קניות באינטרנט

strangebrew

New member
קניות באינטרנט


היי, אני אלינה,
אז ככה, אני קוראת סמויה שלכן כבר זמן רב, לדעתי אפילו העלתי איזה שתי תמונות מתישהו אבל הפסקתי פשוט כי אין לי איך להצטלם וחשוך אצלי נורא.
מאחר ואני שועלת קניות באינטרנט רציתי לשתף אתכן במידע שיצא לי לאגור על אתרים ששמתי לב שלא מוזכרים פה. ומאחר ואני גם סטודנטית עניה (ועם כמות הנעליים שקניתי החודש זה לא צפוי להשתנות), אתרכז באתרים זולים ונגישים וכמובן כאלה שנוסו על ידי, בלי להתעכב על החשודים המידיים אסוס ואיביי.

Nasty gal - אולי האתר הכי יקר מהרשימה שלי, אבל גם הכי מיוחד, בנאסטי גאל יש בגדים פסיכיים לחלוטין, אבל דווקא בגלל זה אפשר למצוא שם גם דברים מאוד מיוחדים, הם מחזיקים באוסף יפה של ג'פרי קמבפל שאני מריירת עליו באופן סדיר. המשלוח עולה 15$ ומגיע תוך שבועיים, האיכות נעה בין הממש טוב לסביר, אבל עוד לא יצא לי להיתקל באיכות גרועה. יש גם פרטי מעצבים במחירים לא רעים למי שזה כוס המילקשייק שלה


Boohoo - את האתר הזה הכרתי רק לפני כחודשיים וכמובן שהזדרזתי ללחוץ על הצ'ק אאוט. המשלוח עולה 7 פאונד, המבחר משתנה המון ולכן אם חשקה נפשכן בטייץ מגניב או שמלה חדשה רצוי להזמינם מיד מאחר ולמחרת הם כבר לא בסטוק. מדברת מנסיון מר עם חולצת חלומותיי שהתמהמתי איתה ואזלה
האיכות לא בשמיים, אבל גם לא נוראית. בערך כמו H&M, המחירים זולים מאוד והמשלוח מגיע אחרי שבועיים.

ROMWE - משלוח חינם. כבר מעניין הא? יש להם טייצים למות עליהם, עיצובים ממש מיוחדים וזה סוג של הקטע שלהם. הזמנתי מספר פעמים, המשלוח מגיע בערך אחרי שלושה שבועות-חודש, המידות יחסית קטנות, הלארג' שלהם מתאים ל42, 44 גג, המחירים לא בשמיים אבל גם לא נמוכים. מצד שני, הפריטים באמת מאוד מיוחדים, לכיוון הפאשניסטה הרוקיסטית.

TOBI - לצערי זהו המקרה שבו מרוב העצים לא רואים את היער, יש שם המון מבחר אבל החיפוש הוא מסורבל ומעצבן. אם חופרים אפשר למצוא מציאות מטורפות, אבל הרבה פעמים זאת אותה השמלה הגנרית באלפי צבעים שונים.המחירים זולים ושווה להציץ. קטגוריית הנעליים שלהם, גם אם אינה גדולה, לא רעה בכלל. כנ"ל גם קטגוריית הג'קטים. נרשמים חדשים מקבלים 50% הנחה על פריטים במחיר מלא. (שני הדברים החביבים עליי, פלא שאני אוהבת את האתר הזה?
)

Urban outfitters - לא מחדש הרבה, המחירים די נמוכים והמשלוח יקר ומגיע מהר (30$), יש שם הברקות ולפעמים יש מבצעים של משלוח חינמי. מצד שני, אפשר לקנות שם גם מלא שטויות מגניבות לבית, חולצה חמודה לחבר ואפילו ספה. (מעניין אם גם אז המשלוח הוא 30$..)

River Island - למותג המוכר לרובכן מאסוס יש אתר בית והוא אפילו לא רע בכלל. שווה להסתובב שם קצת, יש שם המון סחורה יפייפיה שלא מגיעה לאסוס ובמחירים שפוים יחסית. המשלוח גם כן לא יקר (10 פאונד) ומגיע תוך שבועיים. וגם להם יש לפעמים מבצעים של משלוח חינמי.

