איפה כדאי לקנות בגדי בייסיק?

איפה כדאי לקנות בגדי בייסיק?

התחלתי בחיפושים אחרי חולצות וחצאיות בייסיק ו-המחירים ברשתות דיי מוגזמים, אך לצד זאת אני תוהה אם לא עדיף להשקיע קצת כסף ולקבל בתמורה "אבטחת איכות" (חולצות ביסייק שקניתי בזמנו בהוניגמן למשל שירתו אותי 5 שנים בנאמנות). אשמח לקבל המלצות איפה כדאי לחפש. עלו לי מחשבות לחפש בבני ברק, אבל חברות אמרו לי שגרפו אכזבות לאחרונה.
 

Happy Goth

New member
ההמלצה שלי

תמנון

שוקינג

&nbsp
http://www.tamnoon.com/נשים/קולקציית-נשים/basic/
&nbsp
אני חושבת שתמנון די איכותיים ובעיקר פרטי הבייסיק שלהם. שרדו אצלי המון זמן, כמו מה שקנית בהוניגמן.
אני הולכת תמיד לסניף בקניון ביאליק בר"ג.
 
וואלה, תמנון בכלל פרחו מראשי


את יודעת אם יש להם חצאיות בייסיק ארוכות? (הכוונה - מתחת לברך)
 

Happy Goth

New member
באתר אני רואה שיש כמה

בסניף שאני מבקרת בו יש המון שמלות, איך את חשה לגבי שמלות?
 
שמלות זה נחמד

אני מאוד בעד שמלות, הבעיה שבחורף כשנדרש ללבוש עוד חולצה מתחת זה יכול להיות קצת מסורבל... ואני גם דיי מתקשה למצוא בכללי שמלות מתחת לברך.
 

לי וולף

New member
במנגו אני תמיד רואה חצאיות ארוכות

בעיקר בסניפים של איילון ופתח תקווה (וגם באאוטלט בהרצליה). וגם יש לי פריטי בייסיק מוצלחים מהם שקניתי לאורך השנים. עוד מקומות: גאפ (קצת יקר אבל יש להם אחלה מועדון ואני מצטיידת בסופי עונה), H&M (כי בקיץ היו אחלה גופיות פשתן למשל), זארה (לא חושבת שצריך לפרט למה
).
נכון שבארץ יותר יקר אבל מכיוון שאני אוהבת לגעת בבגד ולמדוד אותו, וגם כי אני בכל זאת מסתובבת הרבה בין חנויות, אני מצליחה למצוא בד"כ את מה שאני רוצה ובמחירים מוצלחים יחסית. בנוסף, כן שיניתי מעט לאורך השנים את מאזן הקניות ומשקיעה קצת יותר בפריטים שאני יודעת שישרתו אותי ושישרדו כביסות ושימוש רב.
 

לי וולף

New member
אז רציתי לעדכן על עוד מקום...

ואז שמתי לב שבעצם את מחפשת שמלות מתחת לברך ולא חצאיות

אז בכל זאת אציין שהייתי בפרופיל וגיליתי שיש להם היצע נחמד מאוד (לא הכל ויש הרבה שמאוד לא לטעמי, אבל הופתעתי לטובה וגם ראיתי חצאית מבד פוטר שעונה על ההגדרה של 'ארוכה')
אני לא בטוחה איזה סגנון את מחפשת - למיטב הבנתי הכוונה לשמלות מחממות- אבל רואה לא מעט שמלות (גם צמודות וגם רחוקות מהגוף) שאמורות להיות ארוכות גם על נשים גבוהות ממני

כמה דוגמאות מזארה (כי קל למצוא באתר דברים שראיתי בחנות, אבל זה גם אומר שהסגנון קיים ברוב הרשתות האופנתיות)
1 2 3 4 5
 
האמת שבמקור בכלל כיוונתי לפריטי בייסיק

כולל חצאיות בייסיק מתחת לברך, ככה שכן קלעת למקום הנכון, וסיפקת לי עוד מידע מועיל וראוי

&nbsp
חצאיות בייסיק מאפשרות לי ללבוש גם שמלות פחות ארוכות ופחות מחממות, למרות שלאור גל הקור האחרון אני נוטה כן להעדיף כאלו שמחממות.
&nbsp
תודה רבה

&nbsp
 
רציתי רק לומר לך תודה


קפצתי היום בעצתך לתמנון ויצאתי עם שקית גדושה, אכן יש להן חצאיות בייסיק מקסימות - לא היה כל כך מבחר במידה שלי ואני מתכננת לבצע השלמות בסניף אחר (בתור התחלה מתכננת לקפוץ לסניף "שלך"), ובינתיים התחדשתי גם ב-3 שמלות נחמדות.
&nbsp
מה שאני זקוקה לו בנוסף זה חולצות בייסיק חורפיות, מה שלא מצאתי בתמנון. אלו של הוניגמן מתאימות יותר לקיץ ולעונות המעבר, מוכרת מקסימה שלהם, ילידת מדינה אירופאית, אמרה לי שהיא לא חושבת שאפשר למצוא בארץ חולצות בסיס מבד מחמם, כן ראיתי סריגי בייסיק אבל רק כאלו עם מחשוף V.
&nbsp
&nbsp
 
למעלה