מחפש מישהו ששיפר את הרכב שלו ומוכן לכתוב על זה

מחפש מישהו ששיפר את הרכב שלו ומוכן לכתוב על זה

אני מקים אתר רכב ישראלי ומעוניין להעשיר את האתר עם כתבות על שיפורי רכב. אם יש מישהו שמוכן לכתוב כתבה עם תמונות של הרכב שלו ומה הוא שיפר את הרכב, או לשלוח לי את המידע ואני אכתוב, יותר מאשמח.

בלי קשר, אם יש כתבי רכב חובבים חדשים שמעוניינים לכתוב כתבות בנושא רכבים אתם יותר ממוזמנים.
האתר הוא: [URL]http://www.higear.co.il[/URL]

אמיר

 

enigo

New member
אתה מודע לזה שאתה עלול להכניס את הכותבים לצרות, כן?

היו כבר לא מעט מקרים של מכוניות משופרות שארבו להן אחרי כתבות. אומנם כנראה שאין לך כרגע חשיפה ברמה של המדיות הגדולות, אבל עדיין. שיפורים הם לא חוקיים בארץ, וכתבה כזו היא בערך כמו כתבה "איך גנבתי אייפון6 מהחנות" - עם תמונות...
 
המטרה היא לכתוב כתבה על שיפורי רכב

אין לי שום כוונה להכניס את הכותבים לצרות. הכותב יוכל לשלוט על מה שהוא מפרסם.אין צורך להזכיר שמות, או לצלם תמונות שיכולות לרמז על בעל הרכב - רק לכתוב על שיפורי רכב. יש לא מעט פורומים היום שמדברים על זה די בחופשיות.
מעבר לזה שאישית זה די מרגיז אותי ששיפורי רכב אינם חוקיים בישראל וגם שהספורט המוטורי בישראל כמעט ולא קיים! בכל מקרה כמו שכתבתי, אשמח לכתבות בכל נושא שקשור לרכב ושהכותב מרגיש בנוח לפרסם.
 

enigo

New member
ואותי מעצבן שאסור לקחת מחנויות דברים בלי לשלם!

זה לא משנה את העובדה שזה לא חוקי. ולפרסם כתבה על השיפור זה קצת להשתין מהמקפצה. השאלה אם הכותבים שיתנדבו לכתוב לך בהתלהבות על המכונית המשופרת שלהם, מודעים לחוק ולצרות שהם עלולים להכניס את עצמם אליהן. למשל החרמת הרכב. שוב - אלו דברים שקרו.
 
תחרויות רכב בארץ גם לא חוקי!הוט רודס, קסטום, ראלי - לא חוקי!

זה עדיין אומר שאסור לדבר על זה? כל העולם התקדם ורק אנחנו תקועים בשנות ה - 20. להסב את תשומת לבך ואני מצטט: "חלום הפורום הוא מסלול ברמה בינלאומית בארץ הקודש, כזה שאפשר לשלם ולעלות עליו עם הרכב הפרטי". אני בטוח שלא התכוונו לעשות הקפה עם פורד פוקוס 1.6 מ 0-100 ב 20 שניות. חומר למחשבה...
 

enigo

New member
אני מקווה שאתה מתכנן לדייק יותר בחומר שאתה מעלה לאתר מאשר

בטענות שאתה כותב כאן בפורום. כי מה שאמרת הוא:
1. לא נכון עובדתית.
2. מערבב תחומים לא קשורים.
&nbsp
ואפרט - ספורט מוטורי חוקי בארץ. מרוצים נערכים בצורה רשמית, עם אבטחה משטרתית. שרת הספורט חנכה לא מזמן מסלול מוטוקרוס בווינגייט. כמה יותר רשמי וחוקי מזה יכול ספורט מוטורי להיות? האם המצב אידיאלי? לא, בהחלט לא. האם יש יותר מדי בירוקרטיה? הרבה הרבה יותר מדי. אבל הספורט חוקי.
לגבי הסעיף השני - מה הקשר בין קסטום לספורט מוטורי? אם יש משהו שהוא הקצה השני של הספקטרום מספורט מוטורי, אלו אופנועי קסטום.
&nbsp
ועוד דבר לסיום - לדבר מותר, כמעט, על הכל. מותר לי לדבר על גניבת אייפון 6S. מותר לי לדבר על זה שהייתי רוצה לבנות בית בשדה פתוח בלי לבקש רשות מאף אחד. אבל אתה לא מציע לאנשים לדבר על ספורט מוטורי. אתה מציע לאנשים לכתוב על שיפורים שהם עשו - עשו! - ברכב שלהם בצורה לא חוקית. אני מקווה שההבדל בין "לדבר" לבין "לעשות" ברור לך.
&nbsp
ובנימה אישית - כמי שיצא לו לנהוג בכמה מכוניות כאלו, ולראות איך נוסעות הרבה מאוד אחרות, הרבה מהן אכן מסוכנות לסביבה, כי הן שופרו בצורה חובבנית, בלי שום שכל ישר וחוש אחריות בסיסי. כך שהאיסור על שיפורים הוא לא לגמרי תלוש מהמציאות. זה שאין בארץ מסלול המאפשר לאשר שיפורי רכב בצורה מסודרת - זו בהחלט בעיה שצריך לטפל בה. אבל זה לא קשור לדיון הזה.
 
