חייבים לירות בכל הנהגים הצופרים סתם

חייבים לירות בכל הנהגים הצופרים סתם

ובכל האופנוענים שהאופנוע שלהם נשמע בחצי העיר
ברובה פיינט בול.
בנהגים כדור צבע אחד , באופנוענים 2 כדורים.
האגזוז שלך הלך, תתקן אותו בן בלי יעל,
חצי נחמה היא שהרעש הזה גורם לנזק בלתי הפיך לשמיעה של האופנוען.
כולם מדברים על זיהום אויר מהאגזוז , אבל גם רעש הוא זיהום אויר.
טוב שבעוד יומיים אני חוזר לשקט, רחוב דרך חברון בירושלים הוא מזוהם אקוסטית.
גם הסירנות כאן הן אסון , משום מה יש כאן לפחות 10ביום , ואפילו אין בית חולים קרוב .
אולי אלו הערבים השורצים בירושלים.
 
פעם ראשונה שאני מסכים איתך

אחד הדברים שהיו לי כיף במעבר לרכב מאופנוע זה שנעלם הצורך ההיסטרי לצפור. נעלמה הסכנה והפאראנויה "מהכניסה אל תוכי", הפסקתי להיות שקוף. זה היה מאד מפחיד. סכנת חיים מוחשית.
&nbsp
בעבר כשרכבתי, רמת הנהיגה המסוכנת של נהגי ישראל בערה בתוכי. אז התנדבתי קצת במשטרת התנועה על אופנוע. אני חושב שהייתי היחיד שנתן דוחות למי שצפר [סתם כי מישהו עיצבן אותו], ואו למי שלא פנה כהלכה, כלומר מימין לימין, ו/או מימין לשמאל [על פי הכביש, חד סיטרי, דו סיטרי עם הפרדה ו/או בלי הפרדה], ו/או מי שעצר באמצע הכביש ולא הדליק 4 ווינקים [שזה כמעט כולם. בארצינו לא מכירים את הכפתור].
גם מי ששוחח בפלפון חטף ממני במידה ולא היה עירני לראות שאני בסביבתו. אם שמט הפלפון כי ראה אותי, התעלמתי. אבל, אם שוחח בלא יכולת לתקשר בו זמנית עם סביבתו, אז חטף.
להסתובב עם אופנוע זה להיות רואה ואינו נראה בין הנהגים. גם אופנוע משטרה הוא לא נראה. כדי לקבל אפקט דומה מרכב משטרה, הרכב צריך להיות מוסווה.
 
גם אני הייתי רוכב על דו גלגלי, אופניים, לא היו לי בעיות

כי כאשר היה צריך הייתי תופס את כל הנתיב , אחרת אני בצרות מהמכוניות
לא מבין למה רוכבי אופניים עברו למדרכות מקומם לא שם,
לאלו פיינט בול לא מספיק, בא לי להפיל אותם.
יש לך טעות בקשר לטלפונים, מי שמתעסק איתם מאבד קשר עם הסביבה
נסה ללכת במדרכה ולכתוב משהוא בטלפון אתה לא רואה כלום ונתקע באנשים
וחפצים.
ברוב המקרים ההתעסקות עם הטלפון היא לצורכי פנאי = סובל דיחוי
 
