השוואה בין המונדאו יונדאי אי 40 ובי 4 הלוקשרי

דנידן8

New member
השוואה בין המונדאו יונדאי אי 40 ובי 4 הלוקשרי

ומאזדה 6 ,ואפילו אופל אינסיניה ,,

כבר כמעט כשלוש רבעי שנה חשבתי והחלטתי שאני רוצה שוב לעלות 5 שנים לרכב יד שניה בן 5 במצב נדיר ,אישית ננעלתי על בי 4 מנוע 2.500 ,ה 2.000 טוב אך רציתי יותר מומנט וכח זמין ,ואז החלטתי שאם כבר אז על כל החבילה ,ע הלוקשרי ,שעלה ב 2011 קרוב ל 200k

קראתי על כולם שוחחתי פעמיים שלוש גם עם יועצי רכב מאוטו ,שוחחתי עם שני בעלי מוסכים שנותנים שרות לפורד סובארו יונדאי וכו ,,,,( מורשים)
מה שחיפשתי זה ספייס גדול ,נוחות נהדרת ,נוחות נסיעה ,אמינות רצינית ,ואכילת דלק סבירה .לגבי המונדאו ,שתי גרסאות הטורבו הטרנד והטיטניום ,אמרו לי גם יועצי אוטו ,אתה יכול למצוא אפילו רכב שנתון יותר מקדם במחיר של הבי 4 ,ציינו שוק המונדאו דיי לא מזהיר ,יונדאי אי 40 ,מפוארת יחסית אך שוב שוק בעייתי מאוד ,מאזדה 6 בשנתונים אלה אחד לאחד נופלת מול הבי 4 ,אפילו קאמרי ה 2.4 מבחינ שקל לשקל מבחינ רכב ,אתה מקבל יותר רכב בבי 4 בשקלול הכללי .נזכרתי גם שפני כשה וחצי איש מסוים שנהג בבי 4 2010 גרסת ה 2.00 סמק ,סיפר לי ששלושה חודשים קודם קנה את המאזדה 6 ,מכר מהר וקנה את הבי 4 ,שניהם מנוע 2.000,סיפר לי שאין מה להשוות ,ושכרגע הוא מרוצה מעל הראש לעומת ה מאזדה 6 ,,
במונדאו ובאופל יש הרבה יותר כח והרבה יותר מומנט ,ועדיין מנהלי מוסכים ויועצי אוטו ,ציינו ,בשקלול הכללי של מה שחשוב לך ומה שאתה מחפש ,זה הבי 4 ,
לא היה פשוט למצוא משהו נדיר ,במיוחד את הלוקשרי ,כי אין אותם הרבה מלכתחילה .ננעלתי על אחת 2011 יד ראשונה עם 31.500 קמ ,המחיר המשוקלל שלה כ 106-107k f כ 97-98 לא משוקלל ,שוחחתי עם האיש לפני כשלושה שבועות כשכבר ירד ל 95 -לאחר שבועיים וחצי ירד ל 93 ,ניפגשנו ,יש לו טסט עוד כחודשיים ואולי צריך גם צמיגים ,כי הוא על האוריגינלים ,,ירד ל 91.5 וזה כבר הספיק לי לא לוותר על הדבר הנדיר הזה ,,הנסיע עם הרכב היא תענוג צרוף אחד גדול ,בידוד הרעשים מדהים ,המרווח עצום ,פשוט עצום ,למרות שבחדשה אפילו הבנתי עוד יותר ,עינין ה awd הסטנדרט כמובן ,,
שאלתי את האיש איך מוכרים דבר נהדר כזה ,ציין הפנסיונר בן ה 65 ,מהנדס אלקטרוניקה לשעבר של חברה גדולה ,פשוט אני יכול לקנות חדש באותם סטנדרטים של רכב ,,
האוטו מלא בדברים נהדרים במיוחד למה שהביאו לפני 5 שנים ,כל הרכב עור ,כולל גם בדלתות יש נגיעות עור ,גם בין המושבים הקדמים בקונסולה בין המושבים ,הרכב הרבה יותר גבוה מהקודמים והישיבה והכניסה יציאה לרכב נוחים מאוד .כסא נהג חשמלי +זכרונות ,
הכל מכל זווית כולל גם בתוך המשענת גב -חשמלי ,מפתח חכם ,אין צורך במפתח כולל התנעה לחיצה על כפתור התנעה ,מגיע לרכב הוא מזהה וכבר נדלק הפנים והרכב נפתח ,
הגה כיוונים לא רק למטה מעלה אלה קדימה ואחורה גם ,חלון גג חשמלי ,בלו טות מובנה ,מראות מתקפלות חשמלי,פנסים קדמים חזקים מאוד מבחינת עוצמה ,גיר אוטומאט 6 ופדל שיפטרס בהגה ,מיזוג ליושבים מאחור גם ,כולל מיזוג מפוצל קדימה ,בלם יד חשמלי ,רק לוחצים על כפתור מלבני או מושכים בעדינות ,מערכת סאונד מקורית נשמעת מעולה ,דיסק 6 צי'ינגר ,קרוז קונטרול וכפתורי שליטה בהגה ,6 כריות אוויר,באג'ז פתיחה עם כפתור קטן בבאג'ז או בשלט ,מכסה המנוע אתה פותח והוא עולה לבד על שני תומכים אידראולים ,ועוד כל מיני ,אתה נוהג ע 100 אתה נימצא על כ 1650 סלד ב 140 אתה על 2.500 סלד ,בפנים אתה מרגיש סגנון אמריקאי ואתה מרגיש שאתה נימצא בטנק קטן ,קודן בילט אין ,כל הבלס אנד יוסילס של האמריקאיות עם אמינות מדהימה של סובארו ו awd ,בקיצור מי שרוצה להנות ממרווח אמינות וכל הדברים האחרים ,מומלץ בצורה רצינית לקנות אם לא את הלוקשרי ,אז את הדגם גם ה 2.5 שנקרא sport האבדלים ללא ריפודי עור ללא חלון חשמלי בגג ,ללא זיכרונות בכסא הנהג החשמלי ,וצמיגים בחתך נמוך יותר ,גם ה 2.000 סבירים מאוד ,אך ה 2.500 ייתן יותר הנאה כללית ,והדגם שניקרא sport יעלה כמה אלפים טובים מאוד פחות מהלוקשרי ,,, מי שמכר לי ,היה יכול חופשי למכור ביותר במיוחד את מה שהיה לו ,,,זה היה פרויקט קטן להשיג את הלוקשרי בכזה מצב כשמכתחילה הם היגיעו הרבה פחות ..

 

דנידן8

New member
אפילו יש לה מערכת שפריצר לפנסים קדמים

שבעל הרכב הקודם לפי דבריו לא השתמש בזה אף פעם ,,

 
למעלה