אירוח בנושא היפנוזה

אירוח בנושא היפנוזה


יש לכם שאלות לגבי טיפול פסיכולוגי באמצעות היפנוזה? רוצים לדעת כיצד מתבצע התהליך?
היום בין השעות 21:00-19:00 נארח בפורום הפסיכולוגית את נפתלי אדרי, פסיכולוג רפואי המתמחה בטיפול בהיפנוזה, אשר ישיב על כל שאלותיכם בנושא המרתק!

אתם מוזמנים להעלות את שאלותיכם כבר עכשיו:

[URL]http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/52/180023929[/URL]
 
מי יפסיק לנסוע כשיש אנשים שתומכים במס דלק מופרז?

במדינה נורמלית....עזוב "נורמלית" - במצריים בשכנה , פרימיטיבית ככל שתהיה, אנשים שרפו צמיגים וחסמו כבישים בגלל העלאה של 5 אגורות מצריות במחיר הדלק.

כאן הקהל מתחלק למספר קבוצות - אלה שלא אכפת להם (כי יש להם כיס עמוק או כי הם "מתדלקים תמיד במאה שח"), אלה שבעד המיסוי הכבד (כי הם קנאים ממורמרים, לוזרים בלי אוטו אבל מתים שיהיה להם, או פריקים של איכות הסביבה), ואלה שזועמים וצועקים אבל רק באמצעות המקלדת ובפועל לא מוכנים לעזוב את הספה ולצאת לרחובות.
אז מי שחולב את כולם עושה את זה בדיוק מאותה הסיבה שכלב מלקק את הביצים.... ומי לא היה עושה את זה?
 
איזו כותרת מגמתית. הכתב מתייחס לקוראים כאילו הם אהבלים

אחרי הכותרת הסנסציונית חשבתי שאנחנו לא רק פורצי גבולות במה שנוגע למחיר הדלק אלא שאנו נמצאים לגמרי בגלקסיית מחירי דלק שונה לחלוטין, שללא כל קשר לאירופה... ואז בתוך הכתבה כאילו חבויים אבל מצאתי כמה משפטים קצת פושרים יחסית למשל:
"מי שמחפש עוד צירופי מקרים כאלה עשוי למצוא אותם בנתוני השוואת מחירי הדלק המעודכנים של השוק האירופי המשותף בבריסל (מ-18 בינואר), שמראים כי מחירי ליטר בנזין לתחבורה בישראל, אחרי ההפחתה "הנדיבה" שקיבלנו בתחילת ינואר, נמצאים במקום השלישי בין כל מדינות האיחוד האירופי. רק איטליה והולנד מקדימות אותנו..."
האם ההולנדים למשל מקללים את ממשלתם או שהם רוכבים יותר על אופניים?

ואח"כ בהמשך עוד ציטוט:
"עוד "רמז" עבה הוא העובדה ששיעור המס (בלו פלוס מע"מ) מתוך כל ליטר בנזין לתחבורה בישראל הגיע בינואר לשיא "מכובד" של כמעט 67% (!!) מהמחיר לצרכן, שהוא כיום הנתון הרביעי בגובהו באירופה, אחרי בריטניה, הולנד, יוון ושבדיה - הרבה מעל הממוצע ואחד הגבוהים בעולם. אבל כנראה שקבצנים מורעבים צריכים להגיד תודה לפריץ גם על פירורים.

שימו לב למניפולציה של הכתב: המס על הדלק אצלנו מבחינת גובהו הוא לא במקום 4 אלא במקום 5 באירופה [האם הוא לא יודע לספור?] בריטניה, הולנד, יוון, ושבדיה...ספרתי 4 מדינות משמע אנו במקום 5
אבל חמור מזה, הכתב מרגיש שזה כבר לא מרשים אז סתכלו מה הוא מוסיף בקשר לגובה של המס על הדלק:
"...ואחד הגבוהים בעולם. אבל כנראה שקבצנים מורעבים צריכים להגיד תודה לפריץ גם על פירורים."
כלומר שימו לב, אחרי הכותרת שהישווית את ישראל למדינות האיחוד האירופי הכתב החליק להשוואה לכלל העולם, כלומר שהוא כולל גם מקומות חצי שכוחים שאין בהם רפואה, חינוך, רווחה וכד'...
הלו
...דיברת על האיחוד האירופי. מה פתאום ברחת לשאר העולם?
האם גם בבריטניה שבמקום הראשון של גובה המס על פי הכתבה, האם גם שם משווים עצמם לשאר העולם וממקמים עצמם במקום הראשון המפוקפק? ואולי גם הם "אומרים לפריץ תודה"? או שהם מתים מאהבה לבית המלוכה שלהם. אצלנו אם לשפוט לפי הכתב הזה את יחס התקשורת לבית המלוכה, היו עוקדים את בית המלוכה.

