דורשים 15000 מעל המחירון ל rcz

היפנים זה עם אכזר בפני עצמו , עזרו להיטלר , במה בדיוק ?

הם לא עזרו להפעיל את מכונת הרצח המעוותת של היטלר . אם כבר הם הזיקו להיטלר כאשר הם הכניסו חזק את האמריקאים למלחמה בעקבות פרל הרבור .
במאי 45 היטלר הוכרע סופית וכמה חודשים קודם הוא כבר היה בתהליך הפסד רק שהשיגעון שלו לא נתן לו להיכנע , היפנים הוכרעו רק בספטמבר 45 כאשר באוגוסט 45 הוטלו פצצות האטום .
זה לא הפריע לאמריקאים להלחם כנגד היטלר מה עוד שהיה להם את האנגלים כשותפים .
דר' פורשה עזר ישירות למאמץ המלחמה של היטלר בנסיון לא מוצלח אמנם לייצר טנקים יותר טובים מה T 34 הרוסי .
אז אני מוכן להבין שיהודים וישראלים קשה להם להחרים מכוניות גרמניות
כמו BMV , VW אופל ומרצדס , אבל את פורשה לא להחרים ?
נו מה לעשות במדינה בה סגן הרמטכל צריך לומר את שאמר תוך סיכון הקריירה שלו .
היות ובישראל גם לא מלמדים כמו שצריך את מלחמות העולם , יותר חשוב
ללמוד את חניבעל ונפוליאון . אז רק מי שרואה את ערוץ ההיסטוריה יודע עובדות כאלו , ( שלא לדבר על כך שהצד הרוסי של המלחמה בהיטלר נעלם לגמרי בישראל יש רק את האנגלים והאמריקאים , יתרה מכך, אף מילה על מליון וחצי יהודים שלחמו במסגרת הצבא האדום, יש רק מידע על הפרטיזנים . שעם כל הכבוד הם רק זינבו בגרמנים )
אלא אם אתה מתכוון לכך שיפנים עזרו לצבא הלבן להלחם בצבא האדום
אבל זה היה לפני מלחמת העולם השניה .
 

מאדמאן

New member
לא. זו הקטנה יותר והיא כבר אצלי

זו המכונית הרביעית או חמישית מאותו סוג שבחנתי. כולם דרשו מעל 15,000 למחירון כי גם מקבלים את המחיר הזה. המחירון לדעתי פשוט לא משקף.
בדקתי 3 מהרכבים במכוני בדיקה - את הרכב הרביעי לא הספקתי לבדוק הוא נרכש לפני שהגעתי אל המוכר לסגור ולרכוש.
התאוצה פנומנאלית, האחיזה מדהימה, הסאונד של הרכב מיוחד מאוד והגימור מצוין. גם מערכת הסאונד שהוספה לו היא מצויינת, פיוניר דגם מאוד מתקדם. החלטתי לרכוש אותו אחרי ששנים נהגתי באאודי A3 בגירסאות חזקות אבל הרכב הזה מאוד מצא חן בעיני בגלל העצוב ובמיוחד משום שהפסיקו לייצר אותו אז אני מתכוון לשמור אותו כרכב אספנות עד שנראה מה ...


תודה לכם בכל מקרה.
 

enigo

New member
תתחדש ותהנה!

וקח בחשבון שברכב הזה חשוב במיוחד להקפיד על תחזוקה איכותית.
שווה לבדוק עם המוסך האם הוחלפו מותחני הטיימינג לדגם המשופר. המותחנים המקוריים נטו לכשל פתאומי ומוקדם, מה שהביא בלא מעט מקרים לנזק כבד למנוע.
 

מאדמאן

New member
תודה - אני אכן נהנה בינתיים ובקשר לבעיה שהעלת

מה הסימנים שלה ?

כרגע, ולפי כל הבדיקות הרכב במצב נהדר.

