דיון, הטלנובלות של הוט.

8דושנקה8

New member
כל אחד והטעם שלו, אני דווקא ממש אוהבת את

הסדרה... וחוץ מההשילוב של ירדנה טמיר אין כל קשר בינה לבין השיר שלנו שהעלילה שלה באמת הייתה מופרכת וחזרה על עצמה.
 

MrHyde1

New member
לא הייתי מכניס את חשופים לקטגורייה הזו

חשופים היא בקטגורייה משל עצמה, אפשר לומר "הדור החדש ביותר". משחק החיים, טלנובלה בע"מ, האלופה ובובות היו טלנובלות מוקצנות (באותה קטגורייה עם "השיר שלנו" ו"דני הוליווד"). "חשופים" אומנם מתעסקת גם היא במאחורי הקלעים, אך מבחינת הסגנון היא שונה לחלוטין. כמובן שאבחר ב"חשופים" (יותר נכון בעונתה השנייה) כטלנובלה האהובה עליי ביותר.
 

דנה1982

New member
חשופים טלנובלה בע"מ שונות מכל השאר

"משחק החיים", "לחיי האהבה", "האלופה" - כל אלה טלנובלות שלקחו את עצמן ברצינות מידי. "טלנובלה בע"מ" ו"חשופים" הן 2 הטלנובלות היחידות שהעזו לצאת קצת מהנישה של "טלנובלה" ולהיות שנונות, חזקות ונשכניות. הן ממש לא טלנובלות קלאסיות (ואגב, חשופים הרבה יותר טובה מ"טלנובלה בעמ"). קשה לי לקרוא ל"חשופים" טלנובלה בכלל, כי היא לא מרגישה כמו אחת. בעונה הקודמת אולי היה אפשר להתייחס אליה כטלנובלה, אבל בעונה הזו היא הייתה דרמה יומית איכותית ומתוחכמת. אם היו מקצרים אותה קצת (ומורידים דמויות מיותרות כמו אלקנא, ליהיא, אילנה ושאולי) היא הייתה יכולה להיות דרמה שבועית פנסטסטית בדיוק כמו כל דרמות המקור המצוינות של הוט (תמרות עשן, בטיפול וכו').
 

MrHyde1

New member
אני אוהב את השילוב בין הטלנובלה והדרמה

ולא הייתי רוצה לראות את "חשופים" בתור דרמה נטו. "האלופה" ממש לא לקחה את עצמה ברצינות (אולי רק בעונה השנייה), בעונה הראשונה דרור נובלמן יצר טלנובלה מופרעת ומצחיקה. "טב"ע" הייתה בסיגנון של "האלופה" (אותם יוצרים), גם כן מוגזמת.
 

דנה1982

New member
דרך אגב

אולי לא בדיוק הנושא שאליו התייחסת, אבל העובדה שהסדרות של הוט ממוקדות בנושא "זוהר" מסויים זה מעולה בעיניי ודווקא תפקידי האורח של דמויות אמיתיות מהתחומים האלה - מצוין. לעשות תוכנית על דוגמניות ולהביא כוכבות כמו מירי בוהדנה, גל גדות ושאר דוגמניות זה מבריק (למרות שזו הייתה סדרה נוראית). לעשות תוכנית על כדורגל ולהביא את אלון מזרחי ואיציק זוהר כמאמנים זה מבריק ולעשות תוכנית על עולם התקשורת עם המון דמויות שמשחקות את עצמן (דנה ספקטור, גל אוחובסקי) וגם כאלה שלא משחקות את עצמן (עמנואל הלפרין ושרי רז) זה הרבה יותר ממבריק. וזה בדיוק מה שהופך את הסדרות של הוט לכל כך טובות. בכל הכנות, הסיבה היחידה שאני עדיין מנויה של הוט זה התוכן שלהם. מבחינת שירות הם לא להיט אבל עם סדרות מקור טובות כמו חשופים ותמרות עשן (ובטיפול וכל שאר הסדרות) אין ל YES שום סיכוי להתחרות בכלל. הוט מצטיינת בסדרות ישראליות וגם הסדרות הזרות שיש בהוט הן הטובות ביותר (אבודים, 24)...
 
למעלה