הונדה סיויק 2007 LS

הונדה סיויק 2007 LS

אני רוצה לקנות מחברת ליסינג הונדה עם 120,000 ק''מ.
נותן בתמורה שברולט אוואו ומוסיף 27,000
יש קאטצ'..
הרכב ככל הנראה עבר תאונה מבדיקה עם מכון,
להלן הדוח
חייב לציין שהוצאתי ממנו אחריות 12 חודשים על גיר אוטומטי (בגלל הנזילה) ו3 חודשים על מנוע
מנוע -במצב מצויין עד מעולה לפי בדיקת מכון
גיר- לא רועש לא מחליק גיר במצב טוב

יש נזילת גיר ככל הנראה ממחזירי שמן
יש מעיכות ברדיאטור
הוא מחליף לי צמיגים, מסדר לי את המשולשים ואת הנורה של הכרית אוויר.
יש פגיעה ברצפת תא נוסעים
תוקנו הרבה חלקי פח ברכב

תראו את הדוח בעצמכם

 

מנחם231

New member
יש דבר טוב ואחד לא

זה שאתה נותן אוואו זה יופי. זה שתקנה רכב מפורק זה רע.
מה הרכב שלך שווה רק 12K?
עצה שלי תתרחק מהסיוויק.
 

kitt

New member
האוטו הזה במקרה הטוב שווה 40% ממחיר מחירון משוקלל, וזה גם רק

למישהו שלא אכפת לו לנסוע על אוטו שעבר תאונה קשה.
אני לא רוצה לחשוד בקשרים אבל לדעתי הנורה של כרית האויר דולקת כי אין כרית אויר ברכב לאחר התאונה, ותבין לבד איך יתקנו את זה. וסימנו לך את הבעיות בסרן הקדמי עם קו לתאונה כי כנראה כל העסק שם לא חזר למיקום המקורי וכל הפרונט לא יושב בזוויות הנכונות. במקרה הטוב הרכב יאכל צמיגים כמו משוגע, במקרה הרע הרכב הזה הוא מלכודת מוות.
 

enigo

New member
מקרה קלאסי של "לא לגעת עם מקל של מטר"...

קונים היום מאזדה3 מהשנתון הזה בפחות מ-27,000 שקלים, לרכב בלי תאונות ובלי בעיות - אז לשלם מחיר כזה, ועוד כתוספת על מחיר הרכב שלך? שיחפש פראייר אחר (ולצערי, הוא כנראה גם ימצא).
 
אסור לקנות כזה רכב

עבר תאונה קשה. נכנסו במשהו והחלק הקדמי נפגע וכל הרכב הפך לקצת אקורדיון. הכל שם עקום.
הרכב שלך עדיף על פני ההונדה הזאת עשרות מונים
&nbsp
אני מקווה שברור לך כי שכששלדת רכב עם ליקויים בעלי משמעות גבוהה כל כך קשים, זה בגלל התאונה הקשה שגדעה מהרכב הזה כל ניצוץ של מה שאפשר לכנות רכב סביר.
הבוחן היה צריך להסביר לך את זה ללא עוררין והוא לא עשה את תפקידו. מכון הבדיקה צריך לוודא שיש ללקוח שלו INSIGHT מלא על עיקרי הבדיקה ובזה הם פישלו
 
רכב מעולה !

אבל לא הספציפי הזה , הוא כמובן יתקן כל שתדרוש
אבל לאחר מכן יהיו עוד הרבה בעיות .
לא להתקרב !
מקווה שלא אתה שילמת על הבדיקה , רכב כזה לא לוקחים לבדיקה מלכתחילה.
רכב כזה עם 120000 צריך להיות עם ממש מספר מועט של תקלות, בטח ללא בולמים חלשים .
אני מכרתי רכב זהה עם 70000 ללא שום תקלה . קצת פחות מהמחירון
 

enigo

New member
אה, באמת? הבולמים זו לא הבעיה? אז בוא, ספר לנו - מה כן הבעיה

לדעתך? אולי זה שאין מים בווישרים?
 
אתה הבעיה , חזור לספסל הלימודים .

