אתמול קראתי את המאמר הזה ב"דהמרקר"

חביף

New member
יש לי דוגמה מצוינת להתרוקנות

הקניונים:
מדי יום א' נכדתי ואני הולכים לצפות בסרט בפלאנט בקניון איילון. הקנ יון, למי שלא מכיר, הוסיף קומה עליונה אליה הועבר בית הקולנוע וחנויות בגדים של הרשתות. אז זה המצב -
בקומת הקרקע בה יש תמהיל [ מת על המילה הזו ] של חנויות מסוגים שונים תנועה בלתי פוסקת של אנשים. הקומה העליונה - דממה, למעט אזור ההסעדה והקולנוע.
הבת שלי מתמחה ברכישה דרך הרשת של פריטים שעולים שליש ממחירם בארץ, או אפילו לא נמצאים בארץ.
 

חביף

New member
מחר אני פותח בבקר את לוח הסרטים

בוחר את "הכי מצחיק " ואת "הכי פחות מפחיד" וכמובן מצוייר ומדובב [ הילדה בת חמש ], ולוקח אותה מהגן.
 

חביף

New member
אתמול קראתי את המאמר הזה ב"דהמרקר"

"
לבוא בטרנינג לעבודה: מותם של הבגדים
תעשיית האופנה בצרות ולא רק בגלל הקמעונות המקוונת: אנשים מוציאים פחות ופחות כסף על בגדים, חברות סוגרות סניפים וקניונים מתרוקנים ■ אפליקציות שמוצאות מוצרים זולים יותר ובלוגריות שמציגות חיקויים מביאים לדעיכתה של התעשייה הוותיקה"
המשך הכתבה מנתח לעומק את "מות האופנה", בטח אופנת ההמונים.
מה דעתכן, דעתכם?
 

Happy Goth

New member
כתבה מעניינת!

אומנם יש ירידה במכירות בחנויות "ממשיות" ועלייה של הרכישה און-ליין, זה ברור לכולם, אבל לדעתי יש עדין המון התעסקות באופנה וברכישה של הלבשה והנעלה וכל מה שהולך מסביב.
אז אולי המלתחה כבר לא מורכבת מלבוש לעבודה, לספ"ש, לאירועים ולספורט, אלא הקטגוריות קצת התאחדו אבל עדין רוכשים המון פריטים וכל הזמן.

&nbsp
&nbsp
 

שיראב7893

New member
הכתבה הזאת ממש מעניינת אבל..

זה הגיוני שיש ירידה, בגלל כל ההזמנות אונליין האלה למרות שזה ממש לא אותה חוויה כמו לקנות בקניונים.
אני באופן אישי כן שומרת על הטיול בקניון כי זה קצת לשנות אווירה ולהתאוורר, אני ממש אוהבת למשל את קניון מלחה, הקניון הגדול, אבל הכי הרבה את קניון TLV כי יש שם פשוט את כל מה שאני אוהבת במקום אחד :)
 

חביף

New member
אתמול היתה הפגנה של

יצרני טקסטיל ואופנה קטנים בארץ כנגד שר הכלכלה ושר האוצר עקב התמוטטות הוניגמן, וככל הנראה גם הם מרגישים את הירידה החדה בעסקים ובייצור.
 
למעלה