפגוש אנשי מכירות שאמרו שבקרת משיכה ובקרת יציבות זה אותו דבר...
 

enigo

New member
גם במכוניות נוסעים יש כאלו שמאיצות למאה ב-16 שניות וכאלו שב-

8 שניות.
לא תמיד ההגדרות ברורות, בעיקר בקטגוריות החדשות יותר. אבל CX5 נחשב בדרך כלל לרכב פנאי.
 
בתוך קבוצת וולוו, יש דגם מומלץ? (תחת ההגדרות הבאות)

א. לא מנקר
ב. יפה מאוד עיצובית
ג. יכול להיות גם 3 דלתות אם יש להם דגם כזה...
ד. גודל לא משנה למעט שלא אקח ג'יפ XC90
 

enigo

New member
יפה עיצובית זה עניין אישי. לדעתי ה-V40 יפה

ובגרסת ה-T5 גם מהנה למדי לנהיגה.
 

מנחם231

New member
ה S60 ביזנס

רכב יפה בעיני סולידי מאובזר מאוד עם ביצועים מעולים.
הS 80 כבר מחכה לS90 שמגיעה בקרוב מאוד. הS90 גם מכובדת ובליגה אחרת קצת.
 

WarDog

New member
S60 לא מנקר עניים

מנוע הT5 באמת נותן ביצועים מהנים לנהיגה, אך הצריכת דלק בתוך העיר משאירה טעם לא טוב(יכול להגיע ל6-7 ק"מ לליטר ויותר גרוע אפילו), בבין עירוני אין בעיה מיוחדת ובכיף אפשר להגיע ל 15-16 ואם מתאמצים גם ל18 ק"מ לליטר.
הממוצע הכולל נע בין 10-11 ק"מ לליטר.(נסיעה עירונית בעיקר).
&nbsp
אני אישית לא הייתי הולך על רמת הR של הS60, בנסיעת המבחן שעשיתי הרכב היה פחות נוח לפי דעתי ביחס לגרסה ה"רגילה"(קינטיק/ביזנס).
 

oshris

New member
ה s60 מהווה חבילה מאוד אטרקטיבית ומפתיע גם מבחינה דינמית

בכלל קבוצת וולוו עשתה קפיצה רצינית מבחינת עיצוב ודינמיות.
ה xc60 גם ג'יפון נחמד, אבל קצת רך מידי בחלק הקדמי, ובנהיגה
תובענית החלק הקדמי כל הזמן "בורח" .
 
נתקלתי באדם שחשב אחרת ממך , הוא החזיק x5 BMW

רק כי זה עוזר לו מול אנשים שהוא עושה עסקים איתם
ליצור רושם של מכובדות .
כאשר מגיע קליינט לקנות ממני בית ויש לו רכב מצוקמק
אני אומר לעצמי הנה עוד טוריסט שבא רק לראות את הבית .
 
אולי בתחום הביזנס שלו, BMW X5 עושה רושם על מישהו

בתחום הפיננסים, ממנו אני מגיע, אנשים פחות מתלהבים לראות מנהלים ובעלי חברות נוסעים במכוניות פאר.
&nbsp
ולגבי טוריסטים, מנסיון מעשי עם לא מעט אנשים אמידים בישראל, תתפלא כמה ראיתי שנוסעים על עגלות או סתם רכבים ישנים (בעיקר העשירים הותיקים שלא צריכים לעשות פוזות על אפאחד).
&nbsp
הרבה פעמים יש כמעט יחס הפוך - אלה שאתה רואה עם הגי'פ המפואר, אין להם שקל על הישבן...
 
למעלה