Gojane - אתר חובה למכורות הנעליים שבינינו גם ולו בשביל להזיל ריר, נעליים בכל צורה וצבע שתחפצו. המשלוח קצת יקר (30$ משלוח עד 50$ הזמנה, 40$ משלוח עד 150$ הזמנה) אבל אם מאחדים כוחות עם חברה זה לא נורא בכלל ובאמת שיש שם דברים משוגעים לגמרי, החל מאינספור חיקויים לליטה המפורסמות של ג'פרי קמפבל ועד לדברים שזוהרים בחושך. המשלוח מגיע בערך תוך שבועיים והאיכות לא רעה, הזמנתיי דרכם עד היום 4 זוגות וכולם נושמים ובסדר גמור, במיוחד החיקוי ליטה שאני חורשת עליו כבר בערך שנה.

וגולת הכותרת של התמכרות הקניות שלי -
Aliexpress - צריך לכתוב שירי הלל לאתר הזה, הזמנתי לא פעם ולא פעמיים והשירות של רוב המוכרים בו באמת מאוד אדיב ופותרים לך בעיות מאוד בקלות. אליאקספרס למי שלא מכיר הוא בעצם אתר-בת של aliBaba שזה האתר הכי גדול באינטרנט לקמעונות של הכל בערך. אלי אקספרסס מכוון לצרכן הפשוט. לא עוד לחכות באצבעות שלובות לסופה של המכירה הפומבית באיביי! מהשיטוטים הרבים שלי באתר, כל מה שאפשר למצוא באיביי, אפשר למצוא פה ביותר זול ובפחות כאב ראש. אחרי הכל, מי לא רוצה לצאת עם שלוש שרשראות סטייטמנת, סכין קרמית, תחפושת לחתול, צעיף סוסים, תיק מעטפה ועודף מ50 דולר?(סיפור אמיתי!) המשלוח כמובן הוא חינם. בחיפוש יש לסמן את המשבצת המורה על כך וגם את המשבצת שאומרת 1 piece only. ככה תימנעו בחיפוש שלכם ממוכרים שמוכרים בסיטונאות. המשלוח משתנה בין מוכר למוכר, ונע בין שבועיים לחודש. ובאמת שיש שם הכל ואני מצטערת מראש על הזמן שהאתר הזה יאכל לכן.

זהו, זאת המנחה הצנועה שלי לפורום ומקווה שתקבלו אותי

אוכל לשפוך על עצמי כמה מילים אם תרצו.

נ.ב.
כמובן שהפוסט הזה נכתב בזמן שבו הייתי אמורה ללמוד למבחן. כי אין כמו יום לפני המבחן בשביל לעשות דברים שדחית כבר מליון שנה או לחלופין לפתח תחביבים חדשים.
 

efrato1

New member
את מעולה!! תודה רבה


מהאתרים שצירפת הכרתי רק את nasty gal - יקר לי מידי ואת tobi - יוגורט פטל המליצה עליו בעבר.
גם על aliexpress יצא לי לשמוע אבל התרשמתי שמדובר באיביי לעניים (סחורה ירודה מהמזרח הרחוק).
בעקבות ההמלצה שלך אני מתכוונת לבדוק אותו שוב וגם את שאר ההמלצות שלך.

וכמובן ברוכה הבאה
 

Fun Fair

New member
הבעיה האישית של עם אליאקספרס

זה זמן המשלוח. יש לי חברות שכבר חודשיים ממתינות למוצרים....
בנוסף, לדעתי לא מקבלים שם פייפל (שזה קריטי מבחינתי)

(מסתבר שיש שם דברים לילדים בגרושים. אני עוד לא הצלחתי לעבור את המשוכה הזו ומסתפקת באיביי
)
 

strangebrew

New member
באלי אקספרס זאת באמת יכולה להיות בעיה,

אבל גם מהנסיון שלי גם באיביי ):
בנתיים זה לא קרה לי ומקווה גם שלא יקרה, אני מניחה שזה עניין של מוכרים. שווה להזמין משהו קטן באיזה 10 דולר ממוכר שהתלהבת ממנו ולראות תוך כמה זמן זה מגיע..
 

innocence

New member
דווקא קניתי סווטשירט מקסים דרכם,

והאיכות ממש הפתיעה אותי לטובה, כי ציפיתי לסחורת איביי לא להיט.
הסווטשירט הכי נעים שיש לי - מדויק למידות שנכתב והכי חשוב - זול בטירוף.

