גולף דור 3, סל"ד צונח מתחת לסל"ד סרק בעזיבת גז
כאמור בכותרת, גולף דור 3, שנת 97, מנוע 1.6 100 כ"ס, הזרקה רב נקודתית.
אחרי נסיעה או אפילו סתם תזוזה מהמקום, אם לוחצים את הקלאץ' ועוזבים את הגז, הסל"ד צונח אל מתחת לסרק (סרק 900, הסל"ד צונח לפעמים אפילו עד 300-400) ואז עולה חזרה בתנודות עד שמתייצב על הסרק התקין אחרי 2-3 שניות.
ככל שהיה יותר גז לפני לחיצת הקלאץ' ככה הסל"ד צונח יותר והתנודות חריפות יותר.
התופעה מופיעה גם כשהרכב קר וגם כשחם, אם כי על חם היא יותר משמעותית.
אם המזגן דלוק התופעה משמעותית עוד יותר.
התופעה הייתה קיימת מזה תקופה אם כי כמעט ולא מורגשת והחריפה באופן משמעותי מאוד מהר בשבוע-שבועיים האחרונים.
הרכב תקין, עבר טיפול לפני כ2000 ק"מ, כולל שמן, פילטר, פילטר אוויר, חוטי הצתה חדשים ועוד מספר דברים לא קשורים. יש שמן, יש נוזל קירור, הרכב לא מתחמם. הסרק יציב כמעט לחלוטין, מטייל אולי בטווח של 50 סל"ד. מניע תקין.
מה זה יכול להיות? חיישן? מערכת הזנת דלק עייפה?
כאמור בכותרת, גולף דור 3, שנת 97, מנוע 1.6 100 כ"ס, הזרקה רב נקודתית.
אחרי נסיעה או אפילו סתם תזוזה מהמקום, אם לוחצים את הקלאץ' ועוזבים את הגז, הסל"ד צונח אל מתחת לסרק (סרק 900, הסל"ד צונח לפעמים אפילו עד 300-400) ואז עולה חזרה בתנודות עד שמתייצב על הסרק התקין אחרי 2-3 שניות.
ככל שהיה יותר גז לפני לחיצת הקלאץ' ככה הסל"ד צונח יותר והתנודות חריפות יותר.
התופעה מופיעה גם כשהרכב קר וגם כשחם, אם כי על חם היא יותר משמעותית.
אם המזגן דלוק התופעה משמעותית עוד יותר.
התופעה הייתה קיימת מזה תקופה אם כי כמעט ולא מורגשת והחריפה באופן משמעותי מאוד מהר בשבוע-שבועיים האחרונים.
הרכב תקין, עבר טיפול לפני כ2000 ק"מ, כולל שמן, פילטר, פילטר אוויר, חוטי הצתה חדשים ועוד מספר דברים לא קשורים. יש שמן, יש נוזל קירור, הרכב לא מתחמם. הסרק יציב כמעט לחלוטין, מטייל אולי בטווח של 50 סל"ד. מניע תקין.
מה זה יכול להיות? חיישן? מערכת הזנת דלק עייפה?