עדכון בענייני צמיגים לשברולט קרוז 205/60/16 ותודה על הסיוע

איתי ג

New member
עדכון בענייני צמיגים לשברולט קרוז 205/60/16 ותודה על הסיוע

שלום,
בשרשור הקודם התייעצתי עמכם בנוגע לרכישת צמיגים לרכב שבכותרת. אעדכן שפניתי לצמיגי אנטון ביפו וסיכמתי עימם על דגם מסוים של - TOYO Proxes CF2 92V TL 205/60R16 ואף וידאתי טלפונית שהם מצויים במלאי. הגעתי יום לאחר מכן לאנטון, שם הסתבר שנותר רק צמיג אחד מדגם זה במלאי למרות שלי דרושים ארבעה. אציין גם שכאשר הגעתי הציעו לי דגם אחר של TOYO, שהוא איננו הדגם שביקשתי. לאחר שנברתי עימם במחסן, סיכמנו שיותקנו לי 4 צמיגי FALKEN, מדגם שהוא אפילו עדיף עבורי מכל מה שמצאתי באינטרנט, מכיוון שדירוג הבלימה שלו הוא A לפי המדבקה על הצמיג (דירוג בלימה טוב יותר מכל מה שמצאתי ברשת בסביבות המחיר שביקשתי). הדגם הוא FALKEN 914 ECORUN. זאת תמורת מחיר של 1250 לכל ארבעת הצמיגים.
בשלב זה המתנתי אצל אנטון שעה, כדי לגלות שאומנם פירקו את 4 הגלגלים ממכוניתי אבל יש להם רק 3 צמיגים מדגם זה. סוכם שבתוך יומיים ישלחו אליי הבייתה את הצמיג הרביעי. סיכומו של דבר לאחר כמה וכמה שיחות טלפון, שלחו לצמיגיה הסמוכה לביתי כעבור 4 ימים את הצמיג הנותר. הצמיגים הותקנו בסוף בצמיגיה בשם צמיגי כדורי ברמת גן, שלא גבתה כסף על ההתקנה, כפי שסוכם עם צמיג אנטון, ונתנה לי שירות לשביעות רצוני. עם קבלת הצמיג הרביעי שילמתי לאנטון את השלמת התמורה בגובה מחירו של הצמיג הרביעי.
אני בכוונה נמנע מלכתוב דעה לכאן או לכאן. אתם מוזמנים לשפוט את הצדדים החיוביים והאחרים בהתנהלות.
אגב, במדבקה על הצמיגים החדשים צוין שדירוג הבלימה שלהם הוא A, בעוד שברשת לא מצאתי דירוגים של צמיג זה בדיוק אולם מצאתי צמיג בשם כמעט זהה שעליו נכתב באתר שמצאתי שדירוג הבלימה שלו הוא B. המדובר בצמיג בשם זהה, אולם בתוספת הכיתוב XL TL.
תודה רבה על הייעוץ והסיוע,
איתי
 

louis XIII

New member
העיקר שאתה מרוצה אבל הסיפור נשמע לי ככה ככה...

בכל מקרה ברור שזה עדיף על כל רבעיה סינית שההית שם וזה שנמנעת מזה זה יפה מאוד!
 

enigo

New member
דרוג היורו לייבל הוא לא לדגם צמיג, אלא לדגם צמיג במידה

ספציפית. יכול בהחלט להיות שלצמיג הזה במידה שלך יש דרוג A בבלימה, ובמידה אחרת B.
 
גם השירות גם המקצועיות וגם המחיר יצאו כל אחד פושר מינוס

צמיגים "שלפתע פתאום" חסרים למרות שמוודאים איתם טלפונית...תרחיש כזה דווח כאן פעם גם ע"י גולש אחר. אני מקווה שזה איננו תרגיל או שיטה אצלם...
בנוסף חורה לי שמפרקים 4 גלגלים ובסוף יש להם רק 3 צמיגים?