שאלתי בעלים של רכב זהה והוא סיפר שלרכב אין שום בעיות מיוחדות. אבל תמיד כדאי לדעת ולמנוע צרות.
 

enigo

New member
הסימנים הם רעש חזק תוך כדי נסיעה, מנוע שמפסיק לפעול ונוריות

דולקות...
במקרה הטוב רק תידלק לך נורית צ'ק אנג'ין והאוטו לא יסחוב טוב, כי השרשרת רק קפצה שן אחת והתזמון השתבש לחלוטין.
בקיצור - אין סימנים מקדימים. רק לגשת למוסך ולבדוק האם המנוע הספציפי הזה עם מותחני הטיימינג המשודרגים או לא.
המנוע הזה משרת בהמון דגמים של הקונצרן - פיקסו, 5008, 508, C5 ועוד. בכולם הבעיה מופיעה - ולא סביר שאיכשהו רק ה-RCZ זכתה להנחה.
 
זה כי גם המוכרים ובעיקר הרוכשים הם פסיכיים...

מי משלם מעל המחירון? המחירון הוא מושג ממנו אפשר וצריך רק לרדת.
&nbsp
האם יש דימיון ל208GTI?
 

The S t i g

New member
אמר מי שמחזיק ברכב שכזה?!

אתה מודע שאנשים עם פיקנטו דורשים מעל המחירון כן?
 
לא הייתי מודע וגם כעת כשאני מודע לא שיניתי דעתי

קל וחומר שעבור פיקנטו אין הגיון לשלם מעל המחירון. יש בלי סוף פיקנטו משומש בכבישים. היצע ענק ככה שצריך לקזז מהמחירון ולא להוסיף עליו...אין מצב שהביקוש גדול מההיצע ככה שאין הגיון לבקש מעל המחירון.
בעצם לבקש אפשר אבל לשלם מעל המחירון? למה מי מת ?
 
תוספת: וגם לפיקנטו ידני יש ביקוש נמוך. לא כולם מסתדרים עם ק

קלאץ'.
זה אומנם נכון לכל הרכבים גיר ידני...יש קהל שלם שלא יכול לרכוש כי לא יודע ואין לו ביטחון לגבי השימוש...

ואם אני מנסה להסביר את מה שכתבת: ייתכן שהסיבה ליציבות במחיר היא האחריות ל7 שנים. זה אולי נותן יתרון מסויים בשוק המשומשים המדשדש. אני מניח שמחיר הפיקנטו יצנח משמעותית לאחר תום 7 השנים.
לוגבי האחריות: כמה מנועים או גירים הלכו בתוך 7 השנים הראשונות? בטל ב60.
 
מילא היית מדבר על אירופה

בישראל לא רוצים את הדפקט הזה גיר ידני , יש ממש מעט
ואם יש בקטגוריה של הפיקנטו אז זה בגלל שיש הבדל במחיר לטובת הידני,
איזו הפתעה ! אנשים אפילו מוכנים לשלם יותר על אוטומט.
 
זה לא פלא. כל אלה שהם כמוך, אין להם אפשרות בחירה...

אתם מוגבלי אוטומטיש.
ועכשיו זו כל הבעייה, אותה הכשרה דמיקולו שמגבילה את הנהגים. נהג שלא יודע להסתדר עם אותה דוושה מזורגגת ותוך כדי לראות מה קורה מסביבו, לא יידע בכל מקרה להסתדר עם סביבתו...שוב, להוכחה, לך סתכל על עצמך במראה. נהג פתטי פר אקסלנס.
למעשה כל ההשוואות שמציירות כביכול פחות תאונות בישראל בהשוואה לעולם הם השוואה שמלאה בBIAS.
בעולם התקנות משאירות אחריות בידי הנהג וצורך במיומנות גבוהה בידי הנהג. פניות לימין מותרות באדום בהסתייגות. פניות לשמאל מוגבלות בירוק בהסתייגות, חציית צומת מחייבת יתר ערנות, מעבר צומת מחיב בו בעת מתן וקבלת זכות קדימה. אצלנו זה או מתן או קבלה של זכות הקדימה בצומת ספציפית. לעולם לא גם וגם באותה הצומת הספציפית.
כל זה הופך את הנהג הישראלי לפחות מיומן וההשוואה היא עקומה לחלוטין.
זה כמו לבחון במתמטיקה בסיום כיתה י"ב את 2 קבוצות תלמידים שונות: קבוצה אחת תיבחן ברמה של סיום כיתה ו' והאחרת ברמת בחינת בגרות 5 יחידות לימוד.
איזה בסיס להשוואה קיים?
האם העובדה שציוני בוגרי י"ב שניבחנו בבחינה ברמה של סיום כיתה ו', האם העובדה שציוניהם גבוהים וטובים יותר מאשר של אלה שנבחנו ברמה הגבוהה והקשה, האם זה מעיד שהם יודעים מתמטיקה טוב יותר?!
זה רק בעיניים של אידיטיים למיניהם.
 