הבעיה העיקר שהוזכה כבר היא עניין המשלוח, אבל זה בין היתר כי דואר סין הוא מהמחורבנים בעולם.
 
משולחים

היי, ביצעתי הזמנה ( ראשונה שלי ) מהאתר כאמור , קיבלתי מייל שהרכישה אכן בוצעה. לאחר חודש בערך קיבלתי טלפון מהדואר שישנו דואר רשום שמחכה לי וטרם הגיע אלי בשל בעיות בזיהוי התיבה . אין לי מושג מה פרטי ההודעה אך בטוחה שזה בדבר המשלוח שהזמנתי בעליאקספרס. יצרתי קשר עם שליח הדואר וביקשתי ממנו את פרטי המשלוח כדי שאוכל לגשת אני בעצמי לסניף הדואר ומשם לקחת את המשלוח וזה השיב שאינו יכול לאתר את הדואר רשום בלי מספר הזמנה. למיטב הבנתי מספר הזמנה אמור להכיל בתוכו אותיות לועזיות וספרות בדקתי במייל שנשלח לי עם רכישת הפריט מספר הזמנה , הצגתי אותו לשליח הדואר ומסתבר שזה איננו המספר הנכון. ניסיתי ליצור קשר עם המוכר , אך אין מענה , לא דרך הצט באפליקציה ולא דרך המייל. מה עלי לעשות בכזה מצב ? :/ תודה לעונים .
 

Aניס

New member
לא מעלים פוסט כזה לפני יום חופש


לי פשוט אסור להכיר עוד אתרים שווים!

תודה על ההשקעה חמודה וברוכה הבאה
 

משקולת

New member
את פשוט
!

אבל, אני מודיעה לך חגיגית, שאם לנוגעים בדבר במקום העבודה שלי יהיו תלונות ו/או לבעלי, אני מפנה אותם ישירות אלייך!



ברוכה הבאה!
 

Bacio

New member
תודה רבה!

חלק הכרתי (שמיקי אולי נתנה לינק ל- romwe?), חלק לא, ויש לי רק דבר אחד לומר: "אשה רעה!".

מזל שאי אפשר לסנן באתר נעליים לפי גובה עקב והיקף שוק, כי אחרת הייתי חורשת גם אותו בחיפוש אחר מגפיים.
 

shir007

New member
וואו, תודה! ונצל"ש נעלים..

(וד"א - לא היה לי מושג שבאלי אקספרס אפשר להזמין רק אחד! תודה).

ונעליים - מזה זמן אני חושקת בנעלי אוקספורד - מעולם לא חשבתי שאוהב אותן ופתאום ראיתי על מישהי וזה נראה לי נורא יפה... אז אני כבר כמה זמן מחפשת ולא ממש מוצאת..
היום פתאום ראיתי את אלו -http://vip.zappos.com/gabriella-rocha-adair-taupe
אבל הסוליה הורודה קצת מבאסת אותי...
ואז ראיתי גם את אלו -http://vip.zappos.com/volatile-brogue-grey
אבל גם עליהן אני לא סגורה לגמרי...
מה דעתכן? איזו מהן או אולי בכלל רעיון אחר? (אני רוצה רק באפור או שחור - התקציב עד כ $80).

תודה!
 

Fun Fair

New member
מעולה!!! תודה רבה

(וכמובן- ברגע שאגיע למחשב שאינו בעבודה ואוכל להכנס לאדמין- יטוגלן
)
 

candy77091

New member
וואו לא הכרתי את האתרים וממש מגניבים

הכי אהבתי את האתר בוהו הזה כי מצאתי שם כמה שמלות באורך שאני יכולה ללבוש..
אז
 
למעלה