שלום, התייעצות לגבי תיקון ביונדאי i30cw

WarDog

New member
אני עדיין לא הבנתי את ההגיון שלך וכנראה שגם לא הבין


אם הרכב בבעלותך אז הוא שיא האמינות וגם אם יתקע כל 0.0001 סיבוב של המנוע הוא יחשב בעינך אמין(וכל דעתך מבוססת על ניסיון אישי עם רכב בודד, אם אני זוכר נכון מודל 77).
&nbsp
אך אם התקלה היא ברכב(בודד) של מישהו אחר אז זה אוטומטית "אשמת היצרן", וכל הרכבים שיוצרו במפעליו הם "דברים המתיימרים להיות רכבים".
 
פרט ששכחתי לציין וכנראה יש לו חשיבות

לפני מספר שבועות הרכב הגיע למוסך בשל ריקול של יונדאי, בהודעתם נכתב כך:
&nbsp
"ברכבים המעורבים ישנה אפשרות לתקלה בתוכנה, ההגה החשמלי לא יתפקד ויפעל בצורה מכנית. חיווי יופיע בלוח השעונים".
&nbsp
כשהרכב היה במוסך לפני מספר שבועות (לא הייתי בעצמי, שלחתי את אבא שלי) נאמר שלא ביצעו שום פעולה ורק בדקו שברגים כלשהם אכן מחוזקים.
האם יש קשר בין תוכן הקריאה לריקול לתקלה אפשרית במגבר ההגה?
האם יתכן שלא בוצע התיקון הנדרש או המתבקש ובשל כך מצב ההגה הדרדר?
מצב ההגה כרגע הוא שעדיין קיים תגבור חשמלי ולא נדלקה נורה בלוח השעונים, אך בזמן סיבובו מורגשים "קנאקים" בתחילת כל סיבוב, בעיקר במהירות נמוכה. נאמר לי שאפשר לנסוע כרגיל אך כדאי לתקן בקרוב.
&nbsp
כשהרכב נכנס לפני יומיים למוסך, ואובחנה תקלת מגבר ההגה, הזכרתי את הביקור הקודם והריקול, אך נאמר לי שוב ושוב שאין קשר בין המקרים.
האם עלי לפנות ליבואן ולבקש הסברים נוספים, או שאכן אין קשר ומדובר בצירוף מקרים?
 

enigo

New member
הקנקים שאתה מתאר נשמעים כמו חופש במסרק

הריקול, לפי מה שאתה מתאר, נשמע כמו אפשרות לבעייה חשמלית כלשהי. על פניו, לא נשמע שיש קשר.
מה שכן, מכיוון שמדובר בנסועה נמוכה, אפשר לשלוח מכתב ליבואן ולבקש, לפנים משורת הדין, שישתתפו בעלות התיקון.
 
פניתי לשירות הלקוחות בכלמוביל

הופתעתי לקבל מענה אנושי ואדיב בשבת בבוקר.
גוללתי את הסיפור בפני נציג השורות, הובטח לי שהעניין יבדק מול המוסך שטיפל בענייני ושיחזרו לי אלי עד יום שני.
&nbsp
תודה לכל המגיבים.
 

itzik93

New member
על פניו, מחיפוש קל שעשיתי ב

קארספורום, נראה שאתה ממש לא היחידי עם הבעיה הזו. צצו לי כמה וכמה שירשורים של בעלי I30 (שירשורים ישנים יחסית) המתארים בעיה זהה לשלך במודלים 2008-2009 (אם ניקח בחשבון את גיל המכוניות, זה בערך אותו הדבר).

הימור זהיר: מדובר בבעיה מוכרת. לא סביר שזה יקרה אבל לכל רכב יש את החולשות שלו.

אני שיפצתי מסרק הגה בקסארה לפני שבוע רק בכלל נזילת שמן מהסקטור של ההגה (המקום שבו מתחבר המוט הגה למסרק). מעבר לזה הוא מקורי של הרכב, ללא חופשים, בן 13 שנים עם 243,000 ק"מ.

איציק
 
למעלה