המנוע לאחר ניקוי. יותר נכון ניגוב . למרות שהפעם הוספתי מגן אלומיניום
מתחת למנוע , זה לא עוזר . " הפה " של המאזדה גדול מידי , אולי אני צריך להוסיף רשת צפופה יותר .
ניקוי הרכב חיצונית ותא המנוע לא מחזיק יומיים בדרכים שאני נוסע בהן
הן על פי רוב רטובות ובנוסף אני נוסע כל יום קילומטר בדרך עפר .
הדלת האחורית מתלכלכת מיידית
אבל יש פיצוי בקרוס אובר , תא הנוסעים והשמשות ( חוץ מהאחורית) מתלכלכים הרבה פחות ממכוניות נמוכות .
כשהייתי בטיפול ראשון עם הרכב הקודם שלי ביקשתי לקנות נוזל קרור. בעל המוסך
חייך ואמר שברכב הזה אף פעם לא יחסר.
הרכב הנוכחי הוא אותו רכב רק רק שנתון צעיר יותר.
לפני שבועיים עשיתי סיבוב פרסה ולשניה הופיע כתובית גובה נוזל נמוך ונעלמה.
בערב ניגשי לרכב וראיתי שחסר נוזל קרור.
התקשרתי לבעל המוסך והזכרתי לו .בבוקר הגיע מכונאי שלהם עם כד נוזל.
אף פעם אי אפשר לדעת דברים כאלה.
ברכב תקין לא צריך להחזיק בקבוק נוזל קירור .
פשוט היה כיס אויר שהשתחרר למעלה לאחר נסיעה
נוהל תקין לאחר מילוי נוזל קירור הוא לבדוק את גובה הנוזל לאחר הנסיעה
הראשונה לאחר מילוי הנוזל .
זה ממש לא נאמר בהודעה של מנחם.
ויותר מזה, בנוהל מסודר של החלפת נוזל קירור, לא נשארים כיסי אוויר. יש הליך מסודר של ניקוז אוויר מהמערכת היכן שהמבנה שלה עלול לגרום להיווצרות כיס אוויר כזה. אחת הסכנות בהחלפה לא מקצועית של נוזל קירור היא שכיס אוויר כזה עלול להגיע למשאבת המים ולגרום להפסקת זרימת המים.
אבל מצטער, זה קטע של לעבוד כמו שצריך, מקצועיות, נהלים ושאר דברים שלא מעניינים אותך, אז מצטער שהטרחתי אותך.
בספר הרכב שלי כתוב כי יש לבצע החלפה מלאה כל 3 שנים, מצאתי המלצות בפורומים (mbworld.org) כי לא רצוי להישאר עם אותו נוזל יותר מ 5 שנים.
 
אורך החיים של נוזל קירור מוגבל כי התוספים בו מתפרקים והוא מאבד את תכונותיו כנוזל קירור (שימון משאבה, ניטרליות כימית וכו')