כנראה שמגמת רכב ב"אורט" הייתה גדולה עליך ,
אתן לך רמז :
אצלי ב CX5 לאחר *35000 קמ' בדרכים די משובשות ברובן, הבולמים עובדים יותר טוב ,איזה תענוג כעת עם שיכוך מהמורות עוד יותר טוב ממה שהיה והיה די טוב .

*בהקבלה לישראל זה 90000 קמ'
 

enigo

New member
עובד יותר טוב? נו, יופי... עוד אחד שחושב שהתפקיד של בולם

זה רק להיות רך. אז תן לי לחדש לך - הבולם שלך כנראה כבר גמור, או קרוב להיות גמור. אתה אולי מרגיש קצת פחות את השיבושים בכביש, אבל הצמיג שלך מוצמד פחות טוב לקרקע ותנודות המרכב מרוסנות פחות טוב, מה שגורר אחיזת כביש פחות טובה והתנהגות מסוכנת ולא צפויה על המגבלות.
אבל תיכף תחזור על הסיפורים שלך על איזה נהג מעולה אתה. זה פשוט כל השאר שכל הזמן קופצים לך לפני הגלגלים או עוקפים אותך מימין בזמן שאתה משייט בנחת במסלול השמאלי.
 
שוב אתה מדבר על היונדאי ? בולמים גמורים ?

רק ברכבים שאתה קונה . זה אפילו לא מצחיק .
אפילו בעוד 100000 הם לא יהיו גמורים . דרך אגב בטיפול האחרון הכל היה תקין
ועוד במיוחד שאמרתי להם שאני יוצא לטיול של 4000 ק"מ
זה לא ישראל שמחליפים לך שמן וזורקים לך את הרכב בחזרה . הכל נבדק
כולל חיזוק ברגים , באותו המחיר . כל טענה נבדקה , ממש תענוג .
כבר אמרתי לך שגם ב 400000 הם לא גמורים . אבל בשבילך זה נס .
 

enigo

New member
זה שהדיוטות כמוך - וכמו המוסכניק שלך, כנראה - חושבים שבולם

גמור רק כשהוא נוזל, זה לא מפתיע. אבל זה עדיין לא הופך את זה לנכון. ברגע שהבולם מאבד מיכולתו בצורה מורגשת - ועובדה שאפילו אתה מרגיש את השינוי - זה אומר שהוא כבר גמור, או כמעט גמור.
יצא לי לא מזמן לנסוע ברכב, עם 150 אלף קילומטר, שבעליו היה מרוצה מאוד מתפקוד המתלים והתגאה בנוחות הרכב. העובדה שהרכב התנדנד כמו משוגע בכל פניה וסגר מתלים בבעיטה בכל מעבר על באמפ לא הצליחה לשכנע אותו שהבולמים גמורים. גם הוא, כמוך, בטוח שהתפקיד העיקרי של בולם הוא לגהץ מהמורות קטנות.
נו, מה נעשה. אי אפשר שכולם יבינו בהכל - ואצלך הרי המוח כבר מלא במנועי דיזל של אוניות. לא נשאר מקום לדברים אחרים.
 

enigo

New member
ולמי שרוצה ללמוד קצת, ולא רק לחכות שהבולם ינזל כמו מכונאי

כפרי מלפני שלושים שנה, הנה לינק לכתבה בנושא באתר howstuffworks
בגדול - המומחים ממליצים להחליף כל 80,000 ק"מ, אבל הבלאי תלוי מאוד באיכות הכבישים, סוג הנהיגה והעמוס על הרכב. לכן מומלץ אחרי חמש שנים ו/או 80,000 ק"מ, לבדוק את הבולמים כל שנה. ובדיקה משמעה לא רק לבדוק נזילות, אלא לבדוק את תפקוד הבולם. הבעיה שבארץ אין הרבה מוסכים שיש להם מכשור לזה. אני מכיר רק אחד. אבל מי שיודע מה לחפש, ואיך הבולם אמור להתנהג כשהוא תקין, יכול לדעת את מצב הבולמים מנסיעה של עשר דקות.
 
