גלגל רזרבי רגיל במאזדה CX5

dvdrider1

New member
גלגל רזרבי רגיל במאזדה CX5

הגלגל הרזרבי שמגיע עם ה CX5 הוא בגודל מוקטן.
האם יש מקום בתא המטען למטה, לגלגל רזרבי בגודל מלא של "17?
 
מה עוד הוריד היבואן ?

הנעה כפולה כמעט אין , ג'ויסטיק למולטימדיה אין , גלגל מוקטן , כסא חשמלי לנהג אין
בודאי שיש מקום לגלגל רגיל ,
ראיתי שגם בורר ההילוכים שונה , אצלי הוא ישר בישראל הוא מדורג ,
אולי בגלל שזו לא הנעה כפולה .
רק בעברית יש את המילה פרייר , בצדק כי הישראלים הכי פריירים .
אבל בגדול בחירה נכונה , רכב. מצויין .
 

WarDog

New member
לא רק בעברית יש את המושג פרייר

ובתוך אחד שגר ברוסיה ציפית ממך להכיר חלק מהגסאות הרוסיות למילה "פרייר".
גם באנגלית יש לפחות תרגום אחד.
&nbsp
 
באנגלית זה לא ממש פרייר

ברוסית , המילה לא נחוצה , כי הרוסים הם לא פריירים כצרכנים .
אני לא ממש לומד רוסית , מה שנכנס נכנס .
הרוסים פריירים כאזרחים כי פוטין יכול להאכיל אותם הרבה קש והם יסתמו את הפה , בניגוד לאוקראינים התאומים שלהם.
 

WarDog

New member
נא להכיר

ברוסית המינה המקבילה לפרייר העברית הינה "лох", ובעלת עוד כמה פרושים שלא אפרט כן עקב כבודו שלהפורום.
&nbsp
ובאנגלית המילה המתאימה הינה "sucker".
&nbsp
 

חן 1111

Active member
את המחיר. יש הנעה כפולה למי שרוצה, אבל זה מייקר בהרבה

אז רוב הקונים לא רוצים וגם לא צריכים. גלגל מוקטן זה הסטנדרט אצל רוב היצרנים, בעיקר בגלל החיסכון במשקל והשיפור בנתוני צריכת הדלק (כן, כל שבריר של אחוז קובע). גלגל בגודל רגיל זה אופציה בתוספת מחיר, וכך זה אצל הרבה יצרנים, ולרוב הרוכשים זה ממש לא משנה.
גם מושב נהג חשמלי יש בדגם היקר.
מה זה משנה איזה בורר הילוכים יש? מה יותר טוב? ישר או מדורג?
ואל תקפוץ עם זה שברוסיה הרכב יותר זול, אלא אם יש לך נתונים מדויקים על מבנה התמחור ועל המיסוי בשתי המדינות.
 
על מיסים אני לא מדבר , אבל יש

הבדל משמעותי במחיר של המאזדה 6 לעומת cx5. ברוסיה ה6 יותר זולה ב 30%
מה cx5 . בישראל לא .
אני מוצא את בורר ההילוכים הישר יותר נוח וגם יותר יפה ,
לגבי הcx5 ספציפית , כמה קילו נוספים לא ממש משנים את צריכת הדלק שלו
גם כך הוא חסכוני יותר אפילו מניסן מיקרה . ניסיתי גם לקלקל את צריכת הדלק שלו בעיר אבל לא כל כך הצלחתי .
 

חן 1111

Active member
לא מבין איך התשובה שלך קשורה למה שכתבתי

ואני לא יודע בין איזה דגמים השווית. גם בישראל מזדה 6 2 ליטר הרבה יותר זולה מ-CX5 מדגם 2.5 ליטר 4x4 בגירסה המאובזרת.
כל ק"ג משפיע על צריכת הדלק (ולכן גם על זיהום האוויר). אולי לדעתך זה לא משמעותי אבל לדעת רוב היצרנים כן והם עושים כל מאמץ להוריד משקל מהסיבה הזאת.
ו-CX5 לא יותר חסכונית מניסאן מיקרה. אפילו לא קרובה. תשכח מזה.
 
במקרה של גלגל מוקטן זה היבואן ולא היצרן

כך שזה לא משיקולים טכניים. רק חיסכון בעלויות
לא דומה העמסת cx5 או לנד קרוזר ב20 קילו להעמסת פיקנטו.
דיברתי על מנוע 2000.
אם כי ההפרש בישראל הוא 10000₪ בחול 5000₪
 

enigo

New member
אז מה שאתה אומר זה, שברוסיה דופקים את רוכשי ה-CX5? מסכנים...

ואת התאוריה שלך לגבי החסכנות המופלגת של ה-CX5 כבר שמענו, היא עדיין בולשיט.
 

enigo

New member
מזכיר את הבדיחה על ההיא ששומעת שיש מישהו שנוסע נגד

הכיוון על כביש החוף. מכיוון שהיא יודעת שבעלה בדרך כלל חוזר מהעבודה בשעה הזו, ונוסע על כביש החוף, היא מצלצלת להזהיר אותו שיש איזה משוגע שנוסע נגד כיוון התנועה.
"משוגע אחד?" עונה לה הבעל "כולם כאן נוסעים נגד הכיוון!"
 
מה לעשות וזה קל מאוד לסתור את השטויות שלך

ולהוכיח שעולמך הפוך .
למרבית הפלא יש ל CX5 מתחרים , הם לא משתוים אליו ומנסים אבל בכל זאת הם קיימים, לכן המחיר של ה CX5 הוא מחיר נכון ולא מופקע או מוזל
הגרסאות הבסיסיות הן קרובות מאוד במחיר , מאזדה יונדאי ספורטאז כמעט זהים קשקאי ,קוגה , דומים במחיר ברוסיה .
CX5 עולה גירסא בסיסית 1350000 מאזדה 6 1000000
כך שאתה יכול לחשב בדיוק באחוזים כמה הישראלים פריירים .
בישראל מאזדה 6 הייתה צריכה לעלות 126000ש"ח ביחס ל CX5 עם הנעה כפולה מנוע 2000 .
 

enigo

New member
אתה באמת לא חזק במיוחד בלוגיקה, הא?

כי כל המלל הארוך שהקלדת כאן מחזיר אותנו בדיוק לאותה נקודה - בלי נקודת יחוס חיצונית, משמע דגמים שאינם מתוך הקטגוריות האמורות, אין שום דרך לדעת אם ה-CX5 זול בארץ, או שהמאזדה6 יקרה.
אבל לא נורא, התרגלנו כבר.
 
למעלה