לצערך הרכב שלי והרבה אחרים , הוא גם אוטומט

וגם ידני
אבל לאחר שנוכחתי די מהר שההילוך החמישי אפילו יותר חסכוני מהשישי
ואין צורך לשכנע את הרכב למהר להחליף לשישי , אז בכלל האפשרות הידנית אצלי מיותמת .
מה יש לומר, מהנדסי מאזדה הם גאונים .
 
היה באמת צפוי שהבלבול הקבוע שאצלך בקופסה ייתן את ביטויו

הקופסה שלך לא מאכזבת

טיפטרוניק ודומיו זה לא גיר ידני. אנסה לעשות אצלך סדר בקופסה. קח כלל בשבילך בחינם: רק אם יש 3 דוושות אז זה גיר ידני. כל השאר אלה ווריאנטים של אוטומטיש
&nbsp
גם ההמשך שלך נגוע בוירוס של הIRRATIONAL: מהנדסי מזדה אולי גאונים אבל אתה רחוק מזה וההוכחה שאינך מסוגל להסביר כהלכה כיצד להשתמש במזדה שלך
.
כשאתה בוחר בהילוך מסוים באופציה M [שבטעות אתה קורא לה גיר ידני] אז זה אומר שהמנוע ישתמש בהילוך זה או בהילוכים נמוכים ממנו אם יהיה צורך. כלומר האופציה הזאת נועדה למשל להאצת הרכב להגביל את קצב העלאת ההילוכים, או למנוע העלאת הילוך מעבר להילוך שנבחר כדי למשוך הסל"ד. אבל שים לב שגם אם אתה באופציה M על הילוך 5 או 6 ואתה מאט כמעט לעצירה הרכב יוריד ההילוך ולא תרגיש שאתה מקרטע עקב הילוך גבוה מדי שלא מתאים למהירות ולתוואי הנסיעה [זה לא כמו רכב ידני שאם אשאיר על 5 למרות שאני מאט ל10קמ"ש אז הרכב יקרטע. אצלך זה לא ככה, מה שמעיד שגם בהילוך M מסוים הרכב יכול להוריד הילוכים בהתאם לצורך של הנסיעה.
&nbsp
ככלל, אין מצב שההילוך ה5 הוא חסכוני מה6, ובהמשך רשמת כאמור משהו לא הגיוני. רשמת כי האופציה הידנית לא דרושה והאוטומט עדיף כי אתה רוצה להישאר על הילוך 5 ולא לעבור ל6. כנראה התבלבלת כמו תמיד כשאתה רושם מעבר ל3 שורות [הקופסה נותנת אותותיה...] שהרי במצב D הרכב מעביר להילוך 6 ולא מושך הילוכים אלא אם אתה באופציית הספורט, אבל גם זה מתנגש עם הדיון שלך על החיסכון בדלק. המסקנה שלי היא שהתבלבלת
במצב M אם תנסה להעביר מ5 ל6 מוקדם מדי זה לא יעבור. במצב D זה יעבור מוקדם יחסית כי הרכב מכוון יחסית לנסיעה רגועה וחסכונית. ככה שלא מסתדר שאצלך הרכב חסכוני יותר כשהגיר על D ואתה נשאר בהילוך 5 ולא מועבר ע"י הגיר האוטומט ל6 כדי לחסוךבדלק.
 
יש מחשב לרכב ומה לעשות שהוא מראה

צריכת דלק נמוכה יותר ב סוף ה 5 מאשר בהתחלת ה 6
ה 6 כנראה מיועד להיות יותר חסכוני במהירויות יותר גבוהות .
זה רק ברכב המסויים הזה CX5, אני לא מדבר על אחרים /
כך שאני יכול לשכוח מהאפשרות הידנית ברכב .
דרך אגב גם הורדת הילוך לא עושה את העבודה כמו בגיר ידני רגיל
הרכב לא מאיט בירידות או לא שומר על המהירות בירידות
כי אין דלק במנוע כאשר לא לוחצים על הדוושה .
זה מוכח מצויין כאשר מעבירים מהילוך שני לראשון , הרכב לא בולם בחדות
הטורים עולים וזה הכל .
עוד משהוא שלא קשור , ב CX5 אני מתחיל נסיעה בהילוך 2 במישור
רק בשביל זה יש שימוש לטיפטרוניק ( בכביש ).
 