שוב העולם הדמיוני שלך היפר אקטיבי

אין שום נידנודים וסגירת מתלים , מהיכן הקרצת את זה ????
יש שיפור מה בספיגת מהמורות , או אפילו התרגלות שלי למהמורות לא גדולות
לי נראה שזה פשוט שהבולמים הגיעו למצב העבודה הנכון שלהם , לאחר שהם השתחררו מעט , כמו לאחר הרצה .
בכל מקרה הרכב הזה אף פעם לא עמוס לגמרי ,רוב הנסיעות הן של 2 אנשים
לפעמים מתוספת נערה 50 קילו
צא מהסרטים שלך .
סגירת מתלים , הצלחתי בכך לאחר שהעמסתי סובארו סטיישן 87 ב600 קילו מלט ולא בשום מקרה אחר ,
 

enigo

New member
בולם לא עושה הרצה של 30,000 ק"מ

אם אתה מרגיש הבדל בתפקוד שלו מבחינת ספיגה - וה"אם" הוא משמעותי כאן, כי בכל זאת זה אתה, ואף פעם אי אפשר לדעת כמה מה שאתה אומר/חושב/מרגיש קשור למציאות - אז הבולם כבר בלוי. זה שאתה לא שם לב להבדל בתפקוד שלו מבחינת ריסון לא אומר שהוא לא קיים, אלא שאתה פשוט לא עירני לזה מספיק.
 
אבל

המנוע טוב הגיר טוב אין פגיעת שסי ברכב
הוא נתן לי 12 חודש אחריות גיר(לא קורה במיוחד על אוטומאט) 3 על המנוע.
אכן עבר תאונה אך מכון הבדיקה לא הבהיר לי להתרחק מהרכב ואף ציין שהרכב יעבור טסט אם יטפלו בבעיות שמסומנות בעיגול.
מה תוכל להיות הבעיה? יש סבירות שאני אראה הרבה מוסך עם הרכב הזה?
ואם אחליט לקחת אני אוכל להוריד אותו בעוד כסף? ואם כן בכמה?
 

dani666

New member
"אין פגיעה שסי" ? מה הכותרת של סעיף 8 ? ומה כתוב בו ....

.. ועוד "משמעות גבוהה" ? לזכות הרכב יש לאמר שנמצא מה לכתוב לעיו גם במשמעויות האחרות ללא כל בעייה.
 
וודאי שיש פגיעת שסי ואפילו פגיעת שסי קשה מאד

זאת הסיבה שאמרתי שהמכון לא מילא תפקידו כהלכה.
הוא רושם בניסוחים שלו ואתה מחפש את המילה שסי ולא מוצא. אז שתדע שפגיעות שילדה במשמעות גבוהה, חפש את השורה הזאת. לצערי כל מה שרשום שם זה שסי "באבו אבוע".
&nbsp
יש לך מזל ששאלת כאן. פשוט ניצלת מלזרוק סתם כסף. הרכב הזה לא שווה כמעט כלום.
זה שהם הציעו הרכב הזה לך שאתה חסר ניסיון יש בזה הרבה אכזריות ורוע, לנצל את התמימות שלך מכל הכיוונים שרק אפשרי.
תלמד מזה גם שפחות חשוב מהשם של היצרן [השם הונדה במקרה הזה שעשה עליך רושם גדול] זה המצב של הרכב שלך. השברולט שלך שווה הרבה הרבה יותר מההונדה הזאת גם בכסף וגם בבטיחות ואיכות נסיעה גם אם עדיין אין לך מספיק ניסיון כדי להבין מה שרשמתי.
&nbsp
בקיצור תברח
ולך תחפש רכבים במקומות אחרים. לדעתי המוכר ולא אתה צריך לשלם עבור הבדיקה כי לא סיפרו לך שהייתה פגיעת שסי כל כך קשה ואכזרית.
 
אתה בהחלט יכול לקנות את הרכב

בתנאי שלא תמכור אותו כי זה יהיה בלתי אפשרי, ממך לגריטה .
על הרכב התאמנו עדר של קנגרו באיגרוף
הוא חבוט מכל הכוונים האפשריים , ויש לו פגיעה בשילדה , תלמד לקרוא את הטופס של הבדיקה .
אם אתה קונה ב 20 אחוז מהמחירון לך על זה .
 
למעלה