שאלה

מה ? אני פרטי ואני עושה הרבה יותר ממה שתארת

מה הבעיה לרכב לא 4על 4 לנסוע בדרכי עפר ?
אם מרווח הגחון מתאים והוא עובר שם .
אני מאמין שגם רכבים מסוג ספורטאז' 4 על 4 לא מסוגלים לנסוע בחולות
כפי שהם . וגם לרכבי שטח לא הכי קל לה בזאת .
אבל זה לא קשור למצב הרכב עקב נסיעה בדרכים לא סלולות .
מה יכול להנזק ? בולמי זעזועים ? את זה מחליפים בקלות וכלום לא קרה .
 
זה הכל בתיאוריה...

"מחליפים בקלות..."? "וכלום לא קרה..."?
לא תמיד מכונאי ישראל יודעים להחליף בקלות. לעתים קשה להם והם לא מבצעים מדוייק ואז ההחלפה לא מביאה לתוצאות כמו המקורי התקין. גם העבודה יכולה להיות בינונית ומטה וגם החלק החלופי לעתים איננו באיכות של המקורי.
חוץ מזה נסיעה בשטח...מייצרת נזקים מעבר לבולמי הזעזועים. הרבה מעבר.
בעצם זה תלוי גם בנהג אבל מנהגי האוטומטיש הארצי ישראליים הציפייה בנושא הזה מעט מופרזת...
 

bogib

New member
המשך

רכב שנת 2008, במידע אודות הרכב ממשרד התחבורה ב"בעלויות קודמות" כתוב:
סוג בעלות-חברה.
מה זה אומר?, זה ליסינג חברה?, או שהחברה עצמה קנתה את הרכב, נתנה לעובד שלה ואז העבירה אותו לאחת מהסוכנויות?, אם ארצה למכור בעתיד איך מחשבים את ההורדה במחירון, לפי מה?, איך אני מחשב את המחיר האמיתי?
באותו דף מידע ממשרד התחבורה ניתן להבין שהרכב נקנה על ידי היד 2 לאחר שלוש שנים של שימוש במספר קילומטרים של קצת יותר משמונים ותשע אלף, אפילו אני מבין שזה יחסית הרבה, אבל הנה הקטע המצחיק, היד 2 בקושי נסע עליו וכרגע, לאחר כשש שנים המספר הוא כתשעים וארבע והוא נורא שמור למען האמת.
תודה על העזרה
 

The S t i g

New member
משהו מוזר במספרים שלך

מ 2008 עד 2016 יש 8 שנים
3 שנים ראשונות 89 ואז 5 שנים פחות מ 5000 ק"מ ?
יש פה ריח של דגים והם לא טריים כל כך
איזה רכב זה?
&nbsp
 

bogib

New member
באמת?

יונדאי i30, אבל בעלת הרכב בקושי בקושי נוסעת עליו, לא יוצאת מהעיר גם שם בקושי נוסעת הוא נבדק במוסך עבר במכון בדיקה נמצא די תקין ללא בעיות מיוחדות
 

Ron W

New member
תוודא גם תעודת זהות של המוכר

ואת כל המסמכים כנ"ל זו זכותך. לפני רכישה לוודא במשרד הרשוי
או בדואר שאין שיעבודים, לבדוק מתי החליפו צמיגים מצבר וכד'
אגב גם רצועת טיימינג אאל"ט מחליפים ב90000 יתכן וטרם הוחלפה...
 

enigo

New member
קח בחשבון שרכב שנסע ממש מעט, עלול פתאום לסבול מתקלות

ברגע שנוסעים בו הרבה. כמו מישהו שישב על ספה שנתיים, ומקסימום היה הולך למקרר, שפתאום מנסה לרוץ מרתון...
 

bogib

New member
אז שורה תחתונה

מה אתם אומרים, כי אני צריך להחזיר תשובה.
ומה לגבי סג הבעלות?, מה זה אומר "סוג בעלות חברה"?
 

The S t i g

New member
בדיקת הרכב התבצעה במקום שאתה בחרת ושילמת עליו?

מה המחירון לפני שקלול של הרכב וכמה מבקשים עליו עכשיו?
 

bogib

New member
כן, במקום שאני בחרתי

לגבי המחירון זו בדיוק השאלה, אני לא יודע מה זה אומר "סוג בעלות חברה", צריך עזרה בזה, איך אני מחשב את זה?
 

enigo

New member
בעלות חברה משמע החברה קנתה את הרכב בעצמה, לא דרך ליסינג

תכל'ס, אין הבדל מעשי בין זה לבין ליסינג. אבל משום מה (אנשים רעים יטענו בגלל שיש הרבה פרסומות של ליסינג במחירון) מכוניות מליסינג חוטפות הורדה פחות משמעותית במחיר.
בכל מקרה, שיעור ההורדה ה"רשמי" מופיע במחירון.
 

bogib

New member
מה שכתוב במחירון

"חברה, עמותות ואגודות שיתופיות למיניהן\או לשעבר"
זו הכוונה לסוג בעלות חברה?
אם כן אז מכיוון שהרכב היה שלוש שנים בשימוש החברה אז ההורדה היא 22%, מה שמוריד את המחיר ל32.5, הדרישה מעל 34 ובנוסף יש טסט עוד שלושה חודשים, צריך להחליף את 4 הצמיגים וללטש פנסים קדמיים.
גם העובדה שהרכב עשה במשך שלוש השנים בחברה כתשעים אלף ק"מ ומשנת 2010 רק 4000 ומשהו מעיק עליי.
התלבטות מאוד קשה, לא ממש יודע מה להחליט, חושב גם על העתיד, אם ארצה למכור עד כמה שנים אצטרך גם לחתוך את המחיר יש ב22% בערך ללא קשר למצב הרכב, לא?
תדה רבה על העזרה
 

bogib

New member
אנשים טובים, תשובה?, המלצה?

ולגבי הרכב, גם אני לא אסע בו יחסית הרבה
 

מנחם231

New member
בגדול

20%.
במקומך הייתי יורד מהעיסקה .למה לך צרות חסר רכב במצב מעולה בשוק?
 

WarDog

New member
בערך 1000 קמ' לשנה זה לא מנורה אדומה זה פרוזקטור

רכב עם נסועה כל כך נמוכה הייתי בודק בעשר עניים.
 
אני נוסע הלוך ושוב לעבודה

פעמיים בשבוע גם מפוצל וזה מגיע לי ל80 קילומטר בשבוע..רכב שעשה 1000 קילומטר בשנה זה הזוי ומוזר מאוד בהחלט
 
למעלה