בשרשור הקודם המלצתי לך להשוות מחירים דרך האתר יד 2. היה מתברר לך שהמחיר שזכית מהם קרי 312 שח לצמיג הוא גבוה יחסית לפלקן במקומות אחרים.
פלקן נחשבים לצמיגים טובים וזולים היות שמיוצרים בתאילנד. באתר יד 2 תראה שמחיר הפלקן הוא הזול ביותר למעט הסיניים]. מחיר מקובל מתחיל ב272 לצמיג כזה כלומר אנטון ייקר בכ 15%. באתר יד 2 יש המוני צמיגיות שמחיריהם נמוכים מאנטון
קבל קישור:
http://tires.yad2.co.il/compare?diameter=6&aspectRatio=14&width=18
בנוסף, מי שרוכש 4 צמיגים מקבל לעתים גם איזון פרונט חינם. האם איזנו אצלך את הפרונט?
דבר אחרון, תבדוק אולי תאריכי הייצור של הפלקנים שקיבלת לא בהכרח "תואמים". זה לעתים קורה כשמשיגים הצמיגים "בשיטת שתי וערב"
 

איתי ג

New member
לפחות בעניין המחיר אינני מסכים עימך

מהקישור הזה עולה שהדגם הזה או דגם דומה מאוד עולה 365 ש"ח ולי הוא עלה רק 312.5 ש"ח. אני כותב דגם דומה מאוד כי אצלי גם נכתב עליו ecorun ולהבנתי דירוגיו גבוהים עוד יותר מהדגם אליו קישרתי כאן. הגעתי לאתר זה דרך אתר ZAP שמבצע השוואת מחירים, והוא היה האתר היחיד אליו ZAP מפנה.
לעניין ההתנהלות כאמור אני משאיר אותה להתרשמותכם. צריך לציין כי צמיגי אנטון עמדו במילתם ואכן שלחו לצמיגיה הקרובה אליי את הצמיג המבוקש בתוך מספר ימים (אף שלקח להם 4 ימים ולא יומיים כפי שהבטיחו).
אני לא חושב שמדובר בשיטה מכוונת, אני משער שמדובר רק בניהול מלאי שאינו אופטימלי, אולם זאת כאמור להתרשמותכם.
איתי
 
האם נכנסת לקישור "שלי" ?

לגבי ECORUN אינני יודע אבל אפשר לברר...
אבל הפלקן שאתה מדבר עליו מהקישור של זאפ [מקדם מהירות V] הוא הפלקן השני המוצג בקישור "שלי", תגלול מטה וזה מופיע בעמוד הראשון אחרי צמיגים סינים ואחרי הפלקן הראשון [מקדם מהירות H]...
"זו לא חוכמה" למצוא מחיר יקר יותר [זאפ] ולהרגיש שעשית עסקה טובה אלא לבדוק ולהתחרות במחירים נמוכים יותר שיש בשפע ובפער גדול לאותו המוצר. האם אתה מוצא הבדל בין הצמיג שהגעת אליו דרך זאפ [בקישור שלך] לבין זה מהקישור "שלי" ? זה המבחן לגבי הבדלי המחיר
365 שח לצמיג תאילנדי במידה שלך זה יקר מדי לטעמי. כדי להבין את זה תגלול בקישור שלי עוד יותר למטה ותמצא מחירי צמיגים מהשורה הראשונה כמו מישלין וכד' ומעניין מחיריהם. הכל מוצג שם בקישור.
&nbsp
בנוסף, האם אינטרוול התאריכים אכן גדול?
ולבסוף, האם שקלת לבדוק כיוון פרונט?
 
מוטב מאוחר מלעולם לא. בדקתי לגבי הECORUN והתשובה שכל דגמי

פלקן ZE914 הם כולם מכונים ECORUN
זה מעצים את מה שרשמתי לך לפני כן.
מעבר לזה שמתברר ששמות של מוצר עוזרים למטרות השיווק שלו. זה לא רק אצלך שראית בדמיונך צמיג מתקדם שגם רץ בדהרה RUN וגם עושה זאת בחיסכון ECONOMY. ימות אחרית המשיח. גם בצמיגים הקוריאנים שאני רכשתי יש שילובי שמות ואפילו איורים שמרמזים על מהירות, יעילות, חיסכון, ותרומה לעולם ירוק ומוצלח יותר. מחלקת האיור והגרפיקה כמו השיוק עובדים בפול גז.
אתה ראית את הכינוי וחשבת שלפניך תת דגם ייחודי ויוקרתי ולא סתם ZE914 רגיל.
&nbsp
דבר אחרון: לגבי כל מה שקרה לך שם בפנצ'ריה, אני חושב שללקוח יש חלק בחינוך בתי העסק לתת שירות מקצועי והגון יותר. אם אתה ואחרים היית מסובב גבך ויוצא ברגע שמתברר שאין מה שבאת לשמו אחרי הבירור הם היו נאלצים לשנות את דרכיהם. אפילו לך היה יכול לצאת מזה פחות ביזבוז זמן בסכ"ה...
&nbsp
יש לי חבר גם הוא עם פיקנטו [הוא שהעתיק ממני
] ששמע שממני שאני החלפתי הצמיגים ורצה גם כן צמיגי OE. סיפר שהתקשר דרך יד 2 והתברר שבראשון לציון [ברחוב פלוטקין אם הבנתי אותו נכון] מציעים את הצמיגים לפיקנטו ב223 שח לצמיג + וונטיל + איזון + ובקניית 4 צמיגים גם בדיקת כיוון פרונט + הבטחה לרוטציה חינם אחרי 15,000 ק"מ. ככה שהתנאים שלו מצויינים. ככה שאני לא מסכים עם חן1111. האתר הזה כמו כל אתר מחייב ממך לפני רכישה דרכו להרים טלפון ולברר ולאשר את תנאי העיסקה ואת המלאי. איכות השירות שאתה זכית לו באנטון מעיד שבעיות יכולות להיות לא רק דרך יד 2. בנוסף אני זוכר בוודאות שעל אנטון דיברו כאן רבות. גולשת שנוהגת בבמוו דיווחה על קורותיה שם לחיוב ואחרי מספר ימים היה מישהו מירושלים כמעט בטוח עם הונדה כלשהי? נסע עד לשם והתברר שההבטחה הטלפונית התבררה ככוזבת. הציעו לו דברים אחרים ובמחיר אחר, אבל, הוא עשה פשוט אחורה פנה...
 

