סופרב 1.8 TSI

סופרב 1.8 TSI

את הראשונה קיבלתי בשנת 2010. מיד התאהבתי. במרחב, במנוע ובשקט. כמו באהבה, התעלמתי מדברים קטנים כמו גיר לא החלטי ומראה קצת מוזר. אחרי כמה עשרות אלפי ק"מ הרכב הפך לשתיין. שתיין של שמן. זה הגיע לליטר לכל 1000 ק"מ. בחברה אמרו שזה בתחום הנורמלי כי כתוב בחוברת שזה נורמלי...
אי שם בסביבות 100 אלף ק"מ התחילו הבעיות בגיר. הלך לטיפול וחזר תקין. את הרכב החזרתי עם 140 אלף וללא תופעות נוספות.
בשנת 2013 קיבלתי את השניה (צורה חדשה, אותו מנוע). עברו כמה עשרות אלפי ק"מ ללא תופעות התמכרות לשמן וגם הגיר עשה רושם בסדר. לפני כחודש הגעתי ל 100 אלף והופה, פתאום נדלקה נורית שמן וקצת אחרי התחילו הרעידות המוכרות.
למה אני מספר את זה? כי בהמשך לסיפור של התרמית עם מנועי הדיזל, גם רכב בנזין ששורף שמן כמו מנוע שתי פעימות מזהם הרבה יותר.
 
אתה אופנוען, לא?

אז למה אתה נדבק לרכבים אוטומטיים? הגירסאות גיר רגיל של אותם היצרנים שאתה בוחר יהיו תמיד ככלל אמינים ומהנים יותר. לא חבל?
 
האם שמן שנשרף אינו מזהם ?!

הזיהום הזה לא קשור לתרמית הדיזל אבל זה לא מפחית מנזקיו הסביבתיים והבריאותיים.
&nbsp
ייתכן אבל שבאירופה גירסאות הדיזל הן שנפוצות ושם אין בעיית צריכת שמן מוגברת כפי גירסאות הבנזין שנפוצות בארצינו עליהן הוא מספר.
 
למעלה