במקום להבין את כוונתי אתה נתפס על דברים שוליים

1) תזכיר לי מתי היה הראלי האחרון בישראל? וכמה אירועי ראלי יש בשנה? בקושי פעם בשנה במקרה הטוב. לקרוא לזה ראלי בישראל זאת בדיחה!
2) קסטום יש גם ברכבים ולא רק באופנועים. לדוגמה לשדרג למנוע אחר ברכב קיים - אסור.
3) מה הקשר לגניבת אייפון 6? איך אתה משווה בכלל? רק בישראל, שיפור רכבים מתחבר לערסים שמשדרגים איזה איביזה 2000.
4) איך יצא לך לנהוג במכוניות כאלה אם זה לא חוקי? אתה לא צריך לענות.. אבל לספר על זה מותר לך.
 

enigo

New member
במקום להבין שעריכת אתר שונה מכתיבה באיזה פורום

ואתה מחוייב לסטנדרטים אחרים של דיוק ובדיקת העובדות, אתה מתעקש להמשיך לחשוב שאתה צודק רק כי אתה רוצה להיות צודק.
לקסטום יש משמעות אחת בהקשר המוטורי - אופנועי קסטום. אפילו שרובם בכלל לא באמת "מותאמים אישית" היום. כלים משופרים הם כלים משופרים. וכן, לשים מנוע של רכב אחד ברכב אחר, בלי לבדוק איך זה משפיע על חלוקת המשקל, והאם השלדה, הבלמים והמתלים מסוגלים להתמודד עם השינוי - זו בעיה.
מה הקשר בין גניבת אייפון 6 לערסים עם איביזה? איבדת אותי כאן לחלוטין.
יצא לי לעשות הרבה דברים לא חוקיים בחיים. כולל לנהוג בכלי רכב בבניה עצמית. וכן, זה שאני מצהיר על זה עלול עקרונית להכניס אותי לצרות. אבל עד היום אני לא מכיר אף מקרה של מישהו שנשפט במקרה כזה - אבל אני כן מכיר אנשים שגרטו להם את המכונית המשופרת אחרי שהיא נחשפה בכתבה.
&nbsp
אגב, גם אם יש מרוץ ראלי אחד בשנה - זה מספיק כדי להוכיח שספורט מוטורי כן חוקי במדינה. ויוצא שאתה סותר את הטענה הקודמת שלך.
בקיצור, אני אומר שוב - ללהג בפורום אפשר חופשי. אף אחד לא דורש מאיזה גולש אנונימי אפילו רמת דיוק בסיסית. עורך של אתר רכב זה כבר משהו אחר - אם אתה באמת רוצה לעשות את המעבר הזה, אתה צריך לשנות גם את הסטנדרטים שלך בכל הנוגע למה שאתה כותב.
 
זה יראה לך לא קשור, אבל זה קשור,ישראל היא לא ממש דמוקרטיה

אמיתית , לא אכנס לתחום הפוליטי יותר מידי רק אומר שאין ייצוג ממשי
לרצון הבוחר , הבוחר לא בוחר את חברי הכנסת באופן ישיר .
לכן לאחר ההצבעה אין לו שום השפעה עליהם . ( כמה וכמה ראשי ממשלה ביצעו מהלכים המנוגדים לדרכם ערב הבחירות )
תסתכל על תחום הבניה דיקטטורה למהדרין , אין להזיז חלוק אבן ללא אישור ,
אם מצאו על אדמתך עתיקות, אתה תשלם על החפירות מאות אלפי שקלים, למרות שהקרקע היא של הממשלה וגם העתיקות .
תחום הרכב לא שונה מתחום הבניה , דיקטטורה סופר . אפילו בדיקטטורות רציניות המכבדות את עצמן , מותר לבצע שינויים ברכב ולאחר מכן להוציא מסמכים נדרשים. אין לייבא ללא אישור , אין לשנות כלום ברכב ללא אישור ועם אישור . מסלול החלום של הפורום תקוע כנראה בדיקטטורה החרדית שלא רואה בעין יפה חילול שבת המוני .
 