חזרנו לסטנדרט הקבוע של חוסר הסכמה

יש נהגים כמוך שהם גרועים. כשצריך לעקוף רוכב אופניים והכביש צר או עמוס אז זה מעל לכוחותיהם ואז זה פוטנציאל לתאונות. בקרב נהגי ישראל "המזהירים והמעולים" רוכבי אופניים על הכביש כשגבם מופנה אל התנועה המתקרבת אליהם, זה מצב מסוכן. לכן רוכבי האופניים צריכים לשמור על עצמם ולקחת אחריות על חייהם ובריאותם. ככלל לכן, למעט במצבים יוצאי דופן, רצוי שרוכבי האופניים לא יפנו גבם אל הנהג המתקרב אליהם. תמיד צריך לחשוש שמא מדובר בנהג "מסידרת האידיטיים". נהג כזה יעשיר את בנק האיברים של מדינת ישראל על חשבון חיי רוכב.
&nbsp
לגבי הטלפון אתה מגזים ומכליל. יש שכמוך לא מסוגלים לנהוג ולדבר אבל יש שכמוני מסוגלים. אצלי, המעבר מאופנוע לרכב יצר פנאי ל1000 דברים תוך כדי נהיגה. עד כדי כך תשומת הלב לנהג הרכב הרשלן שסביבי פחתה מבחינתי כי אין לי צורך בפאראנויה נרחבת כדי לשמור על החיים.
אתה גם מכליל כי לקרוא טקסטים ולכתוב טקסטים זה שונה מסתם לדבר, בפרט ברכב האוטומטיש כשאין הילוכים להעביר, אבל צריכה להיות יכולת לראות מה קורה מסביב תוך כדי הנהיגה והדיבור. אין דין דיבור כדין הקלדה או קריאה. לא צריך להיות בהכרח מניאק כלפי מי שיודע להיזהר.
&nbsp
נהג כמוך שידבר בפלפון וינהג בו זמנית, ידרוס את רוכב האופניים שהורדת בתוקף מהמדרכה לכביש. אלה הדברים שאני בדקתי. האם זה נהג שיודע לעשות יחד כמה דברים או שהוא אידיטיי. דווקא מהניסיון שלי הנהגים שנהיגתם חופשית יותר ולמשל אינם מקובעים להגה ב2 ידיים בקביעות, ושהם יושבים לא בתוך ההגה, אלה הם שבד"כ מסוגלים לכמה מטלות בו זמנית.
 
כרגיל אלו רק התחושות שלך

אין בכלל ויכוח הטלפון מפריע ומוריד יכולות של נהגים , זה גם הוכח חד משמעית
בתכנית מכסחי המיתוסים , דיבור בטלפון מפריע !!!
כמו שהוכח הטלפון לא מצית תחנות דלק,

שוב פעם האופנוע ? אופנוען לא צריך בכלל קשר עם הסביבה
הוא שם פס על הסביבה . הוא משיג את כולם ועוקף את כולם
מה שהוא צריך זה להיות טוב בסלאלום .

כבר הסברתי לך שאני נהג מעולה , 40 שנה ללא תאונות.
אין פרמטר אחר לנהג טוב .
 
אחחח אידיט אידיט, מה יהיה איתך?

לגבי הטלפון, הידעת שבארה"ב הפלפון זה לא עבירה. שם אף אחד לא מסתיר הפלפון מהשוטר. הם שופטים אנשים לפי התוצאות. דרסת? פצעת? לא עצרת בעצור? לא מתעניינים בפלפון שלך.
מה קורה באירופה [המערבית] אינני יודע,,. אבל אני מהמר שזה כמו באמריקה ולא כמו בישראל.

לגבי האופנוע: אתה כמובן טועה. אני לא מבין למה אתה מנחש דברים בנושאים שאתה יודע שאין לך מושג? האם לא ברור לך שכשאתה מנחש אתה עלול לשגות? אופנוען חייב להיות בקשר עם הסביבה גם אם בד"כ הוא מהיר מהסביבה. סללום זה חשוב אבל הרבה יותר חשוב לדעת ולהבין מה קורה מסביב כי לא תמיד סללום זה המתכון להציל חיי הרוכב במיוחד אם מסביבו יש "אידיטיי" שלא יודע מי נמצא לידו ועלול לנהוג לתוך מסלול הסללום המיועד של הרוכב. אני אהבתי לרכב מהר בעיקר כשלא היו רכבים אחרים שמאיימים עליי. לעומת זאת כשחציתי צומת גם אם זה היה בירוק וגם אם היה עצור לרכבים מהכיוונים אחרים, אף פעם לא רכבתי מהר מעבר ליכולת להגיב כהלכה במידה ומישהו לא מורשה יתפרץ.

לגביך כנהג מעולה, אזכיר כמדגם רק את חלק מהבעיות שלך כנהג, למשל, כמה אתה מופתע כל הזמן מבלי סוף נהגים שעוקפים אותך, כל הזמן, מכל הכיוונים שלידך. אזכיר לך שאתה מכניס להילוך 3 במקום 1. יש כמובן עוד דוגמאות אבל לסיכום ברור שזה לא מספיק ש40 שנה נהגת ללא תאונות. אני מכיר כמה שגם אצלם/ן מעל ל40 שנה ללא תאונות אבל זה לא גרם להם לחשוב כמוך, שהם נהגים מעולים.
הם יודעים שהם ממש לא "מעולים".
נראה לי שלך אין מספיק ביקורת עצמית.
 
