המלצה למכונית "מנהלים", מהעבודה, לנסיעות ארוכות

I Gabe

New member
המלצה למכונית "מנהלים", מהעבודה, לנסיעות ארוכות

הי חברים,
עזרתם לי בעבר ואשמח להיעזר בכם שוב. בשל עבודה חדשה הכרוכה בנסיעות יומיומיות מת"א לירושלים (לפחות עד שתהיה רכבת) ונסיעות מזדמנות לחיפה וב"ש, מחפש מכונית שתהיה נוחה מאד לנסיעות ארוכות. לדברי קצין הרכב, רוב הרכבים בקטגוריה הזאת בהיררכיה הארגונית הם מזדה 6, cx5 או מיניוואנים. אף אחד מאלה לא מוצא חן בעיני. קצין הרכב הציע את המאליבו החדשה שנשמעת טוב אבל אבל אני לא מוצא עליה הרבה כתבות ישראליות. אני מודאג בעיקר מהמנוע הקטן ואיך הוא יתפקד בעליה לירושלים. אשמח לשמוע דעתכם. הדגש הוא על נוחות בנסיעות בינעירוניות ארוכות.

אני יכול גם לבוא בהצעות משלי. לא בטוח שיסכימו אבל אפשר לבקש. אגב, שווי המס מגולם והמגבלה היא רק על ק"מ ולא על דלק ומטבע הדברים גבוהה מאד (50K לשנה). לסיום, יש אפשרות גם לשנמוך לקטגוריה נמוכה יותר שם מככבות קיה פורטה , קורולה וברליניה ששלושתן לא משהו ונראה לי חבל מאד לשנמך.

הצעות? בתודה מראש.
 

מנחםוי23

New member
להלן הצעות שלי

כמובן אם זה מתאפשר.
פז'ו 508
טויוטה קאמרי.
אצלי בעבודה אי אפשר היה לבחור.
 

I Gabe

New member
קצין הרכב פסל את את 508 והסופרב

לדבריו יש עליהן מגבלת ק"מ של 25K בשנה.

אבל תודה.
 
אני כבר 25000 ק"מ על ה cx5

הוא יותר טוב מכל מה שהזכרת כאן . במיוחד בנסיעות ארוכות .
 

enigo

New member
אהמ... בולשיט... אהמ...

ולו רק מהסיבה הפשוטה שהוא הזכיר CX5, ולכן פר הגדרה ה-CX5 לא יכול להיות יותר טוב מכל מה שהוא הזכיר...
מעבר לזה, מאזדה6 נוחה ושקטה יותר בנסיעה בין עירונית, וגם זריזה יותר. כך שהיא עדיפה בבין עירוני.
&nbsp
 
כרגיל אתה מדבר שטויות

קודם כל cx5. יותר מהיר מה 6. בשניה אחת .
Cx5. יותר טוב מכל הבחינות מכל הרכבים שעולים בישראל עד 160000 ₪
ואפילו עד 180000 ₪ ואפילו מכמה שעולים יותר. רק בישראל יש פריירים שמשלמים על ה 6 כמעט כמו cx5 אם הייתי רוצה את ה6 הייתי משלם פחות 30%
 

enigo

New member
בניגוד אליך, יש כאלו שאשכרה השוו בין השניים

אתה יודע, נסעו בזה וגם זה, אחד ליד השני, בדקו תאוצה (נתון התאוצה הרשמי ב-CX5 הוא כנראה טעות - לא מסתדר עם ההספק, ורחוק מאוד מנתונים שנמדדו במציאות), נסעו על כבישים משובשים ובדקו מי יותר נוח, ישבו מלפנים ומאחור וכן הלאה וכן הלאה - בקיצור, בדקו את כל הדברים שמרכיבים רכב.
התוצאה היתה חד-משמעית, חוץ מפוזה, ל-CX5 אין שום יתרון על מאזדה6. סליחה - קוטר הסיבוב שלו קטן יותר.
והיום המאזדה6 היא אפילו לא רכב המנהלים הטוב ביותר בארץ במחיר שלו...
&nbsp
 
קוראים לאנשים שהשוו , אידיט בניה

יש לי cx5. לבת שלי היה מאזדה 6 והיא השביתה מאזדה 3 אחת .
(מעניין שהמפונקת לא הסתפקה ב 6. ועברה ל q5)
Cx5 בפירוש יותר נוח מה6. וגם מהסופרב שהזכירו כאן והוא יותר יקר בהרבה .
נתון היצרן באמת לא כל כך חשוב . לי נראה ש ה cx5 קרוב מאוד לנתון של היצרן , אולי אני אבדוק את זה פעם .
הפוזה של cx5 זה אולי תופס רק בישראל , כאשר לידי בחניה יש טוארג , לנד קרוזר וbmw6. . אז ענין הפוזה לא עובד .
 

enigo

New member
נסעת ב-6 צד לצד עם ה-CX5? אני בטוח שלא

כנראה שגם ההגדרה שלך לנוחות זה כמה נוח לך להכנס.
ביצעת תאוצות צד לצד בין שתי המכוניות? אני בטוח שלא.
על התנהגות כביש אין מה לדבר איתך. מה כישורי הנהיגה שלך כבר הבנו.
בקיצור - חרטטן, כמו תמיד.
וזה מבלי להתייחס לפגם הלוגי הבסיסי בהודעה הראשונה שלך, שטענה בעצם שה-CX5 יותר טוב מה-CX5...
 
