חיבור AUX דרך BT

enigo

New member
המגמה הזו בטנדרים התחילה כבר בדור הקודם של ההאנטר

וגם באמארוק (נמכר אצלכם?) תא הנוסעים היה כמעט באיכות של מכונית נוסעים, לפחות במראה.
אבל אין ספק שהדור הנוכחי, בעיקר הטרייטון וההילקס, נראה הרבה יותר טוב מהקודם. לא יצא לי לראות את הנווארה החדשה, אבל יש לי הרגשה שגם היא עשתה צעד גדול קדימה.
 

prizman

New member
אמארוק לא ראיתי כאן

ככלל, הרבה יותר קל למצוא פורשה מאשר פולקסוואגן למרות שיש יבוא מסודר, הם לא ממש זוכים לפופולריות,
בגלל מיסוי גבוה וחוסר במוסכים אני מניח.
הנווארה החדשה באמת נראית יופי, אותה דווקא בדקתי. בכלל עושה רושם של רכב מוצלח וכבר הולך להם יפה איתו כאן.
 

enigo

New member
נקווה רק שפתרו את בעיות המנוע של הדגם הזה

בדור הקודם, אנשים נתקלו בהמון בעיות, וזה הרג את הדגם. גם חמש שנות אחריות - דבר חסר תחרות בקטגוריה - לא החזירו את אמון הקונים.
אבל בדור החדש זה מנוע חדש לחלוטין ממה שהבנתי, אז נקווה שזה מאחורינו.
אמור להגיע לארץ ב-2016. נחכה ונראה.
 

prizman

New member
למעשה זה כמעט רכב חדש לגמרי.

אם תהיה בעיה משמעותית סביר שאדע בקרוב.
 

enigo

New member
אני חושב שהם מגדירים אותו כחדש לגמרי

אם כי בעולם הטנדרים נדיר לפגוש רבולוציה, כמעט תמיד דגם חדש הוא רק פיתוח של הקודם.
 

prizman

New member
למען האמת די קשה למצוא משהו שלא שונה שם.

די תלוי איך מגדירים חדש כנראה.
 

enigo

New member
זו שאלה שהופכת לבעייתית יותר ויותר בשנים האחרונות

ולא רק בתחום הטנדרים.
האם רכב עם תא נוסעים חדש ועיצוב חיצוני חדש, אבל כזה שמתבסס על הפלטפורמה של קודמו, יכול להחשב חדש - או שזו רק מתיחת פנים מקיפה?
 

prizman

New member
לפני כמה שנים החתימה שלי בתפוז הייתה בערך כזו:

"הגרזן הזה הוא ירושה אצלי מסבי. אבי החליף לו את הקת ואני החלפתי רק את הלהב".
כמובן שלגרזן שבידי הנכד אין שום דבר משותף עם הגרזן שהיה בידי הסב, אבל מבחינתו זה אותו גרזן.
הוא הדין לגבי רכב חדש.
 

enigo

New member
הממ... לא בטוח שאני מסכים עם האנלוגיה

האנלוגיה המדויקת יותר תהיה שהשחיזו את הלהב. הפלטפורמה היא הלב של הרכב, בדיוק כמו שהלהב הוא לב הגרזן. ואותה לא החליפו.
אבל מצד שני, כל עניין ה"פלטפורמה" נהיה יותר ויותר אמורפי עם הזמן. פעם כשאמרת על שתי מכוניות שהם חולקות פלטפורמה, יכולת לראות את הדמיון בפרופיל, בסיס הגלגלים היה זהה ושאר המידות דומות מאוד. למשל טיפו ודדרה.
היום יצרנים מצהירים שמכוניות מקטגוריות שונות חולקות אותה פלטפורמה, והמידות שונות לגמרי, לפעמים גם תצורת המתלים. אז מה כבר הקשר? מה המשמעות של הפלטפורמה?
כאמור, נושא שהופך ליותר ויותר מעורפל ולא חד משמעי.
 

prizman

New member
שינו גודל ריצפה, שינו גודל תא נוסעים ותא מטען,

שינו מתלים, מה נשאר?
 

enigo

New member
המון דברים

מיקום מיכל דלק, צורת עיגון מתלים לשלדה (מה שבדרך כלל מגדיר תצורת מתלים), צורת ומיקום עיגוני מנוע ותיבה, מבנה אזורי ריסוק וכן הלאה.
אבל כמו שאמרתי, עניין ההגדרה של פלטפורמה הופך לאמורפי יותר ויותר.
 
ברור...
אבל...

הבלוטות' מתחבר רק לטלפון ולא לאודיו של הרכב. זה בדוק.
מדובר ברכב משנת 2014 אשר ככל שידוע לי תוכנן ויצא לשוק ב 2009 (או בקירוב)
לכן כנראה אין תמיכה גם באודיו
 

© DrorZi

New member
כן יש כאלה שעוברים לא רע אפילו

ליד שקע AUX בהרבה מקרים יש אפילו שקע USB ואז הוא גם מקבל חשמל בקלות ולא צריך לזכור להטעין אותו
 

eladts

New member
אבל יש גם מתאמים זולים שעובדים כן רע

למשל, לא עובדים בכלל כשהם בטעינה.
 
למעלה