בחירת רכב ל-3 כסאות מאחורה

בחירת רכב ל-3 כסאות מאחורה

שלום,
אודה לעצתכם.
עוד מעט נהיה חמישה ונצטרך להכניס 2 בוסטרים וכסא תינוק לאוטו.

האם מישהו הצליח להכניס 3 ילדים למושב האחורי של מזדה 3? יש לכם אוטו 5 מקומות אחר מומלץ? בעלי רוצה או להישאר עם המזדה או להגדיל לאוטו מרווח אחר עם בגאז' גדול שאינו צרכן דלק גדול.

לי יש דיהטסו סיריון פיצית שאני מאוד אוהבת. אני מאוד מתלבטת מה לעשות:

אני לא משתמשת בכלל בבגאג' חוץ מלעגלה. אז אולי כדאי לי להחליף ישר לסטיישן 7 מקומות בלי בגאג'? כי אם גם ככה אני מגדילה את האוטו אז שאוכל לפעמים להסיע עוד חבר מאחורה או את אמא שלי. אני מנסה להבין איזה חסרונות יש בסטייטן מסוג כזה כי ממה שהבנתי העלות לא יקרה משמעותית מרכב 5 מקומות אחר ואפשר למצוא רכב בצריכת דלק סבירה (ג'יפ לא בא בחשבון מבחינתי). אם אני מוצאת סטיישן באורך של מאזדה 3 נניח אז הוא גם נכנס לנו לחנייה וגם זה לא בעייתי.

אפשרות אחרת בשבילי זה למצוא רכב "שמן" שיכיל 5 כסאות מאחורה עם בגאג' קטן. הצעות?
 

enigo

New member
אפשר להכניס שני בוסטרים ומושב תינוק במושב אחורי של מאזדה3,

אבל זה צפוף מאוד והילדים בבוסטר עלולים להתלונן (באמת שני בוסטרים? פער של יותר מחמש שנים מהבא בתור?). זה פחות או יותר המצב בכל המשפחתיות, ותצטרכו לעבור למיניוואן או למשפחתית גדולה כדי להתרווח. אגב, את הסיריון את יכולה להחליף במטריה (גם כן של דיהטסו), שרחבה מאוד מאחור.
אבל כדי שנוכל להמליץ על דגמים ספציפיים, צריך לדעת תקציב.
 
אני אקנה רכב בן 3-4

חשבתי על 75,000 שקל בערך. אני צריכה להישאר במכונית באורך של 4.5 מטר כדי שתיכנס לחנייה, זה אילוץ חשוב ולכן אני מוכנה לוותר על בגאג'
 

enigo

New member
לדעתי סניק חמישה מושבים נכנס בתקציב ובאורך

אבל הוא יהיה קצת פחות חסכוני ממשפחתית טובה. כמה אתם נוסעים בשנה?
 

enigo

New member
אם לא המון, והיא אכן נכנסת בתקציב - זה הרכב בשבילך

רק שימי לב - סניק דור 3, לא דור 2. אני חושב שזה מ-2011 או 2012. שווה ללכת שנה אחורה לצורך העניין, כי מדובר ברכב הרבה יותר מרווח מאשר משפחתית, והגובה הופך הכנסת ילדים למושבים להרבה יותר נוחה.
עוד אופציה שהתרשמתי שהמושב האחורי בה רחב יחסית היא קיה סול - אבל תצטרכי לבדוק את העניין. לא יצא לי להסיע בה שלושה ילדים מאחור.
 
למעלה