קיה סיד בנזין או טויוטה אוריס בנזין -רכב חדש מסוכנות בלבד
שלום ,
אשמח להתייעץ לפני ההחלטה לרכוש אחד משני הרכבים שבכותרת.
עדיין לא ביצעתי נסיעת מבחן ,אך ראיתי את שני הרכבים מקרוב , כרגע הנטיה לבחור בקיה, ייתכן ואני טועה .
אתחיל בסקירה קצרה -
תא המטען-
שני הרכבים לא מצטיינים כאן לטעמי , תא המטען במיצובישי ספורטבאק יותר נוח, יותר פרקטי ומרווח, לזכותו ידיות להורדת המושבים האחוריים מתוך תא המטען, רצפת הטענה עם שני צדדים -אחד יותר רך ואחד יותר קשיח והרבה תאים נוחים בגדלים שונים.
ליומיום תא המטען בסיד ובאוריס סביר+ עם יתרון קל לאוריס.
מושבים אחוריים-
בסיד אין משענת-אביזר נוח שלדעתי חייב להיות ברכב מודרני
בשני הרכבים אין פתחי אוורור .
בסיד מאחורה יוכלו לשבת 2 מבוגרים בלבד , באוריס יש קצת יותר מקום ,לדעתי ל-3 יהיה מאוד צפוף.
מבחינתי כנהג זה לא קריטי אבל לפעמים יש צורך גם במושב האחורי.
המודל לסביבה נעימה במושב האחורי היא סקודה אוקטביה .
המושבים עצמם יותר נוחים בסיד , הם תומכים יותר בגב ולדעתי לאחר נסיעה ארוכה ,הגב יכאב פחות (אם בכלל) ביציאה מקיה סיד.
סביבת הנהג-את זאת של הסיד אהבתי קצת יותר , המושב בסיד הרבה יותר נוח, האבזור טוב בשני הרכבים, חבל מאוד שקיה נמכרת ללא אבזור בטיחות אקטיבית.
כניסה ויציאה-יתרון קל לקיה סיד.
מנוע +תיבה- כאן האוריס מנצחת על הנייר בזכות מנוע וגיר ידועים ואמינים
בקיה מדובר בתיבה רובוטית ,היות והרכב יבלה רוב הזמן בסביבה עירונית עם הרבה רמזורים ופקקים, לאוריס יש יתרון .
נוחות נסיעה (טרם הרגשתי בעצמי, מדובר במידע שמפורסם ברשת)-הקיה יותר קשיחה גם בעיר ,אוריס משלבת רכות וקשיחות מתלים ומדובר ברכב בין הנוחים בקטגוריה
עיצוב-קיה לוקחת בגדול.
סחירות עתידית -אחזיק ברכב 4 שנים ,לאחר מכן צריך למכור בכמה שפחות הפסד
כאן לטויוטה יש יתרון , גם בשל העובדה שהאוריס פחות נפוצה מאשר הסיד בחברות הליסינג .
אשמח לקרוא מה דעתכם בעניין
תודה
שלום ,
אשמח להתייעץ לפני ההחלטה לרכוש אחד משני הרכבים שבכותרת.
עדיין לא ביצעתי נסיעת מבחן ,אך ראיתי את שני הרכבים מקרוב , כרגע הנטיה לבחור בקיה, ייתכן ואני טועה .
אתחיל בסקירה קצרה -
תא המטען-
שני הרכבים לא מצטיינים כאן לטעמי , תא המטען במיצובישי ספורטבאק יותר נוח, יותר פרקטי ומרווח, לזכותו ידיות להורדת המושבים האחוריים מתוך תא המטען, רצפת הטענה עם שני צדדים -אחד יותר רך ואחד יותר קשיח והרבה תאים נוחים בגדלים שונים.
ליומיום תא המטען בסיד ובאוריס סביר+ עם יתרון קל לאוריס.
מושבים אחוריים-
בסיד אין משענת-אביזר נוח שלדעתי חייב להיות ברכב מודרני
בשני הרכבים אין פתחי אוורור .
בסיד מאחורה יוכלו לשבת 2 מבוגרים בלבד , באוריס יש קצת יותר מקום ,לדעתי ל-3 יהיה מאוד צפוף.
מבחינתי כנהג זה לא קריטי אבל לפעמים יש צורך גם במושב האחורי.
המודל לסביבה נעימה במושב האחורי היא סקודה אוקטביה .
המושבים עצמם יותר נוחים בסיד , הם תומכים יותר בגב ולדעתי לאחר נסיעה ארוכה ,הגב יכאב פחות (אם בכלל) ביציאה מקיה סיד.
סביבת הנהג-את זאת של הסיד אהבתי קצת יותר , המושב בסיד הרבה יותר נוח, האבזור טוב בשני הרכבים, חבל מאוד שקיה נמכרת ללא אבזור בטיחות אקטיבית.
כניסה ויציאה-יתרון קל לקיה סיד.
מנוע +תיבה- כאן האוריס מנצחת על הנייר בזכות מנוע וגיר ידועים ואמינים
בקיה מדובר בתיבה רובוטית ,היות והרכב יבלה רוב הזמן בסביבה עירונית עם הרבה רמזורים ופקקים, לאוריס יש יתרון .
נוחות נסיעה (טרם הרגשתי בעצמי, מדובר במידע שמפורסם ברשת)-הקיה יותר קשיחה גם בעיר ,אוריס משלבת רכות וקשיחות מתלים ומדובר ברכב בין הנוחים בקטגוריה
עיצוב-קיה לוקחת בגדול.
סחירות עתידית -אחזיק ברכב 4 שנים ,לאחר מכן צריך למכור בכמה שפחות הפסד
כאן לטויוטה יש יתרון , גם בשל העובדה שהאוריס פחות נפוצה מאשר הסיד בחברות הליסינג .
אשמח לקרוא מה דעתכם בעניין
תודה