לסיכום: יש מקום לביקורת אבל בלי לרקוד על הקורא כאילו איננו אינטליגנט. הכתב צריך ללמוד להתנסח באופן שאיננו "צמא דם" בפרט בכותרת שצבועה צהוב עז שגורם לכל שאר הכתבה "להחוויר"
 

enigo

New member
עשה הסבה לגז. או סע בתחבורה ציבורית

או קנה אופנוע חשמלי.
או לפחות טרח ותדלק בתחנה שנותנת הנחה.
אבל עם ישראל לא מוכן לעשות אף אחד מאלו, אז למה שלא יחלבו?
ואפשר להסתכל על זה גם אחרת - כשבימי המחאה החברתית מחיר הדלק היה אמור לעלות ולחצות את קו השמונה שקלים, קמה צעקה גדולה וביבי - לחוץ מהתעוררות העם - הוריד הוראה לשטיינץ להפחית את הבלו, כך שהדלק ישאר מתחת לשמונה שקלים. אלא מה - את הכסף צריך להביא מאיפשהו, אז ביטלו עדכון של מדרגות המס במס הכנסה, עדכון שהיה מוסיף כמה מאות שקלים בחודש לנטו של שכירים עם שכר של עד 12,000 שקלים ברוטו (פחות או יותר, לא זוכר בדיוק). אז בעלי מרצדס ורכבי שטח נהנו על חשבון שכירים עם שכר בינוני ומטה. זה עדיף?
 
לא רק בישראל , ברוסיה המחיר לא ירד בכלל

למרות שהמחיר ירד מ 100 דולר לחבית ל פחות מ 30 .

כיצד היית מעדיף שיקחו ממך מיסים ? לפחות באם אתה לא נוסע או בחו"ל לא לוקחים ממך מס .
גם מחיר נסיעה באוטובוס עירוני 6.9 ש"ח היא גזל . אגד הפחית את ההוצאות שלו עקב מעבר לאוטובוסים מפרקיים אבל המחיר נשאר מופרז .
 
רק שכחת שמי שנוסע באוטובוס...

מקבל החזר נסיעות ממעסיק שלי. כך שלא אכפת לו כמה עולה אוטובוס. וילדים וקשישים לא משלמים מחיר מלא (וילדים קטנים משתמשים ב mum taxi בכלל).
מדינות אחרות זה לא רק רוסיה. למה דווקא אותה הבאת כדוגמא? מה עם סעודיה עם 20 סנט לליטר?
 
לא יפה לצחוק על מסכנים


מה אני מנכ"ל טבע?
למה שישלמו לי הוצאות רכב? אני לא עובדת עם הרכב. רק נוסעת 7.5 קילומטר עבודה -בית.
הוצאות רכב נותנים לבעלי תפקיד או לבעלי מקצוע מסויים, איפה שנהוג לפנק את העובד. לא בסוג העבודה בה אני עובדת (והיום אני עובדת במשרה שלא מפריעה לי לחיות את החיים, נותנת לי מספיק חופש ואפשרות לצאת לפני השעה שלוש ולעסוק במה שאני באמת אוהבת. לא הייתי מחליפה אותה למשרה של מהנדס תוכנה וגם לא למשרה של מנכל עם כל התנאים שבעולם. לא רוצה להרקב במשרד עד תשע בערב.... אז אין לי החזר הוצאות רכב. לא ממש אכפת לי.)
 

enigo

New member
אני חושב שהחזר הוצאות נסיעה זה חובה. אבל יכול להיות שהחוק לא

מחייב דווקא הוצאות רכב.
&nbsp
 
יש חובת החזר עלות חודשי חופשי.

אין חובת החזר אחזקת BMW....

אז יוצא מהכיס 1500 שח לחודש והחזר הוא רק250.
 

enigo

New member
לא אמרתי שההחזר מלא, אבל בדרך כלל "עלות חופשי חודשי" זה

רק לעובדים בדרך הכי נמוך, אלו שבאמת משלמים להם רק את המינימום שהחוק מחייב.
 
נכון החובה בחוק היא רק למחיר חופשי חודשי

עד 26.40 ש"ח ליום אבל החובה היא לזול מבינהם כך שלעובד במשרה מלאה יותר זול חופשי חדשי. במשרות עם תגמול מעבר לדרישת החוק אפשר לקבל יותר. אפשר לבקש מונית לעבודה והביתה שלדעתי זאת דרך לא רעה בכלל להתנייד בפקקים.
 

enigo

New member
אני חושב שההגדרה היא "עלות נסיעה באוטובוס", לאו דווקא חופשי

חודשי.
 
למעלה