בתלבטות בין טויוטה ורסו ומיצובישי אאוטלנדר

inbalswi

New member
בתלבטות בין טויוטה ורסו ומיצובישי אאוטלנדר

היי לכל המבינים,
כיום אנחנו עם ורסו 2013 (4 ילדים) ומאוד מרוצים ממנה ( כן גם מהמושבים בשורה השלישית...
) מחפשים לשדרג לרכב חדש (עניין עם הלוואות שצריך למחזר...) ומתלבטים אם להשאר עם ורסו או להחליף לאאוטלנדר... היינו וראינו....המטרה היא לרווח קצת ואולי אולי לקבל קצת בגאז'...
בנוסף מישהו יודע להשוות ביניהם מבחינת ביצועים? (נסיעה בעליות למשל.)
הביקורות לגביי האאוטלנדר מאוד מעורבות, האם היא מהווה שידרוג או שעדיף להשאר ברכב מוכר ומוצלח מבחינתינו?
תודה! ענבל
 
"הלוואות שצריך למחזר"


זה נשמע כמו ליסינג מימוני?
הפטנט: אחרי 3 שנים של תשלומים חודשיים, צריך לשלם את היתרה או ל"התקדם לרכב הבא" שזה אומר שוב פעם לשלם מידי חודש למשך 3 שנים חדשות ושוב תיוותר היתרה...
&nbsp
מבחינה כלכלית המלווה מנצל את העובדה שאינכם מסוגלים לגייס את הסכום המלא ומתפרנס יפה מהריבית שאתם משלמים לו ולכן המחיר של הרכב [שמורכב מסכ"ה התשלומים החודשיים + היתרה] הוא גבוה משמעותית מהתשלום של הרכב בעיסקת מזומן.
&nbsp
האם בדקתם מה הפער המוחלט ובאחוזים בין עיסקת התשלומים שלכם על הורסו לבין עיסקת מזומן? וכפועל יוצא, האם כדאי לכם לשלם את הפער הזה בעבור הזכות לקלף ניילונים מהמושב מידי 3 שנים? ולמשל, כמה תחסכו אם תיקחו הלוואה הפעם כדי להשלים את רכישת הורסו ולצאת באיזה שהוא שלב מהמעגל הזה של מפרנסי המלווים בריבית?
&nbsp
הרעיון הזה ראוי בפרט אם אתם נהנים מהורסו והרכב הוא יחסית שמור
 

inbalswi

New member
אכן ליסינג מימוני....


העניין שאז (ודיי גם עכשיו) אין ברשותינו סכום מלא... והיינו עם רכב שהוצאות התיקונים עליו כל חודש היו גבוהות יותר מהעלות החודשית ששילמנו על הורסו ....
דבר נוסף שמעצבן ולא לקחנו בחשבון אז,זו ירידה הערך בגלל שיד ראשונה היא ליסינג...(אגב, כמה מורידים ממחירון עם הרכב נרכש מליסינג עם 0 קילומטרז,? בכל החברות מדברים על 22% כשבמחירון של לוי יצחק מדובר רק על 10%...)
המטרה עכשיו היא לרכוש מהיבואן ( בלי כתם ה"ליסינג")בתקווה לצאת מ"המעגל"...
 
אם הרכב טוב האם לא תוכלו לקבל מחברת הליסינג לאחר הקניה מכתב

שמאשר שאתם משתמשי הרכב הראשונים והיחידים עת היה בליסינג?
&nbsp
מבחינה כלכלית זה כרוך כנראה בהפסד קטן יותר במצטבר.
 

inbalswi

New member
ברור שיש לי מסמך שמאשר שאני הנהג הראשון והיחיד על הרכב

אם אני מציגה את זה, זה משנה מה תהיה ירידת הערך? (בכל חברות הטרייד אין אמרו לנו שזה לא משנה להם...משום מה לא נשמע לי הגיוני ,אבל אין לי הרבה ניסיון...)
 
ליסינג מימוני ?

זה סתם הלוואה לרכישת הרכב. הרכב משועבד עד שתסיימו לשלם.
אני לא מבין למה צריכה להיות ירידת ערך כשתמכרי כזה רכב בעתיד.
וככל שתחזיקי ברכב הזה יותר זמן זה עוד יותר בטל ב60, הרקע של הכביכול ליסינג.
&nbsp
לשבור את המעגל אתם יכולים כבר כעת, בפרט שיש לכם רכב טוב שאתם אוהבים אותו. נניח שעבור החזר ההלוואה עבור היתרה תשלמו עוד 2-3 שנים תלוי בפריסת התשלומים שלכם ואז לא תצטרכו בעתיד לקנות באמצעות מלווים בריבית...
 

wil

New member
מצטרף להמלצה לשבור את המעגל כבר עכשיו

הרכב הנוכחי עונה לצרכים? עושה את העבודה שלו?
אז להישאר איתו!
ירידת הערך שלו מעתה והלאה היא הרבה פחות כואבת (בשקלים, לא באחוזים) מאשר ברכב חדש.
&nbsp
אז יש כרגע הלוואת בלון שצריך להחזיר? אין כסף נזיל להחזיר אותה בבת אחת?
אז לוקחים הלוואה לשנה-שנתיים-שלוש לחיסול הבלון הזה ובסיום אתם לא חייבים שקל לאף אחד.
&nbsp
 

enigo

New member
שתיהן לא משהו מבחינת ביצועים, אבל האאוטלנדר עדיף לטעמי

מרווח יותר, נוח יותר ונראה טוב יותר. בדור הנוכחי הוא גם שקט ונעים למדי, בניגוד לקודם.
אבל הכי פשוט - עשו נסיעת מבחן.
 

inbalswi

New member
הלכנו על הטויוטה


הבגאז' של המיצובישי גם מאוד קטן, וגם השורה השלישית של המושבים דיי זהה לטויוטה, והוא יותר יקר...
אנחנו מאוד אוהבים את הוורסו שלנו, החלטנו להמשיך איתו!
 

אמא 309

New member
במידה והמחיר שלהן היה זהה

יש סיכוי שהייתם בוחרים במיצובישי?
ממה שהבנת, מה השוני (יתרונות וחסרונות) לכל רכב?
אנחנו ממש מתלבטים.....
תודה!!
 

inbalswi

New member
מניחה שהיינו בוחרים שנית בטויוטה...

המיצובישי בהחלט יותר מפנק מבחינת כל הגאג'טים שבו...אבל מבחינתינו כל זה קוסמטיקה.
ממה שראיתי השוק של הורסו מעולה( פירסמנו אותו ותוך יום היינו מוכרים במחיר מעט גבוה מהמחירון...) לא יודעת לגביי המיצובישי.
&nbsp
החלטנו בעקבות המלצות פה לסגור את ההלוואה במקום להחליף לחדש.וזה סגר את ההתלבטות... אבל הייתה התלבטות קשה כי לשני הרכבים אותם יתרונות וחסרונות פחות או יותר.
 
למעלה