גם ברסיה אין חוק כנגד דיבור בטלפון אבל תאונות בלי סוף

דרך אגב השם הוא רסיה ולא רוסיה RASIA
פעם בישראל הייתי נוהג לעקוף נהגי שבת מימין אבל עם הזמן התרגלתי
לא לעשות זאת , כעת ברסיה חזרתי להרגל הראשוני , מזמן כבר לא מפתיעים אותי
התרגלתי לשטויות שלהם ,
 
החברה המוטורית בראסיה איננה מאורגנת כהלכה ואולי לכן יש שם ת

תאונות "בלי סוף"
&nbsp
בצפון אמריקה התנועה זורמת במקסימום יעילות. השיטה שלהם טובה יותר משיטת הכיכרות הנהוגה באירופה. רשמתי את זה כבר. השיטה שלהם מייצרת נהגים טובים יותר כי כל נהג שעוצר לתת זכות קדימה גם מקבל זכות קדימה בשנייה שלאחר מתן זכות הקדימה שלו. התנועה זזה כמו בשיטת ריץ'רץ'. כל אחד נותן זכות רק לאחד אחר "ובתמורה" מקבל זכות לעצמו.
&nbsp
לגבי התיאור שלך על הנהיגה שלך זה שונה לחלוטין ממה שתיארת כמה וכמה פעמים לא מזמן כאן. "בזכותך" הגדרתי את הנהג האידיטיי [קרי, שמאפייני הנהיגה שלו דומים לשלך] לכן, אני לא קונה את "אידיט הנהג, הוורסיה החדשה". בגיל שלך לא משתנים בנקל. הספיק לי לקרוא איך אתה מייעץ לרוכב האופניים בכביש המסוכן שעליו לרכב באמצע הכביש ולחסום הנתיב כדי להבין שאתה רוכב של נייר בלבד. עצות כאלה טובות על הנייר בלבד וגם הן מעידות 1000 מונים שאתה נהג מאד בינוני.
הסברתי לך ולאחרים שלמעט במצבים בטוחים יוצאי דופן, אסור לרוכב האופניים להפנות גבו אל הרכבים המתקרבים אליו. אפילו אתה עם קופסתך המקושקשת שהאנטנות שאחריות על הRECEIVER חסרות, בטוח מבין את ההבדל בין רכיבה בכביש מסוכן אמצע הכביש [עם כיוון התנועה] לבין רכיבה בצד כשפניך מופנים אל הרכבים שמאיימים לדרסך.
 
אתה מתבלבל עם הולכי רגל שצריכים ללכת נגד התנועה

רוכבי אופניים הרבה יותר אובססיביים ממני רוכבים עם התנועה
זה שפגעו בהם , זו אשמת נהגים שלא מרוכזים בנהיגה
פלאפון או כל התעסקות אחרת שלא קשורה לנהיגה
אשתי אתמול רצתה כבל בכדי לטעון את הטאבלט שלה , היו כמה בתא
בין הנהג לנוסע , אמרתי לה שתחפש לבד אני לא מתעסק עם זה בנהיגה .
תפסיק להצחיק אותי עם הנהיגה שלך , קודם כל תבוא לנהוג בגיהינום כאן
ולא בגן עדן התעבורתי בישראל .
 
את מי זה אמור לנחם לדעתך?

מה שרשמת כאן: "זה שפגעו בהם , זו אשמת נהגים שלא מרוכזים בנהיגה ..."
&nbsp
אתה מזכיר לי תוכנית מיום שישי האחרון בערוץ 11 ביומן, על COACHERS. אחת סיפרה שקרה לה משהו נורא שעלול היה לקרות לכל אחד ואחת וזה לדרוס אישה ולהרוג אותה. היא נסעה רברס והרגה אישה הולכת רגל. ככה בקטנה. משהו שיכול לקרות ממש לכל אחד
ואז נאלצה לשבת בכלא 10 חודשים.
 
למעלה