חן 1111

Active member
לי המחיר נראה סביר לגמרי.

לא צריך לסמוך על המחירים ביד 2. רוב הסיכויים שכשתתקשר יתברר שאין להם, או שזה לא בדיוק המחיר, או שהמחיר לא כולל וינטילים ואיזון... זה אותו אתר שנקרא קודם tyres for you, ואני אף פעם לא מצאתי שם צמיגים שרציתי במחיר טוב.
פלקן זו חברה יפנית, גם אם הייצור הוא בתאילנד. זה לא כמו חברה סינית.
אין דבר כזה איזון פרונט. יש איזון גלגלים, שחובה לבצע בכל החלפת צמיגים (למעשה גם בתיקון פנצ'ר), וזה צריך להיות כלול במחיר. ויש כיוון פרונט שנעשה במכונים מיוחדים, לא בפנצ'ריות, ועושים רק כשצריך.
 
מה שאתה מתאר על האתר "יד 2" זה בקירוב החווייה המפוקפקת

שתיאר פותח השרשור שלא רכש דרך יד 2. ללמדך שאין להכליל. להזכירך הוא התקשר לפנצ'ריה ואמרו לו שיש ושיגיע וכד', וכשהוא הגיע ולא נמצאו הצמיגים שלשמם הגיע, ואז מצאו משהו אחר בעבורו וגם זה היה במספרים חסרים וכד'

ושוב להזכיר את מה שתיארתי כאן לא מזמן: אני רכשתי לפני פחות מחודש 4 צמיגי K425 של הנקוק במידה שלי, צמיגים יחסית טריים מתאריך 13/16. כולל וונטיל, איזון הצמיגים וכיוון פרונט והכל במחיר תחרותי של 916שח. לתנאי העסקה ולביצועה הגעתי דרך יד 2, ללמדך שוב, שאין להכליל. האם מקבלים וונטיל כן או לא, אתה אמור לברר לפני הגיעך. אצלי היה רשום שרכישת 4 צמיגים כוללת כיוון פרונט. למרות שהיה רשום אני וידאתי את זה
 

WarDog

New member
כמו שכבר נאמר לא פעם

ונראה לי שאפילו בדיון הזה, "כיוון פרונט" מבצעים במכון שמתמכה בזה ולא בפנצ'ריה.
וגם כדי לבצע כיוון פרונט צריך סיבה ברורה(שחיקה לא אחידה למרות שהמציג מאוזן ובלחץ תקין, נטייה למשיכה לצד אחד בזמן נסיעה, תאונה) ולא בכל החלפת צמיגים.
ועד כמה שזיכרוני נכון הכיוון הוא ברמת מחירים 500+ שקלים, מה שאומר שכנראה אמרו לך שעשו אבל לא עשו בפועל.
 
בזה אתה צודק

אצלי בדקו ולא היה מה לכוון. הבדיקה ממוחשבת וראיתי את הצג במהלך הבדיקה. "הכל היה ירוק". כלומר לא היו ערכים אדומים...
הוא גם אמר לי שאצלי הכיוון מעולה ....
יש פנצ'ריות שמתמחות בזה. אצלי היה אגף מיוחד ונפרד וחיכיתי בתור לזה...
 

WarDog

New member
דיברתי על האיזון עצמו, לא על הבדיקה של "אם צריך איזון".

 
למעלה