ידני, חסכוני ואמין עד 30 אלף ש"ח

bnayal

New member
ידני, חסכוני ואמין עד 30 אלף ש"ח

היי,

אשמח להמלצה לרכב ידני שהדגשים הם חסכון בדלק, אמינות ובטיחות.
לנסיעות קצרות יחסית, בעיקר מחוץ לעיר.
חשבתי על פיאט פנדה אבל בתקציב הזה נראה שאני אצליח למצוא רק מהדגם הישן והלא בטיחותי. ה107 הרגישה לי יותר מידי כמו צעצוע (ואני גבוה יחסית, 1.90).

עוד הצעות בתקציב הזה?

תודה!
בניה
 

ChinaPrise

New member
רכב גיר ידני עד 30 אלף

יש לך כך:
סוזוקי אלטו 2010
פיאט פנדה 2005-2009
פיאט פונטו גרנדה 2008-2011
היתי הולך על הפיאט פונטו גרנדה 2011
קרא מפרט
[URL]http://www.mehiron.co.il/מחירון-2356-פיאט-פונטו-גרנדה-1300-ידני-2011[/URL]

 

enigo

New member
פשש... חתיכת נביא יש לנו כאן!

אתה מוכן לחתום על גרף ירידת הערך שאתה מציג כאן? וגם ההוצאה על הדלק, אני מבין שזה קבוע, בלי קשר לנסועה?
ואם טעיתי והמקור לכל הגרפים והמידע הם לא אתה, אלא אתר כלשהו - אז דרכך אליהם.
&nbsp
 

bnayal

New member
פג'ו 107 - מתי מחליפים טיימינג?

ראיתי כמו רכבים שנת 2011-12 במחיר מתאים עם 60-70 אלף ק"מ. מתי אמור להתבצע להם טיימינג? מה לבדוק עם המוכרים? איזה עוד טיפול גדול צריך לעשות?
&nbsp
תודה!
 

enigo

New member
מה יותר חשוב - בטיחות או חסכון בדלק?

אם בטיחות, לך על הגרנדה-פונטו שהציעו כאן, או קליאו ידנית. ואם פיאסטה ידנית נכנסת לתקציב - גם הולך (אבל בדוק שתנוחת הנהיגה נוחה לך, אי אפשר לכוון את גובה המושב).
כולם יתנו לך צריכה ריאלית של בין 1:14 ל-1:16 (אלא אם אתה מבלה רק בתוך העיר או רק משייט מחוץ לעיר).
אם צריכת הדלק יותר קריטית - אז אחת מהטריו היפנו-צרפתי - 107/C1/אייגו היא אפשרות טובה. אבל קח בחשבון שההבדל בצריכת הדלק לא יהיה אדיר - 1:17-1:18 זה התחום הריאלי מניסיון של מספר חברים.
 

bnayal

New member
תודה
ומבחינת מחירי טיפולים,

יש בעיה לטפל בפג'ו 107 לא במורשה יבואן? או שהוא יהיה רגיש כמו שאומרים על פיאט?
&nbsp
לא נראה לי שאעדיף רכב ישן (ג'אז שתכנס בתקציב) לעומת רכב 2011-12 קצת יותר קטן. הנסיעות יהיו קצרות מאוד בעיקרן (אלא אם ממש נאהב את הרכב ונעבור אליו גם בנסיעות היותר ארוכות במקום הסיריון
).
 

enigo

New member
שום רגישות. באותה מידה אתה יכול לטפל בו במוסך טויוטה

אותה מכניקה בדיוק.
בגדול, אם המוסכניק לא אדיוט (ברמה של לא לשים פלאגים נכונים), אין בעיה לעשות טיפולים שוטפים בכל מוסך. אלו טיפולים פשוטים מאוד, שלא צריך להיות גאון כדי לעשות.
 

bnayal

New member
תודה. איפה אפשר למצוא רשימת טיפול נדרשים ל107?

לדוגמא מתי אמור להתבצע טיימינג, כדי לבדוק שהרכב טופל בזמן (60k ק"מ \ 3 שנים?)
 

enigo

New member
בדרך כלל בספר רכב יש את הנתון הזה

אם לא, היבואן אמור לספק מידע כזה (אם כי מניסיון הם משום מה גוררים רגליים בנושא לא פעם).
 

em28

Well-known member
גבוה ? ידני וחסכוני ? אולי הונדה ג'אז ?

יותר מרווחת מהמכוניות שהוצעו עד כה.
יותר יקרה בצורה משצעותית, מה שאומר שתצטרך להסתפק ברכב בן 8-9.
אבל מדובר ברכב מאוד חסכוני, אמין בגרסאות הידניות ומרווח מאד.
לצד השלילה: מחיר רכישה וחלפים גבוה.
&nbsp
 

enigo

New member
ואז עולה השאלה, מה יותר אמין - הונדה בת 9 או פיג'ו בת ארבע?

(שהיא בכלל יפנית)
יודע מה, גרנדה-פונטו בת חמש מול ג'אז בת תשע - אני לא בטוח מי תהיה יותר אמינה. אבל אני בטוח מי תהיה יותר בטוחה.
 

em28

Well-known member
נכון, מצד שני הג'אז הרבה יותר מרווחת מהמיניז וגם מהפונטו

הפונטו היא כבר סופר מיני מרווחת יחסית , אבל הג'אז ממש ג-ד-ו-ל-ה ומספקת צריכת דלק נאה.
אני לא בטוח שה-107/C1/אייגו מגיעות עם גג נפתח לנהגים גבוהים...

&nbsp
לפיאט ידנית תהיה אמינות סבירה ומחירי חלפים שפויים.
לדעתי לנהג ארוך הפונטו והג'אז מציגות שתי אופציות הפוכות לאותו רעיון, המיני למיניהן קטנות מדי.
 

enigo

New member
היתרון העיקרי של הג'אז על הפונטו הוא בתא המטען ויכולת קיפול

המושבים הגמישה. אלא שנושא הובלת המטען לא הועלה כלל כצורך.
אני לא אומר שהפונטו טובה יותר מהג'אז, ואם שתיהן היו עולות אותו מחיר - כנראה שגם הייתי ממליץ על הג'אז. אבל זה לא המצב הקיים.
 

bnayal

New member
אכן אין שום צורך בתא מטען כרגע. רק שיהיה סביר לנהיגה

 
קליאו 1.2 2011

יש לנו אחת כזאת מאז 2011, 90,000 ק"מ ואמינה. טיפולים כל 30,000 ק"מ או שנה בעלויות סבירות.
היא לא זריזה אבל מרווחת יחסית וחסכונית בדלק - סביב 15 ק"מ לליטר
 
למעלה