KIA PICANTO 1000
New member
הדיוטות ומה שהם עלולים לעולל
לעולל הכוונה לעצמם ו/או/וגם לסביבה... האם יש גבול?
פגשתי בחור שכנראה אך מלאו לו 17 והוא רצה לרכוש לעצמו רכב ג'יפ שיוכל לטייל. אין לו הרבה מושג [וזה אנדרסטייטמנט...] והמסכן ככה יתברר אוטוטו בקריאת השורות הבאות, כנראה לא עשה עיסקה מאד מוצלחת. את הג'יפ קנה יומיים טרם פגישתנו.
רכב מתוצרת סוזוקי. יד 107. ספידומטר 133,000 משנת ייצור 2005 מחירון כפי שדיווח לי הוא סביב 45K [כן. אין כאן טעות]. הרכב נמכר לו ב38K.
התלונן שהמנוע מתחמם לו קצת מעל לאמצע וגם שמעוניין להחליף צמיגים... רצה לדעת אם להוסיף נוזל קירור ואיך להוסיף. הבחור עובד כמתדלק בתחמת דלק. הפרוטה אינה מצוייה בכיסו. אתם מכירים אותי שהתחום המוטורי קרוב לליבי ורק מהחיבה למכניקה אני מוצא לזה זמן. הייתי אחרי יום עבודה מתיש. פגשתי אותו בתחנת הדלק נכמרו רחמיי ובעבורי זה סוג של תראפיה...[כל אחד והשריטה שלו]
ניגשתי איתו לריכבו. מצב צמיג אחד בכי רע וגם האחרים לא מזהירים. אבל הנוק אאוט היה כשהוציא את מדיד שמן המנוע ונאדה המדיד יבש. הסתכלתי על הקרקע ואולי שלולית שמן שמקורה בריכבו? לא היה משהו שיסביר באופן מובהק את הנפח החסר...
בנוסף פתחנו מכסה הרדיאטור וגילינו שלא חסרים מי קירור וגם מיכל העודפים היה מלא סביר.
ועתה לPUNCH LNE: הוא רכש הרכב ושילם ממיטב כספו כי יש מערכת סטריאו ברכב
תוך כדי כך הוא מדווח ל"חבר המכונאי" שאישר את כדאיות הרכישה יומיים לפני כן, על ממצאי המדיד. ושלחתי אותו לרכוש ליטר שמן בתחנה בה עובד [מתברר כי אין להם הנחת עובד] וזה הוביל את רמת השמן במדיד לקצת מעל לנקודת המינימום.
הניעה הרכב ולא שמעתי רעש חריג המעיד על נזק למיסבים... "החבר" המדווח על ידיו טלפונית אירגן עבורו גרירת הרכב כדי לבדוק אם נסיבות אובדן השמן ו/או נזילת השמן משמעותית...
הסברתי לו שיחכה עם החלפת צמיג עד שיתברר לו מצב המנוע ואני מקווה שחסכתי לו נזק מנסיעה עם דפיציט חמור של שמן מנוע. הסברתי לו שישגיח היטב על המנוע כי אחרת המערכת סטיריאו לא תעניין אף אחד.
לעולל הכוונה לעצמם ו/או/וגם לסביבה... האם יש גבול?
פגשתי בחור שכנראה אך מלאו לו 17 והוא רצה לרכוש לעצמו רכב ג'יפ שיוכל לטייל. אין לו הרבה מושג [וזה אנדרסטייטמנט...] והמסכן ככה יתברר אוטוטו בקריאת השורות הבאות, כנראה לא עשה עיסקה מאד מוצלחת. את הג'יפ קנה יומיים טרם פגישתנו.
רכב מתוצרת סוזוקי. יד 107. ספידומטר 133,000 משנת ייצור 2005 מחירון כפי שדיווח לי הוא סביב 45K [כן. אין כאן טעות]. הרכב נמכר לו ב38K.
התלונן שהמנוע מתחמם לו קצת מעל לאמצע וגם שמעוניין להחליף צמיגים... רצה לדעת אם להוסיף נוזל קירור ואיך להוסיף. הבחור עובד כמתדלק בתחמת דלק. הפרוטה אינה מצוייה בכיסו. אתם מכירים אותי שהתחום המוטורי קרוב לליבי ורק מהחיבה למכניקה אני מוצא לזה זמן. הייתי אחרי יום עבודה מתיש. פגשתי אותו בתחנת הדלק נכמרו רחמיי ובעבורי זה סוג של תראפיה...[כל אחד והשריטה שלו]
ניגשתי איתו לריכבו. מצב צמיג אחד בכי רע וגם האחרים לא מזהירים. אבל הנוק אאוט היה כשהוציא את מדיד שמן המנוע ונאדה המדיד יבש. הסתכלתי על הקרקע ואולי שלולית שמן שמקורה בריכבו? לא היה משהו שיסביר באופן מובהק את הנפח החסר...
בנוסף פתחנו מכסה הרדיאטור וגילינו שלא חסרים מי קירור וגם מיכל העודפים היה מלא סביר.
ועתה לPUNCH LNE: הוא רכש הרכב ושילם ממיטב כספו כי יש מערכת סטריאו ברכב
תוך כדי כך הוא מדווח ל"חבר המכונאי" שאישר את כדאיות הרכישה יומיים לפני כן, על ממצאי המדיד. ושלחתי אותו לרכוש ליטר שמן בתחנה בה עובד [מתברר כי אין להם הנחת עובד] וזה הוביל את רמת השמן במדיד לקצת מעל לנקודת המינימום.
הניעה הרכב ולא שמעתי רעש חריג המעיד על נזק למיסבים... "החבר" המדווח על ידיו טלפונית אירגן עבורו גרירת הרכב כדי לבדוק אם נסיבות אובדן השמן ו/או נזילת השמן משמעותית...
הסברתי לו שיחכה עם החלפת צמיג עד שיתברר לו מצב המנוע ואני מקווה שחסכתי לו נזק מנסיעה עם דפיציט חמור של שמן מנוע. הסברתי לו שישגיח היטב על המנוע כי אחרת המערכת סטיריאו לא תעניין אף אחד.