אוויר בפיקאנטו

prizman

New member
הדוגמא שלך שגויה כמובן

וטוב שלא סיפרת לי על משחק "ריכוז".
אם הפרות=חמצן הרי שה 100 דונם=אוויר.
כדי להגיע לריכוז של החמצן באוור הגלגל אתה צריך לקפל את ה 100 דונם לתוך דונם אחד וכך הריכוז ישאר זהה.
זו עדיין אותה פיזיקה.
גם בקשר לריכוז המולקולות אתה טועה. אם יהיה רק חמצן טהור גם לא תהיה בעירה. זה נושא שונה לגמרי שנקרא תחום בעירה.
לגבי נושא ההתפשטות כתבתי את זה ככיוון, אין לי שמץ של מושג בזה וגם לא ידוע לי מי ממלא צמיגים בחנקן. צריך כנראה לשאול
אותו מדוע.
 

enigo

New member
אם תזרים חמצן טהור על גחלים לא תהיה בערה?

הבנתי....
הקיץ בתאילנד כנראה באמת קשה השנה, אבל בעוד שאני מזדהה עם סבלך - אני מעדיף שתפרוק את זה על מישהו אחר. זה פשוט הופך להיות מביך. מבחינתך.
 

prizman

New member
אז גם בתאילנד אתה לא מבין? טוב לדעת.

לגמרי במקרה עכשיו שיא העונה הקרה.
אני מבין שהיה נוח לך לצטט עד היום רבע משפט שקראת בויקיפדיה וכולם חשבו שאתה נורא חכם
ופתאום כשמסתבר שהעולם מתנהל אחרת ממה שחשבת זה גורם לך לטראומה.
אל יאוש. אתה עוד צעיר, לא מאוחר להתחיל ללמוד.
 

prizman

New member
וסליחה שהייתי שוב קטנוני

ובילבלתי אותך עם עובדות.
כשתיבחר לכנסת ויש לך סיכוי לא רע לזה כי את התנאי ההכרחי של פיזור דיסאינפורמציה אתה ממלא בקלות,
תוכל להגיש הצעת חוק נגד הצגת עובדות. יהיו לך הרבה תומכים.
 

enigo

New member
אז הקור דופק לך את הראש? נו, אז אפילו אין לך את ההנחה הזו

 

enigo

New member
אני תמיד יכול פשוט לעקוב אחריך

נגיד לטעון שבסביבה של חמצן טהור לא תהיה בעירה. או להתעקש לא להבין מה ההבדל בין "ריכוז ליחידת נפח" ל"ריכוז אחוזי".
או למשל להגיד שמידע לגבי שכיחות תקלות ברכב לא קשור לאמינות שלו.
בקיצור - יש לי עוד דרך ארוכה עד לתחתיות שהגדרת כאן רק בימים האחרונים.
אז לא יודע מה בדיוק גורם למחזורי ההתנהגות האלו אצלך, אבל עשה לכולנו טובה - עשה את זה במקום אחר.
 

prizman

New member
מציע שאתה תהיה במקום אחר-כזה שלומדים בו ולא מקשקשים.

 

enigo

New member
כן כן... חמצן טהור לא מאפשר בעירה - ואני מקשקש

יאללה, שיהיה לך יום טוב. העסק עבר ממביך עבורך לסתם משעמם. אני פרשתי.
 

enigo

New member


 

חן 1111

Active member
אני לא מאמין בזה. הטיעון היחיד הסביר שאני מכיר לשימוש בחנקן

הוא שהוא מונע חימצון וכך מאריך את חיי הגומי.
ייתכן שבטווח הארוך, בגלל מניעת חמצון הגומי, באמת יהיו פחות דליפות אוויר, אבל נראה לי שזה זניח.
 

enigo

New member
אתה מכיר הרבה אנשים שנאלצו להחליף צמיג בגלל נזקי חמצון

לחלק הפנימי? אני לא, אז כנראה שגם הטיעון הזה לא ממש תופס.
 

enigo

New member
קישור ממי שדוחפים את כל נושא החנקן בארץ?

הם אלו שמנסים למתג את העניין כאיזה שהוא יתרון של הפנצ'ריות שלהם. סלח לי אם אפילו לא אכנס ללינק...
 

חן 1111

Active member
קשה לדעת. קרה לי שהחלפתי צמיגים כי הם התייבשו כל כך

שהתחיל לדלוף אוויר דרך הדופן בלי שום חור או פנצ'ר. אז ייתכן שעם חנקן זה היה קורה מאוחר יותר. אני מסכים שזה לא משמעותי.
 

enigo

New member
אין לי כמובן נתונים בנושא, אבל אני נוטה להניח שקרני השמש

הרבה יותר הרסניות בהקשר הזה מאשר מולקולות החמצן בצמיג.
 
למעלה