enigo

New member
היכולת שלך לטעון טענה ולהפריך אותה כבר באותה הודעה פשוט

מקסימה אותי כל פעם מחדש.
בפתיחת ההודעה אתה טוען שזה שאסור לשפר מכוניות בישראל זו הוכחה שישראל היא אינה דמוקרטיה - ואז מסכם באמירה שגם בדיקטטורות אפשר לשפר מכוניות. ובכלל לא שם לב ששתי האמירות הללו סותרות אחת את השניה. פשוט נהדר! כשאתה ממוקד ברצון לנגח דברים (בדרך כלל את ישראל, אבל לא רק), אתה פשוט לא רואה שום דבר אחר...
אגב, בשוויץ, מדינה דמוקרטית לעילא למיטב ידיעתי, ספורט מוטורי אסור לחלוטין - גם כן למיטב ידיעתי. איך זה מסתדר עם התאוריה שלך?
איך מסתדרת עם התאוריה שלך העובדה שיש שונות גדולה מאוד בין מה שמתירות מדינות בעולם בתחום שיפור הרכב? בחלקן כמעט הכל מותר, באחרות רק מעט מאוד - וזה בלי שום קורלציה ברורה לשיטת הממשל?
 
אתה כנראה אוהב סלט וגם עושה אותו טוב

אמרתי שישראל היא לא ממש דמוקרטיה אמיתית
לרצון הבוחר אין משקל כמו שצריך להיות .חוץ מבחירה בימין או שמאל הוא לא קובע הרבה .( בכמה מקרים הוא בחר ימין וקיבל תוצאות של שמאל .)
בתחום הרכב ישראל היא דיקטטורה וגם בתחום הבניה , זה בכלל לא ניגוח אלא תיאור המצב . דרך אגב זה לא אסון גדול או לא חיסרון גדול , אפשר בהחלט לחיות חיים טובים ללא דמוקרטיה בתחומים הללו .
הבאתי דוגמא שדיקטטורות יכולות להיות דמוקרטיות בתחומי הרכב אני מתיחס רק לשיפורי רכב , ספורט מוטורי לדעתי זה שיעמום לצופה, שזה אני .
ובתחום הבניה .
זה שיש דמוקרטיות אחרות שהן דיקטטורות בתחום הרכב , שיהיה .
זה לא משנה את העובדה שישראל היא דיקטטורה בכמה תחומים .
שוב זה לא ניגוח ולא מינוס משמעותי , אז כמה משוגעים לדבר לא יוכלו לעשות מירוצי דראג , או סתם לשים מנוע מפלצתי על ניסן מיקרה
לא נעים אבל לא נורא .
אז אי אפשר לייבא רכב סיני זול, כי הוא לא עומד בסטנדרטים
ובדיקטטורה גדולה כמו רוסיה כן אפשר . לא נורא אפשר לחיות עם זה .

אפשר היה להאמין לשילטונות שהם עושים כל זאת בכדי לשמור על חיי המשתמשים בכבישים , אילו השילטונות היו דואגים לאכיפה של עבירות משמעותיות הרבה יותר מעבירות של מהירות והתרכזות בהצבת מצלמות
 

enigo

New member
ושוב אתה עושה את זה...

טענת הפתיחה שלך היתה שמה שקורה בתחום השיפורים והספורט המוטורי נובע מזה שישראל היא לא דמוקרטיה. ואז - עכשיו כבר פעם שניה - אתה אומר שבעצם דיקטטורות כן יכולות להרשות שיפורים ברכב וספורט מוטורי.
זאת אומרת, שבעצמך אתה מוכיח שהטענה הראשונית שלך - שתחום הרכב מושפע מהמבנה הפוליטי - לא נכונה.
אז הבנו, אתה לא אוהב את ישראל, השלטון בישראל חרא וכל הבלה בלה. אבל בחייאת, איך זה קשור לדיון הזה?
 

enigo

New member
זה אולי לא מה שהתכוונת להגיד - אבל זה בדיוק מה שכתבת

 

enigo

New member
מכיוון שאני התייחסתי בדיוק למה שכתבת, זו כנראה אופציה ב'.

 
למעלה