לפני תקופה קצרה מישהו פה מהמנהלים ...

דנידן8

New member
לפני תקופה קצרה מישהו פה מהמנהלים ...

מהמנהלים ציין שניסן לחלוטין לא מזהירים ,,
אך יש טעות פטאלית ,קולוסלית ,
ניסאן במיוחד הדגמים החדשים של האלטימה והמקסימה , הם מכוניות יוצאות מהכלל מבחינת שילדה מנוע ביצועים ובגדול כל מה שהרכבים נותנים ,
המקסימה החדשה חוטפת ביקורות משובחות מכל מקום בעולם לגבי רוב הפרמטרים ,, הגרסה הבכירה 3.5 v6
300 כס מ--- 0 -100 כ 6 -6.1 שניות שזה בהחלט מעולה לבהמה כזאת ,
מבחינת כל הפרמטרים כולל עיצוב חיצוני ,הרכב נהדר ובהחלט שיחקו אותה חזק מאוד עם הדגמים האלה ,,,
https://www.youtube.com/watch?v=66a1qtVqaTc

https://www.youtube.com/watch?v=wye-p3QM8lc
 

חן 1111

Active member
נדמה לי שדיברו על דגם מסוים של ניסאן

לא על ניסאן כחברה, ולא על הדגמים שאתה הזכרת.
 

enigo

New member
ואני גם לא מנהל...

אבל מה זה משנה? הוא מדבר על דגם שלא נמצא בארץ, נשפט לפי מחיר ומפרט במקום אחר, בסטנדרטים של מקום אחר...
הרי אם רוצים אפשר למצוא ביקורות מתלהבות כמעט לכל דגם בעולם. אז מה? בעולם היום יש כל כך הרבה בלוגרים, אתרים ומעלי סרטונים ליוטיוב, שבטח אם היו מחזירים היום ליצור את הכרמל דוכס עדיין היה מי שהיה מעלה עליה סרטון מתלהב - בעיקר אם כמו הסרטון שהובא כן, המפיק של הסרטון היה עובד עם סוכנות של היצרן/יבואן...
ולגבי הביצועים - 6 ש' זה נתון מכובד ונחמד ללא ספק, אבל:
א. זה לא מה שהופך אוטו לטוב
ב. זה הנתון המקובל בקטגוריה הזו בארה"ב.
&nbsp
אבל בואו נחזור רגע למה שרלוונטי אלינו. אז מה יש לנו בארץ?
מיקרה - מנוע לא מרשים ורועד, פלסטיקה זולה, מרחב בינוני. אבל זולה מאוד.
אלמרה - מכונית סבירה, לא בולטת בכלום, לא ממש נופלת בכלום - אבל מכוערת רצח.
נוט - חלשה, לא נוחה, גימור זול, ובתור בונוס - יקרה יחסית לקטגוריה. נמכרת בארץ כבר שנה ומשהו, ונדמה לי שראיתי עד היום שתיים על הכביש. זה אומר הכל.
ג'וק - עיצוב מקורי ומגניב (לדעתי), צפופה בטירוף, נוקשה, ביצועים בינוניים מינוס, איכות פלסטיקה מבעסת (במיוחד ביחס לעיצוב).
קשקאי - לא, באמת - 115 כ"ס? אתם לא רציניים...
X טרייל - לא מכיר עדיין, אבל עם 130 כ"ס נשמע שסינדרום הקשקאי חוזר. אבל דיזל, לך תדע, אולי יסחוב בסדר.
אלטימה - נוחה, מרווחת, חסכונית, ריפוד של אלמרה מלפני עשר שנים, גימור זול בכל מיני פינות שמזכיר שבארה"ב זו מכונית עממית. לא מכונית רעה, אבל יש טובות ממנה במחיר זול יותר.
מקסימה (דור קודם)- לא מכיר טוב מספיק, אבל במחיר שלה, ובהתחשב בעובדה שזו בעצם אלטימה משודרגת, היא צריכה להחביא בשרוול וואחד אס כדי להחשב לטוב.
370Z - נו, טוב. אחת טובה יש להם. גם כאן אפשר לטעון שיש לה יותר מדי חסרונות בתחום הפרקטי מכדי שתחשב טובה, אבל לדעתי במכונית כזו זו פשרה מתקבלת על הדעת.
וכמובן ה-GT-R, אבל זו לא חוכמה, וגם לא ממש רלבנטי לדיון. זה חלום.
אז כן, אני עדיין עומד מאחורי האמירה שלי שאין לניסאן מכוניות טובות בארץ. יש כמה סבירות - אפילו כמה שיכולות להיות קניה הגיונית - אבל זה לא אותו דבר.
&nbsp
 

דנידן8

New member
נכון אלמרה וכאלה לא משהו ,,,,

אבל המקסימה הגרסה החזקה וגם הגרסה של ה 2.5 אם אינני טועה בהחלט רכבים מרשימים .ודרך אגב ה 3.5 ניתנת לקניה עם ה 300 כס למי שרוצה ,,,ראיתי אחת כזו או שנה שנתיים קודם ,,אבל ניתנים לקניה ,יש את האלוימה עם כ 270 כס ואת המקסימה עם 300כס

