למה לדעתי יש מכירות רכב בכמות גדולה כל כך

enigo

New member
זו שנת עליה על הכביש, לא שנת מודל

ובמצב הקודם היו גם כן בלבולים, ולא מעט. רכב שנקנה ב-2005 היה מודל 2006, אבל בעצם יכל להיות - מבחינת הזמנת חלקים - מודל 2005 או מודל 2006, תלוי במקרה.
 

oscars

New member
הבעיה ש"עמך" מכנים את הרכב "מודל 2010"

למרות שכבר חצי שנה הוא בכל העולם נחשב מודל 2011
 

enigo

New member
ולפני זה "עמך" היו מכנים מודל 2006 מכוניות מודל 2005

תמיד יהיו מקרים של חוסר התאמה או בלבול.
 
בלי המספר של הרכב אי אפשר לדעת למי יש רכב חדש ?

את מי זה מרשים שיש למישהוא יונדאי סולריס חדש מליסינג ?
או כל רכב ליסינג אחר , שזה הרבה מאוד רכבים שנמכרים היום .
או אפילו הונדה סיוויק , בכדי להרשים אנשים עברו לקטגוריות אחרות
לגמרי . אבל אלו אנשים שתמיד היה להם יותר כסף .
 
למה לא ברור לך? זה קל יחסית...
כלומר התהייה שלךמאד במקום

ולמעשה, נפתלת היא התשובה כשם שנפתלות דרכי האסוציאציה והמחשבה...
האנס המטומטם הכלוא...וגם אותו שר אותו הוא שונא מאד על שלדבריו ביטל את רישום שנת המודל במספר הרישוי של הרכב...
את שניהם שונא ולא יגיד את שמותיהם. שניהם על אותו LEVEL של עבריינות מוקצית ובזויה...ככה זה אצלו...עבריין הוא עבריין ומי שהיה לו רעיון כלכלי תחבורתי שלילי חד המה...חייבים לפשט את העולם...שלא יהיה מסובך ומורכב מדי...

&nbsp
למה הנשיא האנס קפץ לו למקלדת? כי לאחרונה מדברים בעניינו בתקשורת. אבל, גם על השפע הרכבים מדברים עתה בתקשורת, ולכן, חייבת להיות זהות! חייבות להיות התאמות! וגם אם נוצרות קורלציות בגלל שבקופסה יש קצרים
מה זה רע? זה מעשיר הדיון ומהרכב הגעת בדוך אל הנשיא...
 

harley001

New member
מחיר הכסף הזול

והקלות הבלתי נסבלת של קבלת האשראי הם המקור לכל השפע רכבים הזה לדעתי
 
לתשובה כמה רכיבים...

ראשית מה שרשמו דני666, עוגיפלצת112 וגם הכותב האחרון לפניי, זה נכון.את השאר לא קראתי


תרומתי לדיון:
חלק מהאנשים רוכשים ללא טעם וללא ריח, כלומר לא ייתכן שאנשים ירכשו רכב מהיר כאשר אינם יודעים להשתמש בו לזה. הזוי שאני עם פיקנטו 1L ידני רוכב
מהר יותר ממרבית הרכבים על הכביש הזיבורי ומשכיב
חזק יותר ממרביתם. זה מראה שאנשים קונים העיקר כדי לקנות ולא באמת כי הם משתמשים [אני לא מדבר על צריכים שגם סוגייה מרכזית...]
2. אנשים לא יודעים לשמור על המוצר ואז נראה ישן מהר ואז צריכים להחליף...
השימוש אינו מושכל והוא גם גס ובהגזמה ניתן לומר כי ימים מעטים באים לידי ביטוי כמו שנים ארוכות. לזה קוראים בלאי מואץ: שריטות, מכות, כיפופים, ולזה תוסיף עבודת מוסך גסה, מרמה, מחפפת וגם לזה יש תרומה שלילית. וכמובן נהיגה גסה, רגל ימין [היחידה הפעילה, כולם באוטומטיש
] פעילה ביתר ותמיד היכן שאין לזה שום תרומה הגיונית...למשל, בעלייה פול גז ובירידה פול ברקס... היה ניתן להגיע באותו זמן בלי עמל קשה של רגל ימין כי בעלייה קצת פחות גז זה אמנם לאט יותר בעליה אבל זה היה מתקזז אם היו יודעים לשאוט בירידה עם פחות ברקס מטורף והיסטרי...
 
הבהרה

העניין של עליות וירידות אולי לא מדבר לאנשי מישור החוף ולתושבי ושוכני גוש דן הצפוף והמהביל אבל גם לדידם רגל ימין כבידה בחוסר טעם זה דבר רלוונטי למשל אלה שרגלם כבדה מרמזור לרמזור הממתין מעבר לפינה...
&nbsp
הניק של הכותב האחרון מעליי הרלי001
 

prizman

New member
זה בערך כמו שתשאל

איך זה שמובטלים מעשנים בעיקר מרלבורו ולא טיים אם המותג הזה קיים עדיין.
הסיבה שאתה נותן היא די נכונה לדעתי.
גם רכב חדש וגם מרלבורו נתפסים אצל אנשים מסויימים כסמל סטטוס, אז אם אין לחם נאכל עוגות.
 
ריבית נמוכה הופכת את המימון זול

בנוסף, אין יותר מדי אפיקי השקעה ולאנשים ממילא אין משהו טוב לעשות עם הכסף. בדיוק אותה סיבה שמשקיעים קונים דירות.
 
למעלה