אי אפשר לסמוך על שום נתון שאתה מביא לכאן

עכשיו נזכרת לספר שמדובר במהירות [יחסית אטית] של הילוך 5 כלומר לא מספיק מהר? יש לי חדשות בשבילך,זה לא רק ברכב שלך. כל רכב במהירות אטית יהיה חסכוני יותר ב5 לעומת 6.
המהירות צריכה להתאים להילוך.
זו עוד הוכחה שאפילו בHI-WAYS אצלכם אתה לא נוסע בקצב וניזקק ל5 הילוכים בלבד. ה6 מיותר אצלך. אח"כ תספר שאתה נהג זורם. סיפורים.

גם ההמשך מוכיח שאתה נטול הבנה באופן קיצוני. לא ברור לי למה אתה בטוח שהרכב שלך לא שומר על מהירות נמוכה בירידות אם אתה שומר על הילוך נמוך? בנוסף, לידיעתך, האטה ע"י הגיר איננה כרוכה בצריכת דלק כשאתה בהילוך נמוך בירידה. כאמור, הרכב שלך יאט או ישמור על מהירות נמוכה כשאתה בהילוך נמוך יחסית ולא יצרוך דלק ויאט או ישמור על מהירות נמוכה.בהחלט יתכן שתראה צריכה רגעית = 0
 
למנוע יש כוח רק כאשר מסופק לו דלק , אחרת

הוא סתם כמה מתכות שמסתובבות ומוסיפות רק מעט חיכוך ולא יותר .
ולכן הוא לא עוצר את הרכב אלא במעט , מאחר והיצרנים מחפשים כל חור בכדי לחסוך בדלק הם הפסיקו את הזרמת הדלק למנוע כאשר לא לוחצים על הגז והרכב לא בעמידה .

שוב צריך להסביר לך שאם נוסעים יותר מהר ומשתוללים ימינה ושמאלה לא מגיעים יותר מהר . אפילו בנסיעה של 200 ק"מ .
הרי באגד הבינו זאת מזמן , מה שקובע את זמן הנסיעה אלו העצירות בתחנות
לכן הם קנו אוטובוסים ארוכים יותר בכדי שיהיו יותר דלתות ושמו מכשירי תיקוף
בתוך האוטובוס בכדי לזרז את עליית הנוסעים . הרי אין שום רווח אחר בזה שהם קנו אוטובוסים ארוכים יותר , בארוכים יש רק 4 מקומות ישיבה יותר מהאוטובוס הרגיל . למרות שהם ארוכים כמעט פי 1.5 .
איפה יש דרכים מהירות ? כאן אין בכלל וגם בישראל אין כי הן פקוקות או עמוסות כל הזמן . רוב הנסיעות שלי הן בעיר ומהירות מותרת מקסימלית של 70

אתה שוכח שאני על אוטומט אני לא מחליף שום הילוך , הרכב מחליף ל 6 ב 60
קמ"ש בעצמו , באם אתה לא לוחץ יותר מידי על הגז כמו שאתה רגיל ,
לכן אם אתה על 57 קמ"ש ורוצה שהרכב יחליף ל 6 זה מיותר כי זה לא חוסך דלק.
אהבלים יכולים ב 100 קמ"ש לנסוע בהילוך 2 .
 

WarDog

New member
הכל תלוי ברכב הספציפי(מצבו) והביקוש/יצוא באותו דגם.

חבר טוב שילם 10% מעל המחירון על לנסר ספורטבק כאשר הם היו פחות נפוצים(אזור 2011-12) כי הרכב היה שמור בצורה הזויה לחלוטין(חנה במקום סגור עם בקרת אקלים!, טופל רק אצל המורשה, אפילו היבואן נראה לי עם כל הקבלות וטופל הרבה לפני הק"מ/זמן אלא כל 6 חודשים כמו שעון שויצרי), והיה עם ק"מ נמוך יחסית לרכב בן שנתיים-שלוש, וזה בדיוק הרכב שהוא רצה(עד לרמת הצבע).
 
למעלה