לחלוטין בארץ
http://www.cartube.co.il/חדשות-רכב/2016-ניסאן-מקסימה-החדשה-מרהיבה-מכל-הזוויות
 

enigo

New member
המקסימה שיש בארץ היא מדור קודם. לא מה שיש בסרטון

אפשר גם לקנות אימפלה עם 305 כ"ס, אז מה? האם זה הופך את האוטו לטוב?
לא נעים להגיד, אבל נראה שעולמך המוטורי מתמצה ברמת המפרט - כמה סוסים, איזה אבזור וכו'.
בחייאת, החיים הם לא אפס למאה, ולא נתון הספק ומומנט. שברולט מאליבו היוצאת היא דוגמא נהדרת לכך - המון כח (258 כ"ס, אם אני זוכר נכון), נתון תאוצה של מכונית ספורט - אבל התנהגות ונוחות מחורבנים. היא היתה כל כך לא מוצלחת, ש-GM עשו לה מתיחת פנים מאסיבית מאוד, מהר מאוד - ואז הזדרזו להחליף אותה הרבה לפני הלו"ז המקובל.
נראה לי שאתה עושה עוד טעות - שופט מכוניות לפי המכוניות שאתה מכיר, במקום להשוות אותן למכוניות המקבילות. מה שמעניין הוא לא איך המקסימה לעומת האלמרה, אלא איך המקסימה מול המאליבו/קאמרי ושאר מקבילותיה.
 

דנידן8

New member
ראיתי כרגע וגם אצל אחד ממנהלי רשת הילוך שישי

את המקסימה ,כן זה לא זאת ממש ,היא עם 290 כס מנוע 3.5 ומראה יותר פשוט ,ופחות מתוחכמת כנראה ..

 

enigo

New member
כשהיא תגיע, ויהיה מפרט מקומי ומחיר מקומי - נדבר

עד אז, אין לזה משמעות מבחינת השוק בארץ.
אבל אם אתה רוצה להתלהב, אתה יכול בינתיים להציץ לכיוון הסופרב הבכירה. 280 כ"ס, 5.8 ש' למאה, רשימת אבזור באורך הגלות - וגם נוחות והתנהגות כביש ברמה טובה.
 
מה הקשר שלך לניסן ? ה TENA ופאטפיינדר

היחידים שראויים להתיחסות אם כי בשניהם לא נסעתי
הגודל והעיצוב שלהם ראויים להתיחסות
הקשקאי - נסעתי בו הוא מצויין אבל הוא רק מכונית משפחתית עם מרווח גחון יותר גדול .
הג'וק - יותר זול מהקשקאי - נועד לאנשים שרק נוסעים ברכב ולא מעבר לזה ויש להם תיק יד לכל היותר , אפילו לרמי לוי קשה לנסוע איתו . נמכר די הרבה משום מה . מכוער ברמות . העיקר שהוא עם גלגלים גדולים .
את ה XTRIL הרסו עם העיצוב החדש , לישן היה אופי וזיהוי, מיד יודעים שזה
XTRIL , לחדש צריך להסתכל על השם בכדי לראות באם זה טרנו או XTRIL
יש הרבה מאוד מהישן על הכביש , החדש מעט מאוד .
גם הטרנו החדש איבד את היחודיות העיצובית שלו וגם את הגודל שלו, אם כי לא את המחיר המופרז כעת .
טידה - סתם מיותרת ללא אופי או מיתוג , לא ברור לי למה לקנות דווקא אותה
אני כמעט ולא רואה אותה על הכביש .
לפטרול יש מתחרים קשים באותו המחיר , אינפיניטי ולקסוס שאותם רואים הרבה
על הכביש ולא את הפטרול , דווקא לפטרול הישן שהוא הרבה יותר קטן מהחדש יש נוכחות בכביש אם כי לא במספרים ראויים .
באולם תצוגה הציגו את השילדה העירומה של ניסן , בניגוד לאולמות אחרים .
לא ברור לי למה הם מתגאים בה .
כאשר רציתי להחליף רכב, חבר שלי שהוא מכונאי לא המליץ על ניסן בגלל בעיות במנועים שהוא נתקל בהן .
 

דנידן8

New member
אין שום קשר ,אני בכלל חובב סובארו

פשוט נראה לי רכב איכותי מרשים חזק גדול מרווח בנוי הייטב
 
מנוע 3.5 זה צעצוע . באם אני לא יכול להכנס לצילינדר

זה לא נחשב מנוע חזק , לא חייב להיות הצילינדר בלבד
אפשר גם להכנס לאגזוז בכדי לנקות אותו .
 

enigo

New member
רכב שלא ראית במציאות - ויש לך דעה על איכות הבניה שלו? יפה...

 

דיברגנט חדש

Well-known member
מצרף לך את תגובתי בנושא שהבאתי את תמיהתי בזלזול בניסאן

למרות היותה במקום הראשון בסקר האמינות.

אגב, בתגובתי תוכל למצוא קישורים לכל התגובות שהיו בנושא שקשורים לשרשור ולקודמו.
 

enigo

New member
והתשובה עדיין אותה תשובה. אתה חושב שאני טועה לגבי אחת

המכוניות שמשווקות בארץ? תפדאל - תביע דעה אחרת, מנומקת, ויהיה אפשר להתחיל דיון. להגיד "אבל היא אמינה", פשוט לא קשור לדיון הזה.
 
למעלה