פגמים יש רק בתובנות שלך

כנראה לא שמעת על שעון סטופר . רק אהבלים עושים מיאוצי דראג .
ומה לעשות היצרן בדק וה cx5 יותר מהיר מה 6 למרות שהוא שוקל יותר .
אבל זה מענין כיצד בודקים את התאוצה האם מעלים טורים כבר שהרכב עומד
או שמתחילים לנסוע מסל"ד סרק?
 

enigo

New member
נכון, כי מעולם לא היו טעויות בנתוני יצרן...

והיצרן יעשה כל מה שאפשר, במסגרת מה שמותר, כדי להשיג את התוצאה הטובה ביותר. גם עמידה עם גז וברקס לפני היציאה מהמקום, אם זה חוסך עשירית שניה.
 
הבעיה בטיעונך שזה אותו היצרן

תכלס לא ממש בדקתי אבל לפי השוואה לרכב קודם שעשה 13 שניות עם 90 סוסים.
מאזדה לא טועה לגבי cx5
כאמור רכב מעולה ותמורה מעולה לכסף
 

enigo

New member
הנתון של ה-CX5 הוא טעות, כמעט בוודאות

לא מסתדר ששני כלי רכב עם אותו מנוע ותיבת הילוכים, שאחד קל מהשני במאה קילו - ויהיה בינם פער של שניה ומשהו במאוץ למאה, דווקא לטובת הרכב הכבד יותר.
בזמנו גם למאזדה 6 2 ל' היה נתון 0-100 לא ריאלי, והוא הוחלף אחרי זמן קצר. ב-CX5 כנראה פשוט עוד לא שמו לב לטעות, או שזה לא הטריד אף אחד מספיק כדי להתעסק עם זה.
בכל מקרה, גם בהשוואה למכוניות אחרות עם הספק ומשקל דומים, נתון התאוצה הזה לא ריאלי.
אבל למה להתעסק בתאוריה כאשר העניין נבדק, והמאזדה6 הוא זה שמגיע למאה מהר יותר במציאות?
 

enigo

New member
ה-508 זו אופציה טובה, אבל האמת היא שגם אופל אסטרה ברלינה

היא אופציה לא רעה בכלל, בעיקר אם אין לך ילדים (המושב האחורי שם לא מצטיין במרווח). אוטו נינוח מאוד בנסיעה בין עירונית. ואם זה חוסך כסף (וזה אמור לחסוך לא מעט, לדעתי), אז לדעתי זה כדאי יותר.
אבל אם אתה יכול למשוך את העניין קצת, מגיעה אסטרה חדשה תוך שבועיים-שלושה, שלפי הדיווחים מחו"ל אמורה להיות מאוד מרשימה.
לגבי המאליבו - המנוע מסתדר יופי עם עליות, אין לך מה לחשוש. אלא שרמת האבזור שם די מאכזבת ברמת האבזור שהולכת לליסינג.
 

I Gabe

New member
תודה, יש אופציה לנסיעת מבחן

ללכת לסוכנות ולהתחזות לקונה. כבר עשיתי את התרגיל הזה בעבודות קודמות והתכוונתי לעשות את זה בכל מקרה גם הפעם לפני שאני מזמין אבל קודם להחליט מה המועדפת/מועדפות עליי.
 

I Gabe

New member


 

I Gabe

New member
הי enigo, תודה על היעוץ

תשובות: 508 לדברי קצין הרכב לא ניתן לספק לי בגלל הקילומטראז' הגבוה. גמגם משהו על איבוד כיסוי אחריות וכו' אבל לא נשמע משוכנע או משכנע. זה עלה כששאלתי על הסופרב דווקא.
כרגע יש לי מכונית גישור מאזדה 6 שלא מוצאת חן בעיני. גם לא כל כך נוחה כמו שכולם אומרים. מרגישים לא רע פגמים בכביש. אולי בגלל שאני רגיל לצרפתיות אז היא פחות מרשימה אותי. גם לא אוהב את הישיבה הנמוכה.
לגבי שינמוך, רק ציינו בפניי שזה אפשרי אבל לא נכנסתי לפרטים. כמה מזה אפשר להמיר למזומן עדיין לא ברור. ניחוש מושכל שזה יהיה פחות מההפרש האמיתי. למען האמת אין לי צורך אמיתי בכל הגודל הזה של מאזדה 6 ודומיה. יש לי אמנם 3 ילדים אבל כל כך נדיר שנוסעים בהרכב מלא שזה שיקול משני. לגבי האסטרה, אין בעייה למשוך כמה שבועות. נראה לי שיש להם קשר חם עם אופל, דוחף את הברליניה כאילו שהוא סוכן מכירות של אופל. כנראה שהם מקבלים עליה הנחה גדולה.
בעניין המאליבו, האבזור דווקא פחות מטריד אותי. גם כשאני קונה מכניות פרטיות משתדל בד"כ להזמין את הדגם הכי פחות מאובזר. אני רק זוכר שאת הדור הקודם אנשים ממש שנאו. אני שואל את עצמי אם בדור החדש תיקנו את כל הפגמים. בכל זאת אני הולך לבלות בה איזה 3 שעות ביום עם הפקקים שיש עכשיו בכביש מספר 1.
 

© DrorZi

New member
אל תשפוט את המליבו החדשה לפי הקודמת,

לסופרב יש המתנה של כמה חודשים טובים לפי מה שאני יודע
זה אוטו מצויין לדעתי (בטח בליסינג כשאתה פתור מלחשוש מהאמינות שלו) אם אתה יכול להזמין זה עם המנוע 1400, לא?
&nbsp
אם אבזור גם ככה לא חשוב לך שווה לבקש נסיעת מבחן במליבו
 
למעלה