אביב מגיע – מה ללבוש?

newKiticat

New member
בעיקרון זה היה למיקה

אבל כבר חשדתי שאנשים אחרים יענו.
 

OU COCO

New member
זו שאלה למיקה, אז תודה על האכפתיות ומיקה-

אשמח לתגובה! תודה :)
 
סטיילינג

פירוש המילה סטיילינג זה סגנון. יש הבדל בין סטייליסטים שעובדים בעולם האופנה בקטלוגים,עיתוני אופנה וכו" לבין יועצי תדמית הנותנים יעוץ אישי ללקוחות ורצוי שאז תהיה פחות התחשבות באופנה ובטרנדים ויותר באופי הלקוח. בחברת סטייליש, רשת הסטיילינג של ישראל, כל לקוחה מקבלת את מלוא תשומת הלב לגבי מה שמתאים לה. גם אם זה לא ממש קשור לטרנדים העכשוויים. לדוג' הקיץ הזה הוא מאוד ציבעוני אך לא לכל אישה מתאימים הצבעים הנועזים הללו. אני מזמינה אתכן להכנס לאתר הבית של סטייליש בכתובת www.stylish.co.il ולהתרשם.
 
מיקה, מה דעתך?

הקיץ הזה אנחנו נלבש לבן? זה צבע אהוב ואני בקושי רואה אותו לאחרונה, אנשים מעדיפים את הצבעים הכהים, השחורים, סבוגלים וגווני אדום. אשמח לשמוע גם אילו צבעים את אוהבת ואיזה צבע לדעתך משתלב הכי יפה עם צבע אחר. לדעתי תכלת הולך חזק עם חום
 
שלום שלום

לכל אוהבות הלבן,לא להתבאס...גם בקיץ הזה נלבש לבן,במיוחד בשילובי קרושה ותחרות כמו שנראן במלוא הדרן בתצוגת קיץ של דולצה וגבאנה. לגבי שילובים,כמעט הכל הולך...גם שילובים שנחשבו בעבר למזעזעים כגון:שחור וכחול,השילוב האהוב עלי.... הכי חשוב שהשילוב יתאים לגוון העור של הלובשת
 
לייק על האירוח

למרות שזה אחד הנושאים המשרכזיים שעולים פה לפורום, לדעתי זה נחמד שמידי פעם יגיעו אנשי מקצוע בכירים ויענו על שאלות. לדעתי האירוח במקום בתור גולשת סמויה בפורום. מהם צבעי האביב הבאים? האם הם חייבים להיות בהירים? אני לא אוהבת תכשיטים, איזה אקססוריז את מציעה לשים בשביל שהחלק העליון של הגוף שלי לא יראה ריק? תודה מראש על התשובות ותהני מהאירוח!
 

Eurogirl

New member
קוראת סמויה...שעולה על פני השטח כי

זה נראה כיף
. אז...היי מיקה! כידוע אחד הטרנדים של האביב (על פי חלונות הראווה בחנויות המובילות
) הוא שמלות ארוכות-ארוכות עד הרצפה. מרוב שאני רואה אותן, אני נהיית אובססיבית וכבר חייבת לקנות אחת. יש כל כך הרבה מבחר, ולכן אני רוצה לקנות את השמלה הארוכה המושלמת! שאלתי היא כדלקמן: יש שני צבעים לשמלה הארוכה הפרחונית הכי אהובה עלי (של H&M): ורוד עתיק וכחול כהה. אם אני בעלת גוון עור לא בהיר ולא כהה ושיער חום, איזה מהן תתאים לי יותר? ושאלה שנייה - איזה אקססוריז היית מתאימה ללוק שכולל את השמלות האלה? איזה נעליים? ואם זה קשור - איזה תסרוקת?
 

דלעת

New member
תהייה של קיץ ../images/Emo42.gif

בעקבות טריני וסוזנה והביקרות הכללית שיש לגבי הטרנדים הקיציים הרווחים בישראל, כמו טוניקות וטייץ, שמלות קצרצרות, כפכפי אצבע וכו'.. חשבתי על זה קצת, וקצת קשה לי למצוא מדינה חמה כמו שלנו, ליברלית במידה זהה, בה אופנת הימים החמים היא גליק רציני: מיאמי? LA? וגאס? מקום כלשהוא באוסטרליה? והשאלה היא, ברמה הפרקטית והעממית ביותר- האם אפשר להתלבש "טוב" כלומר אלגנטי, בחום האיום הזה של הקיץ? והאם באמת הטרנדים האלה הם כ"כ נוראים? מה מנצח: לבוש מתוקתק או לחות ונוחות? למה פשוט לא מאמצים את הסגנון הנינוח והקז'ואלי ומנסים לטפח אותו, במקום לנסות לאמץ טרנדים אירופאים? ושימו לב, אני לא מדברת על יישום גרוע של הטרנדים (כמו טייץ מתפוצץ עם טוניקה קצרה, ניטים ואבנים בכל מקום אפשרי, שמלות קצרות מדי וכו'), אלא על סגנון שמתאים לעבודה, למשל.
 
טיפים לקיץ

לבשו בגדים בצבעי קרטיבים ססגונים והשתדלו לא ללבוש בדים סינטטיים,אין מה לעשות במדינה שלנו הכותנה מנצחת...
 

דלעת

New member
עוד כמה שאלות (אם אפשר)

מה הפתרון למנעד המידות המצומצם פה בארץ? יש לך טיפים לבנות מלאות יותר?
טרנד שילובי הצבעים הבוהקים: תוכלי לתת כמה שילובי צבעים (של שניים או שלושה צבעים) שתמיד עובדים? ראיתי באחת התצוגות שילוב של טורקיז, כתום וסגול שהיה פשוט משגע. האם יש חוקים בשילובים האלה (מהבחינה של איזה פאיטים צריכים להיות באיזה צבע...). כמה צבעים זה כבר יותר מדי?
מהם האקססוריז "must have" לקיץ הקרוב?
יש לך הצעה חגיגית וטרנדית ללבוש לליל הסדר?
 
הי מיקה, איך את מתארת ללקוחה את "המצב" שלה

בצורה שלא תפגע בה. או איך לא כופים סגנון על לקוחה שלא רוצה (זה בהמשך לדיון למעלה)
 

bluestvixen

New member
היי מיקה

אשמח לקבל המלצות למקומות שבהם ניתן למצוא בייסיק איכותי במחירים סבירים לקיץ
 

OU COCO

New member
שאלה למיקה

מיקה שלום, אני בחורה לא רזה מידי ולא מלאה מידי, אך לצערי (אם כי יש מי שמקנאות בי נורא..) יש לי חזה גדול ולא כ"כ פרופורציונאלי למידותיי..בוומן אונלי מדובר בקאפ H34.. נורא קשה לי למצוא חזיות וגם בגדים שיחמיאו לי..לאירועים או יומיום. אשמח אם תוכלי להמליץ לי על חנויות מתאימות לחזיות ובגדים באזור ירושלים וגם על מה לחפש.... תודה רבה!!!
 

lisa s

New member
מוזר מאוד

התשובות היו מאוד קצרות ואפילו ניסוח קצת רובוטי ותבניתי. לא בטוחה שהבנתי מה היה כאן הערך המוסף...
 
למעלה