אני בהלם אני המומה
(דוח המבקר על מצלמות)

enigo

New member
הבלוף הזה כבר נחשף ב"אוטו" לפני כמעט שנה

בסדרה של שלוש כתבות על מחקר שהרשות לבטיחות בדרכים הזמינה מצוות חוקרים באוניברסיטת בן גוריון בעלות של מליון שקלים. למרות שהם נורא נורא רצו וניסו - הם לא הצליחו להראות שהמצלמות עוזרות במשהו. אז מה היתה ההמלצה? לפרוש עוד מצלמות כדי שיהיו עוד נתונים (וסיבה לבקש תקציב לעוד מחקר...).
למי שיש קצת סבלנות לקרוא לעומק כמה העסק רקוב, הנה הלינק לכתבה הראשונה (ויש שם קישורים לשאר):
[URL]http://www.auto.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%94-32278-%D7%9E%D7%94%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%90%D7%9B%D7%99%D7%A4%D7%94-%D7%9E%D7%A6%D7%9C%D7%9E%D7%95%D7%AA-%D7%95%D7%90%D7%9E%D7%95%D7%A0%D7%94-%D7%97.aspx[/URL]
 

The S t i g

New member
זה רק חלק ממה שהמבקר מדבר עליו

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001106019#fromelement=hp_firstarticle
(חלק ב)
דוחות של שוטרים שנעלמים באופן תמוהה או לא מטופלים (ואווו, תגלית השנה)
והמבקר גם חושף את כיווני המהירות הגבוהים שהמצלמות מכוונות אליהם ועוד
אבל כמו שממשיכים לבחור פה בביבי ימשיכו להשתמש במצלמות האלה.
 

enigo

New member
דווקא זה שהן מכוונות למהירות גבוהה זה סבבה

אבל גם זה ידוע מזמן. במצלמה הראשונה שניסו, כיוונו אותה לצלם כל רכב שעובר את המהירות המותרת בעשרה קמ"ש - והמרכז קרס...
אם כבר, זה דבר שיש בו היגיון. במקום לרדוף את כל אלו שנוסעים 111 על כביש בין עירוני פתוח ורחב, לתת דוחות רק למי שבאמת מגזים.
 

enigo

New member
אני מנחש שזה פשוט המספר הגבוה ביותר האפשרי

כשהמשמעות הריאלית היא שפשוט החליטו "לכבות" אותה.
בקיצור, המשטרה מודה - לא בפה מלא, אבל במעשים - שהמצלמות הללו הן כשלון.
מי שמופתע - שירים יד!
 
המצלמות מוצלחות מאוד , המשטרה היא הכישלון .

וטוב שכך . כי אכיפת מהירות זה לא לעשות עבודת שיטור אמיתית שנחוצה מאוד .
המשטרה או מי שצריך להפיק ולשפוט את הדו"חות לא עומד בעומס הדו"חות שהמצלמות מנפיקות, לכן ביטלו עשרות אלפי דו"חות והעלו את רף המהירות של המצלמות .
חלם זה בקטנה לעומת מה שהולך כאן .
 
למעלה