דווקא בימים הימים האלו החלונות ברכב לא עובדים

חן 1111

Active member
למה לא? בסובארו במשך שנים הגלגל הרזרווי היה בתא המנוע.

לא תאמיני כמה זה נוח שלא צריך לרוקן את תא המטען כדי להחליף גלגל ואפילו כדי למלא אוויר. למעשה ברוב המכוניות היום חסר אוויר בגלגל הרזרבי כי מתעצלים להגיע אליו כדי לנפח.
 

enigo

New member
מצד שני, אני לא בטוח כמה בריאות החום והאדים הכימיים בתא

המנוע תרמו לגומי של הספייר...
 

חן 1111

Active member
זו טענה שעלתה גם בתקופה ההיא. בדקנו פעם את נושא החום,

והתברר שהצמיגים של האוטו מתחממים יותר בנסיעה מהירה ואפילו בעמידה בשמש בתנאים מסוימים מאשר בתא המנוע. לגבי אדים לא בדקתי, אבל עובדה שהצמיגים שם החזיקו לא פחות מאשר בכל רכב אחר.
 

kitt

New member
גם בניבה היה לי ספייר בתא המנוע (ועוד אחד מכוסה על הגגון)

 
לי אישית אין בעיה עם איך להחליף את הגלגל לרזרווי.

כי סביר מאד שלא אחליף אותו בכלל. כי אני לא יכולה להרים אותו
.
מעניין, מי האיש הרע שנתן שם "חישוקים קלים" לדבר הזה ששוקל טון? ( בסססדר, לא טון, אבל בערך כמוני...עדיין לא אוכל להוציא אותו אפילו מהמקום ).
רק אל תגיד שתמיד אפשר לבקש מאיזה גבר לעשות את זה.....נראה לי רוב הגברים נכחדו כבר מזמן
. כל מה שנוהגים על הכביש עושים כשרואים נהגת שזקוקה לעזרה זה נועצים את עיניהם וממשיכם לנסוע...
 
קופסת הפיוזים במאזדה 3- סוף

ובכן מתברר שבמאזדה 3 יש שתי קופסאות לפיוזים אחת בתא המנוע ממש ליד הבטריה. והשניה למרגלות מושב הנוסע.
אם אתם צריכים להחליף פיוז שנמצא בתא המנוע זה קלי קלות. אבל להחליף פיוז למרגות מושב הנוסע תצתרכו איך נגיד בעדינות: "כושר גופני גבוה מהממוצע הדגש על שרירי גב גמישים". + ראיה מעולה + פנס טוב בטלפון הנייד או פנס ראש יעודי".
אם אין לכם את הכישורי והאמצעים האלו אל תנסו אפילו להחליף פיוז.

שבת שלום שמחה, ונהיגה בטוחה לכולם.
 
למעלה