עזרה בבחירת אוטו מיני משפחתית

עזרה בבחירת אוטו מיני משפחתית

היי,
אנחנו זוג צעיר, וצריכים את עזרתכם בבחירת אוטו
הצרכים שלנו: אוטו אמין, חסכונית בדלק, שתהיה מרווחת לתינוק עתידי וכל הציוד הנלווה שלו
אנחנו נוסעים בערך 30 אלף קילומטר בשנה. גרים בחיפה אז צריכה לסחוב בעליות. נסיעה לעבודה בעיקר בכבישים פתוחים ראשיים ללא פקקים עושים בערך 80 קמ כל יום לעבודה
התקציב בערך 60 אלף ש״ח חשבנו על הונדה ג'אז ההיברידית 2012 או קיה ריו 2012
האם תוכלו לחוות דעתכם על 2 המכוניות או המלצה אחרת לגמרי שיתאימו לצרכים שלנו
ראינו את הבאגז של ההונדה ג'אז והוא הרגיש מאוד קטן, האם נכון?
תודה מראש!
 
30K לשנה + עליות זה לא מעט

דני החיפאי עם ה208 דיזל ימליץ לכם אולי על דיזל משומש בתקציבכם, 60K בתנאי שתמצאו משהו שאינו שחוט וזה לא טריויאלי בדיזלים
בכל מקרה, אני מניח שלגבי דגמי 2012: ג'ז היברידי יקר מריו בנזין ככה שמה60 ישאר לך עודף?
 
מחיר הצרפתיות מתמוטט מהר


סתם, האמת טמונה בהבנת הנקרא
... איפיינתי את דני כחיפאי עם ה208 דיזל ואמרתי שהוא ימליץ אולי על דיזל [אבל לא 208 דיזל] אלא על דיזל משומש בתוך התקציב...
 
מה זה אין לך מושג?

מי שאל אם יש לך מושג? חטט ברשת ותביא האינפו'. אפשר לחשוב לגבי דברים אחרים שאתה רושם כאן, שיש לך מושג

&nbsp
 

enigo

New member
תא המטען של הג'אז הוא אחד הגדולים בקטגוריה. אם הוא קטן מדי

לטעמכם - אתם לא בקטגוריה הנכונה.
 

M o l

New member
בג'אז ההיברידית הבגאז' גדול יחסית אבל לא חריג לטובה

יחסית לסופר מיני אחרות (לפחות לא בצורה משמעותית) - בגרסת הבנזין הוא כבר פותח פער (הסוללות גונבות איזה עשרה סנטימטר מגובה הבגאז'. די משמעותי.)
 

enigo

New member
יכול להיות שאתה צודק, הניסיון שלי הוא עם הרגילה

 

© DrorZi

New member
לא מכיר את הרגילה, בהיברידית הוא לא גדול באופן חריג בכלל

 
הונדה גאז

אוקיי תודה על התגובות נבדוק שוב בנוגע לגודל של הבאגז. האם ההונדה גאז היברידית 2012 יכולה לעמוד בדרישות שלנו? האם זהו רכב אמין? שמעתי תגובות לפה ולפה
 

M o l

New member
היתה לי ג'אז היברידית במשך כ-8 חודשים

ואני מכיר את מי שמהמשיך את חוזה הליסינג שלי עד סופו ולא היו לו בעיות מיוחדות במשך 3 וקצת שנים.

הביצועים מספקים ברוב המקרים, לפעמים בעליות ארוכות כשהסוללות מתרוקנות מורגש חוסר מסויים.
תחושה זולה יחסית בתא הנוסעים ובנסיעה - לא מאובזרת (ברמת הגימור הבסיסת והנפוצה), איכות חומרים בסיסית, רועשת.
נוחות נסיעה סבירה, התנהגות כביש לא מוצלחת (אך בטוחה למדי).
חסכונית בדלק ומאוד מאוד מרווחת - בעיקר אם משווים לסופר-מיני, מצד שני בתקופה ההיא היא גם היתה יקרה יותר.

סה"כ מדובר בכלי פרקטי למדי, בלי הרבה פינוקים.
 

© DrorZi

New member
אם אתה עם רגל כבדה על הגז חסכונית היא לא

אותו תווי נסיעה, אותו נהג, מזדה2 (דור קודם, שנחשבת לא הכי חסכונית) וג'ז - אותה צריכת דלק במזדה ובהונדה, מודה, הנהג נמרץ מאוד, התווי ברובו בין עירוני.
נהגת אחרת באותו תווי בדיוק משיגה עם הג'ז 50% יותר ק"מ לליטר, הנהגת עסוקה יותר בלשיר עם יוטיוב שירים מאשר לקצר זמנים

השורה הסופית, בהתאם לאופי הנהיגה יושג החיסכון בדלק, בין כלום ליותר מ 50% יותר ק"מ לליטר.
&nbsp
 

© DrorZi

New member
אני נוסע לא מעט על ג'ז היברידית

אני לא אוהב את צליל המנוע המעצבן שלה, הברקס עם השיגעונות שלו (קשה לבלום חלק בגלל הקטע עם הטעינה בזמן בלימה, פעם טוען פעם לא פעם חזר פעם חלש וכו) רעשי רוח במהירות בין עירונית, מזגן לא חזק במיוחד (לא אסון אבל בימים חמים חסרה לו יכולת)
מה טוב בו? במהירויות עירוניות הבוסט החשמלי נותן יכולות טובות, הסידור הפנימי מאוד מרווח יחסית לגודל האוטו ובנהיגה רגועה הוא יכול לעשות גם 1:18,
בגלל מבנה המנוע החשמלי יש לו את ה start stop הכי טוב שנתקלתי בו אי פעם.
יש בחניה של העבודה אצלי אינסייט, אותה יחידת הנעה לדעתי ש"שפכה" מנוע אחרי פחות מ 90K ק"מ וגם בסקרי אמינות נדמה לי שההברידיות של הונדה לא כיכבו.
&nbsp
זה לא אוטו רע אבל כחדשה מחירה היה מוגזם והיו אופציות טובות ממנה כנראה
השאלה מה האופציות עכשיו, כמה עולה ג'ז 2012 ועם כמה ק"מ?
 

fazer

New member
למה דווקא ג'אז היברידית?

אני הייתי מחפש ג'אז רגילה - תא מטען גדול יותר, וכנראה שבנהיגה נכונה גם היא תהיה חסכונית.
 
למעלה