שאלות/דעות/כתבות/וכו'

זיהוי שיר מהפרק האחרון...

למי שבנינו יש VOD בסידרה חשופים בקטע של הבת של תחייה עם הדוס אלקנא זה יוצא בדקה 36 .. זו נעימה ישנה שהוסיפו לה מילים באנגלית כמובן.. מישהו במקרה יודע מה שם השיר ?
 

nk29

New member
משהו מעניין ששמעתי מחבר שעובד בסט "חשופים"

אמרו לי שאם - ואני מדגיש - אם תהיה עונה שלישית היא תהיה כנראה בטווח של 4 החודשים החסרים בסוף עונה 2. תאמת? זה יכול להיות מעניין ולחסום הרבה אופציות לחורים בעלילה מבחינת זמנים. בנוסף, טלי אורן - שבהריון נכון לחודשים אלו, כנראה לא תשתתף באופן פעיל לגמרי ותהיה על תקן - "חופשת לידה". במידה ותעלה עונה שלישית היא עתידה לעלות בינואר 2010 בערך. שבוע מקסים!!!!!!!
 

evaed

New member
נגמר חשופים התחיל "דודו טופז" - אשכרה המשך

לסדרה כל הפרשה הזו....מפחיד! "גם אני מרב בן בסט" :)
 
יש לי כמה שאלות דחופותת...פליז תעננו

1.מישהו יודע מה השם משפחה של צופית גרנט לפני הנישואים? 2.מישהו הבין מה בסוף קרה לתחייה?כאילו שהיא סיפרה על אבא של ליהיא? 3.תהיה עונה שלישית? תודה רבבה:]
 

MrHyde1

New member
נשמע גרוע לחלוטין

את מי זה מעניין מה עבר עליהם בארבעה החודשים האלו? ראינו כבר את הסוף ולא נראה שקרה משהו יוצא דופן או מעניין במיוחד.
 

nik name

New member
אממ

1.מה זאת אומרת? בסידרה או בחיים? 2.כן,היא נאנסה 3.עוד לא ידוע...
 

דנה1982

New member
מה שהכי מצחיק זה

שגם בכל מיני מקומות באינטרנט קראתי על אנשים שאמרו שיש בכולם "דודו טופז"... ממש הזכיר לי את "גם אני מירב בן בסט". מה שיפה זה שהתקיפה של בן בסט כנראה אמורה הייתה להתייחס לתקיפה נגד אבי ניר (זה בכל זאת צולם לפני התקיפה של שירה מרגלית)... בכלל כל פרשת דודו טופז היא התנסות מעשית במסרים ש"חשופים" מנסה להעביר. קודם כל, התקשורת שגוזרת את דינו של האדם שפעם היה בשיאו (עמוס ירדן מול דודו טופז) ושנית, מה שהצורך העז בתשומת לב יכול לגרום לבנאדם לעשות. בייחוד אדם שכבר היה למעלה ומתקשה לחזור. אני חייבת להודות שקצת בהשפעת "חשופים" מאוד התעצבנתי היום מאנשים שכבר החליטו שדודו אשם וזהו, רק חסר לתת לו גזר דין ולשלוח אותו לכלא לכמה שנים. גם אני נוטה להאמין שזה אפשרי שהוא אשם, מי אני שאחליט. הוא כרגע על תקן חשוד במעשים שלכאורה ביצע. עד שלא יתקיים משפט ותתקבל פסיקה של השופטים, למה לציין עכשיו את כל היסטוריית השערוריות שלו ולהתייחס אליו כאילו הכל היה רמז לזה שהוא אכן אשם.
 
וואו ממש

המשפט שכתבת "אני חייבת להודות שקצת בהשפעת "חשופים" מאוד התעצבנתי היום מאנשים שכבר החליטו שדודו אשם וזהו" כל אחד שבטוח שהוא אשם ב-100% אני אומרת לו להיזכר בחשופים.. לא אמרתי שהוא לא אשם אבל בדיוק, עד שהוא לא יואשם סופית אז לא להגיד סתם...
 

EFRATY10

New member
אבל עמוס ירדן לא שלח שליחים לפגוע

באנשי תקשורת ובאנשים ממשפחתו.
 

OOOO0

New member
נכון,דודו טופז הוא בדיוק כמו עמוס ירדן.

התקשורת המליכה אותו ועכשיו היא מפילה אותו.שוב התקשורת נחשפת בצביעותה:כשהוא היה מלך הרייטינג לא היה אכפת להם מהאופי הבעייתי שלו ומכל השערוריות שלו,ועכשיו כשהוא במעצר אז פתאום הם נזכרים בהכל וממש רוקדים לו על הדם. כל הכבוד לתסריטאי "חשופים" שעשו לנו את השיעור החשוב הזה בתקשורת.אפילו ראיתי כמה טוקבקים שאומרים שדודו תיכנן את הכל כדי ללמד את התקשורת לקח,ממש כמו עמוס ירדן ב"חשופים"...הסדרה ממש השפיעה על כולם.ומסתבר שהמציאות עולה כל דימיון.
 

FreshF5

New member
מבחינתי

אם זה אומר זמן מסך גבוה יותר של שירה וטרי, אני בעד...
 
למעלה